Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

Θωμάς Ρετουλης Σας ευχαριστώ για τη στήριξη στο πρόσωπο μου


ΦΊΛΕΣ και ΦΊΛΟΙ 

      Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω μεσα απο τα βάθη της καρδιάς μου. Σας ευχαριστώ για τη στήριξη στο πρόσωπο μου.Την εμπιστοσύνη που δείξατε ακομα μια φορά στην υποψηφιότητα μου.Την καθαρή επιλογή σας στο πρόσωπο μου....

 

  Η στήριξη σας με ανέδειξε ΠΡΏΤΟ  σε ψήφους σε όλη την Αλυζια και ΤΕΤΆΡΤΟ σε όλο το Ξηρομερο.  Είναι τεράστια αυτή η τιμή που μου κάνατε μιας και το ψηφοδέλτιο νικης του συνδέσμου μας είχε πολλές και αξιόλογες υποψηφιότητες. 

 Η επιλογή σας αυτή είναι τιμή αλλά και μεγάλη ευθύνη για εμένα. Τιμη γιατί για ακομα μια φορά ανανέωσατε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου. Ειναι τιμή διότι πρέπει να φανώ αντάξιος αυτής της εμπιστοσύνης σας.

 Οι εκλογές τελείωσαν, τωρα μένει να εργαστούμε ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ σκληρά για τα προβλήματα της καθημερινότητας του τόπου μας.Με σκληρή δουλειά και ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

  ΜΑΖΙ ΑΛΛΆΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΌΠΟ ΜΑΣ !!!

 ΜΕ ΕΥΓΝΏΜΩΣΥΝΗ 

     ΡΕΤΟΥΛΗΣ ΘΩΜΑΣ

7 σχόλια:

  1. Καλα τι έκανες βρε ΘΩΜΑ στον Γαλουνη και τον Κακουρη γιατί τους πέρασες σε σταυρούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να βουλώσουν κάποια στόματα που έλεγαν ότι τον έβγαζε ο Γαλουνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσυ που τον έβριζες της προιγουμενες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρήκες την δύναμη αποφάσισες κ νικησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τον ΠΕΤΣΟΚΟΨΕ τον γαλουνη . Που έλεγε ένα σωρό . Ο ρετούλης ειναι η δύναμη στο αρχοντοχωρι . Τον περάσαν όλοι στο αρχοντοχωρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι δυναμη .....να δουμε τι θα γινει με τα σφαγεια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο