ΦΩΤΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΤΣΗΣ
Μετά από 13 χρόνια ολοκληρώνεται σε ελάχιστους μίνες η και μέρες ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο -Αμβρακία. Τι να πρωτοθυμηθούμε και τι να γράψουμε, παρακολουθώντας 13 χρόνια το προαναφερόμενο έργο, το οποίο έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το αργότερο το 2014.
Δυστυχώς είχαμε ενστάσεις και τα γνωστά δικαστήρια.. Το 2019-2020 έλαβαν τέλος, με αποτελεσματικό χειρισμό από τον τότε υπουργό υποδομών Κώστα Καραμανλή και την ανάληψη του έργου ευτυχώς από την εταιρεία ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Αυτό που καταλάβαμε και διδαχθήκαμε είναι ότι η χώρα μας ενώ ακολουθεί δυτικά πρότυπα κατανάλωσης και δυτικούς πολιτικούς θεσμούς, ταυτόχρονα έχει ανατολική κουλτούρα συμπεριφοράς και ανατολική παραγωγή.
Θα ήταν παράλειψη να μην γράψω έστω δυο λέξεις αν και θα αναφερθούμε αναλυτικότερα και εκτενέστερα μετά τα εγκαίνια του έργου, για τον φίλο μου το Σταύρο σημερινό φοιτητή της Πολυτεχνικής σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών Μηχανικός Περιβάλλοντος. Εργάζεται και αριστεύει σε αυτή την ηλικία.
Όταν υπηρετούσε στην Βόνιτσα πριν 12 χρόνια βοήθησε πάρα πολύ τις υπηρεσίες με την ενημέρωση για τα θετικά του αυτοκινητοδρόμου προς τους πολίτες, ιδιόκτητες αγροτεμαχίων να διευκολύνουν τις εργασίες, {Το αναφέρω αυτό διότι αυτή την περίοδο πρόκειται να αρχίσουν οι εργασίες αναβάθμισης του επαρχιακού δρόμου Κατούνα- Λουτράκι και δυστυχώς ορισμένοι συμπατριώτες ακούσαμε ότι δεν είναι πρόθυμοι να διευκολύνουν την προσπέλαση των μηχανημάτων και ο ανάδοχος δεν είναι δυνατόν να αρχίσει την εκτέλεσή του έργου, και μάλιστα πρόκειται για ιδιοκτησίες ελάχιστων τετραγωνικών και όχι στρεμμάτων όπως συνέβη με το Άκτιο Αμβρακία}
Σημαντική επίσης ταν και η προσφορά του βουλευτή Λευκάδας Θανάση Καββαδα.
Σε αυτόν λέγαμε τον πόνο μας και τα παράπονα μας, και κράτησε το έργο πολύ υψηλά στην επικαιρότητα, με ερωτήσεις παρεμβάσεις γιατί το έργο είχε μπλέξει και κινδύνευε η χώρα μας να επιστρέψει εκατομμύρια στην ΕΕ, άλλωστε το αναγνώρισε και ο ίδιος ο πρωθυπουργούς Κυριάκος Μητσοτάκης όταν έγιναν τα εγκαίνια στο τμήμα Λουτράκι-Αμβρακία.
Ο πρωθυπουργός είπε επί λέξη, ο θανασης "φορτώθηκε τον σταυρό του μαρτυρίου".
Ολοκληρώνοντας θα γράψω ότι μέσα από τα δημοσιεύματα και την ενασχόληση μας αποκτήσαμε πολλούς φίλους δημοσιογράφους σε όλα τα ΜΜΕ με πρώτο το ΞΗΡΟΜΕΡΟNEWS και με την βοήθεια του αείμνηστου αδελφού μας Χρήστου Γαζέτα, και έτσι όλοι σχολίαζαν και έγραφαν, για το μπλεγμένο Άκτιο Αμβρακία, όπως επίσης και υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου υποδομών, πολιτικούς όλων των παρατάξεων ειδικότερα της Δυτικής Ελλάδος, Κέρκυρας, Ηπείρου, Δημάρχους, τουριστικούς επιχειρηματίες, και όλα τα γραφεία τουριστικών λεωφορείων, τα κτελ, που μας τηλεφωνούσαν να πληροφορηθούν πότε ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος, καθ όσον όλοι θα χρησιμοποιήσουν τον νέο αυτοκινητόδρομο.
Μειώνονται τα χιλιόμετρα για την Αθήνα σχεδόν κατά 15-20χλμ από Κέρκυρα, Πρέβεζα, Θεσπρωτία αλλά και Αλβανία, ήδη άρχισαν και χρησιμοποιούν τον σημερινοί αυτοκινητόδρομο, και τα αναφέρω αυτά για να καταλάβουμε την σπουδαιότητα και την ανάπτυξη που θα έχει η περιοχή μας ειδικότερα ο Δήμος Ακτίου Βόνιτσας όχι μόνο πχ η Βόνιτσα και η Πάλαιρος, αλλά ειδικότερα η περιοχή Κατούνας και όλα τα χωριά της Μεδεώνος, και για το λόγο αυτό, θα πρέπει η Κατούνα τώρα εντός του 2023 να συνδεθεί με τον αυτοκινητόδρομο στο γνωστό σημείο.
Επίλογος προς τους πολιτικούς, που όλα αυτά τα χρόνια χωρίς καν να γνωρίζουν την ιστορία του έργου, κατηγορούσαν ο ένας τον άλλο ότι δεν κάνατε καλά εσείς και τα κάνουμε καλύτερα εμείς.
Τους διδάσκω ότι τα έργα είναι του Λαού αλλά όσον άφορα ποια κυβέρνηση το δημιούργησε τους γράφω ότι άλλος το οραματίζεται άλλος το μελετά, άλλος το εκτελεί, άλλως το συνεχίζει άλλος το ολοκληρώνει και άλλος το εγκαινιάζει.
Χαρείτε τις όμορφες φώτο, για να πειστείτε ότι το έργο έφθασε στο τέλος και βρίσκεται στα "ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ"
Με κυβέρνηση ΖΥΡΙΣΑ θα είχε τελειώσει ο δρόμος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε κυβέρνηση ΝΔ πατρίς θρησκεία οικογένεια.
Ολα τα έργα καθυστερούν.
Αυτό θέλουν η περισσότερη Έλληνες κοροϊδία και να παρακαλανε το καθε βουλευτή και Εκάστοτε Δήμαρχο για τα αυτονόητα.
ME KYBEΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΘΗΣΤΕΡΗΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΗΚΕ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΜΕ 13 ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΟΝΙΤΣΑ-ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ. ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΟΥΖΟΥΡΙΑΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦάτε όλοι μαζί άχυρο.
ΔιαγραφήΕδώ χάνεται η Πατρίδα μας και εσείς μόνο την πάρτη σας βλέπετε.
Άνοιξε το μυαλό σου μήπως και καταλάβεις...
https://youtu.be/vnN1ZsXKIzU?si=nQ6Qhqi-gm8v-XZD
Φίλε;; 1: 15 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σού θυμίζω ότι ο δρόμος Κόρινθο Πάτρας ( Ολυμπία οδός) Και ο δρόμος Ιόνια οδός επί ΖΥΡΙΣΑ τελείωσε μέσα σε 2 χρόνια.
Πόσα άτομα έχουν χαθεί τόσα χρόνια.
Τέλος πάντων.
Νεα δημοκρατία μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Στην έξοδο γοα Βόνιτσα γραφει προς Μύτικα που είναι εκτός του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας αντί να λέει προς Παλαιρο. Αλλη μια μεγάλη επιτυχία του απερχόμενου Δημάρχου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή!
NAI O ΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟ ΠΑΤΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ 75% ΓΙΑΥΤΟ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΠΛΕΚΗ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΕΙ . ΤΩΡΑ Νεα δημοκρατία μέχρι να σβήσει ο ήλιος.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΣΧΙΖΕ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΡΑΓΕ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥΡΛΑ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΟΥΖΟΥΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΑΚΡΥΑ ΤΗΝ ΒΑΛΙΥΣΑ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ .ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλάξτε την πινακίδα προς Πάλαιρο και όχι Μύτικα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποια έργα του ΣΥΡΙΖΑ μιλάτε ακριβώς;;; Για τις ψεύτικες φωτογραφίες πάνω σε μουσαμάδες που παρουσίαζε ο Τσίπρας ως εγκαίνια του μετρό;;;; Είστε καλά εκεί στο 17%. Στις επόμενες θα πάτε στο 11% και τις μεθεπόμενες στο 4%. Μετά να φέρετε πάλι τον Τσίπρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δρόμος ολοκληρώνεται τα χωράφια αποζημιώθηκαν; Ντροπή τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έργο ολοκληρώνεται αλλά οι ιδιοκτήτες δεν αποζημιώθηκαν .Ντροπή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τους φίλους που σχολιάζουν τα έργα ΣΥΡΙΖΑ. Το 2015 η Πατρών Κορίνθου και η Ιόνια οδός ήταν προς κατάρευση. Είχαν τελειώσει τα 2 ΕΣΠΑ, τα είχαν φάει, και έπρεπε να επιστραφούν στην ΕΕ. Έτσι τα ποσά θα δινόταν από τον Ελληνικό λαό επί δύο και έργα δεν θα γινόταν. Επίσης τα έργα ήταν στο 50% και πετσοκομμενα. Είχαν με βάση τις συμβάσεις του 2013, τα πιο ακριβά διόδια, 0.067€ ανά χιλιόμετρο και τα επιτόκια ήταν στο 11%. Παρόλα αυτά τα έργα έγιναν σε δύο χρόνια. Επιπλέον έγινε η σηραγγα της Παλαιοβουνας με αμιγώς δημόσιο χρήμα η οποία δεν ήταν στην πρόβλεψη να γίνει, με βάση την σύμβαση του 2013.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το μετρό Θεσσαλονίκης, ετσιθελικα ο Μητσοτάκης επέβαλλε την μεταφορά των αρχαιοτήτων από τον σταθμό Βενιζέλου. Αποτελέσμα είναι τεράστια ποσά σε αποζημιώσεις και καθυστέρηση 4 χρόνια. Και προστέθηκαν άλλα δύο. Μαζί με τα 120 εκατομμύρια που πήρε φέτος ο εργολάβος.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έβαλε την Δυτική Ελλάδα στον χάρτη όσο και να μην σας αρέσει. Το γεγονός ότι η ΝΔ πήρε 40% και 50% στην Αιτωλοακαρνανία εξηγεί γιατί τόσα χρόνια ήταν εκτός χάρτη.
Συγκρίνετε τον ΣΥΡΙΖΑ που κυβέρνησε 4.5 χρόνια με την ΝΔ που κυβερνά 40. Μόνο αυτό είναι αρκετό. Ο ΣΥΡΙΖΑ κάτι έκανε, από τους αυτοκινητόδρομους μέχρι τα σχολικά γεύματα και τα ολοήμερα σχολεία. Η ΝΔ; Έχουν φτάσει το χρέος σε δυσθεώρητα ύψη και συνεχίζουν... Αν υποστηρίζεις ΝΔ και δεν κερδίζεις πρέπει να νοιώθεις άβολα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι στο 4%, στο 1% να φτάσει ο ΣΥΡΙΖΑ, το έργο δεν χάνεται. Φτάστε στο 60% καμία σημασία δεν έχει. Μια ζωή στην μάσα θα είναι το κόμμα.
Εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορείτε με τίποτα να αποβάλλετε αυτήν την κακια συνήθεια των fake news. Επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ και επί Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη ή Κωνσταντίνου Γαβρογλου ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!! ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ;;;;;;; Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ!!!!!!!
ΔιαγραφήΕπί Γαβρογλου θεσμοθετήθηκαν, το 2017, τα ολοήμερα σχολεία παντού και υποχρεωτικοτητα στα προνήπια. Τι fake news ; Είχα παιδί τότε στην πρώτη δημοτικού και το ξέρω από πρώτο χέρι. Και τα σχολικά γεύματα το 2016. Αυτό που έκανε η ΝΔ ήταν σε 1000 σχολεία επέκτεινε το ωράριο μέχρι τις 17:30. Και δεν ισχύει για κάθε χρόνο. Δηλαδή ένα σχολείο φέτος μπορεί να είναι μέχρι τις 17:30 του χρόνου να μην είναι. Όπως γίνεται σε αυτό που πάω τα παιδιά μου.
ΔιαγραφήΟ κασελακης θα διαλύσει την δεξιά αυτό να το θυμάστε και σύντομα η κυβέρνηση Μητσοτάκη θα πέσει μην βιάζεστε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νέος δήμαρχος Ακτίου-Βόνιτσας ήδη μάχεται να διορθώσει τα χάλια του απερχόμενου δημάρχου που δεν έκανε τίποτα για να έχει είσοδο-έξοδο η Βόνιτσα από τον νέο δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που νέος δήμαρχος είναι ο Κασόλας που μάχεται για πραγματική ανάπτυξη του τόπου, αλλιώς φίλοι Βονιτσάνοι ο απερχόμενος δήμαρχος θα σας καταντούσε χειρότερα από ότι κατάντησε την ενότητα Μεδεώνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς είναι καλά εκεί που βρίσκεται ο αείμνηστος Ανδρεας Καραγκουνης
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ο Γιωργος Αποστολακης που με τις δικές τους μαχες κατάφεραν η Βονιτσα να έχει δυο εξόδους , όταν το Αγρίνιο δεν έχει καμία . Αυτά για αυτους που θέλουν έχουν ´´ κοντή μνήμη ´´ !!!
Ας είναι καλά εκεί που βρίσκεται ο αείμνηστος Ανδρεας Καραγκουνης. εφκιαξε πολλα εργα στη βονιτσα και ειναι και αειμνηστος. Ειχε πεθανει τοτε ο καραγκουνης εκτος και ανεστηθη κατ εξαιρεση. Τι σχεση εχει το αγρινιο με την περιπτωσητης βονιτσας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που λες είναι λάθος διότι ο άνθρωπος ζούσε όταν το έργο ήταν στην φάση του προγραμματισμού και των μελετών .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που λες είναι λάθος διότι ο άνθρωπος ζούσε όταν το έργο ήταν στην φάση του προγραμματισμού και των μελετών .ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ................................
ΑπάντησηΔιαγραφή