Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Πάνος Τρυφιάτης: Όλοι Μαζί για τη Νίκη, για τη νέα Αλλαγή


Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους τους συμπατριώτες μου για την αγάπη και την εκτίμηση, που έδειξαν στο πρόσωπό μου, το προηγούμενο διάστημα. Για το λόγο αυτό, αντλώ δύναμη, για να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τη δημοκρατία, το δίκιο του πολίτη, την προκοπή του τόπου μας.
Στις κρίσιμες στιγμές που περνά η χώρα μας, καθένας με ευθύνη επιλέγει το πιο πρόσφορο τρόπο να αναδείξει τη χρησιμότητά του. Επειδή η χώρα μας έχει ανάγκη από ισχυρή κυβέρνηση, θα διαθέσω όλες τις δυνάμεις μου για τη μεγάλη νίκη του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τη Νομαρχιακή Επιτροπή Αιτωλοακαρνανίας, για τη θετική έκφραση στο πρόσωπό μου, καθώς και τους στενούς φίλους και συνεργάτες στις πολιτικές μου προσπάθειες.
Όλοι μαζί για τη νίκη, για τη νέα αλλαγή.
Ευχαριστώ,
Πάνος Τρυφιάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο