Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Αθηνά Βέμη - Καρελου : Δώστε μου την δύναμη να συνεχίσω και να είστε σίγουροι ότι δεν θα σας απογοητεύσω!!!


Η αγάπη μου και το ενδιαφέρον για το μέλλον του τόπου μας με οδήγησαν να ασχοληθώ με τα κοινα και να εκλεγώ πρώτη φορά ως δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Ακτίου Βόνιτσας (Δημοτική ενότητα Μεδεωνος) το 2014 με γνώμονα πάντα την καθαρότητα και την ανιδιοτελή προσφορά......

Οι συνδημότες με εμπιστεύτηκαν ξανά εκλέγοντας με εκ νέου το 2019 σαν πρώτη γυναίκα του συνδυασμού.

Στη συνέχεια, διετέλεσα αντιδήμαρχος για ένα χρόνο όπου και παραιτήθηκα διότι βασική μου αρχή και αδιάκοπη επιδίωξη ήταν το κοινό συμφέρον όλων μας και ΟΧΙ η ικανοποίηση διαφόρων ατομικών συμφερόντων που είχαν σκοπό να υπονομεύσουν και να βλάψουν τους συμπολίτες μου. (τα υπόλοιπα θεωρώ ότι σάς είναι γνωστά)

Έτσι, αποφάσισα και ανεξαρτοποιηθηκα μέχρι και σήμερα.

Σε αυτές τις εκλογές είμαι υποψήφια δημοτικη συμβουλος με τον συνδυασμό του Θανάση Κασολα για ένα καλύτερο αύριο.

Δώστε μου την δύναμη να συνεχίσω και να είστε σίγουροι ότι δεν θα σας απογοητεύσω!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο