Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Γεώργιος Κουνάδης : Ευχαριστήριο μήνυμα προς τους ψηφοφόρους των δημοτικών εκλογών.


Αγαπητές Συνδημότισσες και Συνδημότες Φίλες και Φίλοι, Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την στήριξη σας κατά την προεκλογική περίοδο, καθώς και κατά την εκλογική διαδικασία τις 8ης Οκτωβρίου. ....

Ευχαριστώ επίσης θερμά τους ανθρώπους που στάθηκαν συνεχώς δίπλα μου. Η επιθυμία σας και επιθυμία μου για την εκλογή μου δε θα μείνει παγωμένη, καθώς όποιος θέλει να υποστηρίξει τον τόπο του μπορεί να το πράξει με πολλούς τρόπους. 
Δεσμεύομαι απέναντι σας ότι θα συμβάλω τα μέγιστα για την ανάπτυξη του Δήμου μας μέσα από συγκεκριμένες λειτουργικές προτάσεις. 
Θα ήθελα να συγχαρώ όλους τους υποψήφιους, όλων των ψηφοδελτίων και να ευχηθώ στους εκλεγμένους καλή θητεία. 
Σας ευχαριστώ ξανά για την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου!! 
Με εκτίμηση Κουνάδης Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο