Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Χρήστος Παλουκης : στηρίζω με όλες τις δυνάμεις μου την αλλαγή στο πλευρό του Θανάση Κασολα


Πηγη facebook Χρήστος παλουκης


Σχετικά με fake news που κυκλοφορούν έχω να πω ότι έχω μάθει να περπατώ με το κεφάλι ψηλά με ήθος και σεβασμό προς όλους τουλάχιστον έτσι με έμαθαν οι γονείς μου δεν θα φτάσω στο επίπεδο κανενός διπροσωπου 9 χρόνια στην προεδρία έχω περάσει τα πάνδεινα με την παράταξη του κ.Αποστολακη και στηρίζω με όλες τις δυνάμεις μου την αλλαγή στο πλευρό του Θανάση Κασολα ....

Ευχαριστώ πολύ όσους με τίμησαν και μέχρι το τελος της θητείας μου θα κάνω ότι μπορώ για το χωριό μας


4 σχόλια:

  1. Ευγε.
    Συνχαρητηρια για το ηθος σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια φίλε μου.
    Δυστυχώς οι συμπολίτες μας δεν το βλέπουν έτσι.
    Δηλαδή θέλουν να υπάρχει ανάπτυξη στις γύρω περιοχές όπως Λευκάδα Πρέβεζα κτλ.
    Δεν βλέπουν είκοσι χρόνια την παρακμή του δήμου μας;
    Δε βλέπουν μια Βόνιτσα παρατημένη στ έλεος;
    Δε βλέπουν εδώ την Πάλαιρο που αν δεν υπήρχε η ιδιοτικη προτοβουλια θα ήταν για κλάματα;
    Την Κατούνα και τ γύρω χωριά δεν τ βλέπουν π ερημοσαν;
    Πόσα χρόνια πρέπει να περιμένουμε ακόμη για να καταλάβουμε ότι μας κοροϊδεύουν; ελπίζω να το καταλάβουμε όσο είναι νωρίς ακόμα.επρεπε μόνοι τους να φύγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο είσαι μια από τις εξαιρέσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι στηρίζεις άσε ελεύθερους τους ψηφοφόρους να πάνε όπου θέλουν πρόβατα τους πέρασα στο μαντρί σου τι είσαι επικυρίαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο