Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Παναγιώτης Τριάντης : Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους τους φίλους και συνδημότες για την ψήφο τους και την στήριξή τους!


Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους τους φίλους και συνδημότες για την ψήφο τους και την στήριξή τους!

 Πολλά συγχαρητήρια στον Δήμαρχό μας Giannis Triantafillakis  και σε όλους τους συνυποψηφίους/ες για την μεγαλη μας νίκη!!.....

 Ηταν μεγάλη μου τιμή και χαρά να συμμετέχω σε όλον αυτόν τον όμορφο αγώνα, τίμια και καθαρά!! 

Μπορει η εκλογή μου να μην ήρθε αλλά για εμένα το ταξίδι με την ενασχόληση των κοινών μόλις ξεκίνησε, με πολύ όρεξη και όραμα!! 

Πάντα δίπλα σε όλους και όλες σας, για τον τόπο που θέλουμε και μας αξίζει!!

Με σεβασμο,

Παναγιώτης Τριάντης

Ξηρόμερο Δύναμη Ελπίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο