Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής ΔΕΞΙΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΠΟΤΕ. Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ

   
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. 

                                                  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Γράφει ο:  Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής                  Μαθηματικός                                                                                  09-10-2-23

<<   ΔΕΞΙΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ  ΠΟΤΕ.   Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ>>

                                  Αγαπητοί   Αναγνώστες....

Το εκλογικό αποτέλεσμα   του πρώτου γύρου  των Δημοτικών εκλογών   στο Δήμο Ακτίου- Βόνιτσας  είναι απολύτως  σεβαστό.  

Δυστυχώς το τοξικό κλίμα  που επικράτησε στη συγκρότηση των συνδυασμών  επαναλήφθηκε και τη προεκλογική περίοδο.

Δυστυχώς  τις τελευταίες προεκλογικές περιόδους ζούμε  αδιανόητες καταστάσεις.  Καταστάσεις  πολιτικά και ηθικά απαράδεκτες.

                                      Αγαπητοί  Συνδημότες

Είμαι υπερήφανος για τη πολιτική στάση μου. Σας ενημέρωσα για τα συμβαίνοντα στο Δήμο μας. Αδιαφορώντας για κόπο, χρόνο , χρήματα που ξοδεύω από το 2013  και παίζοντας το ψωμί μου κορώνα – γράμματα  συνεχίζω τον αγώνα και θα  το πάω μέχρι το τέλος.

Ποτέ δεν υπήρξα Πόντιος Πιλάτος.  Πάντοτε έπαιρνα ανοιχτά θέσεις.  Αυτό οφείλω να κάνω και τώρα.

Δεξιά δεν ψήφισα ποτέ.  Δεξιά δεν θα ψηφίσω και τη Κυριακή. 

Οι δύο διεκδικητές του Δημαρχιακού Αξιώματος  είναι Δεξιοί.  Είναι σε σχέση με τη πολιτική τους οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.  

             Η  ψήφος μου θα είναι  ΑΚΥΡΗ.

                         Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.