Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Πάνος Χολής: Διόρθωση λάθους σε προηγούμενο δημοσίευμα


ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ… ΠΟΙΟΙ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ
ΔΙΟΡΘΩΣΗ  ΛΑΘΟΥΣ

         Στις 25/08/12 είχα γράψει και είχε δημοσιευτεί στα  sait του Ξηρόμερου, την άποψη μου για την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να αγοράσει ΤΖΙΠ αξίας 50.000 ευρώ.
    Στο κείμενο μου αυτό έκανα - χωρίς να το θέλω- ένα οφθαλμοφανέστατο ορθογραφικό ΛΑΘΟΣ. Στη μέση περίπου του κειμένου θέλοντας να αναφερθώ στον Αντιδήμαρχο και στην Αντιδήμαρχο έγραψα τα εξής : «Αλλά μήπως με το  geep θα μετακινήστε και εσείς και η εταίρα Αντιδήμαρχος  σύζυγος του δημάρχου κυρία Ντίνα Κουμανδρακη-  Σαμαρά» . Η λέξη,  εταίρα, χωρίς να το θέλω και εκ’ παραδρομής γράφτηκε με (αι) και όχι με (ε) που ήθελα να το γράψω.
        Αυτό το λάθος αλλάζει  εντελώς την ερμηνεία της λέξης και γίνετε προσβλητική για την Κυρία Αντιδήμαρχο. Εγώ εννοούσα ΕΤΕΡΑ-ετερος –ετερα, ο άλλος  ο δεύτερος από τους δυο, (λεξικό Γ. Μπαμπινιώτη) και σε καμιά περίπτωση την ερμηνεία που δίνει η λέξη με –αι.
        Επειδή με αυτό το ορθογραφικό μου λάθος πρόσβαλλα, χωρίς να το θέλω, την Κυρία Αντιδήμαρχο, ΔΗΜΟΣΙΑ της ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ, και οφείλω να επανορθώσω δημοσιεύοντας τη ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΟΥ στα ίδια sait που έγινε η δημοσίευση.....



     Το λάθος, έγινε πάνω στη ταχύτητα της γραφής, καθ’ ότι ούτε επαγγελματίας δημοσιογράφος είμαι ούτε είχα την πολυτέλεια διόρθωσης του κειμένου.
     Είμαι σίγουρος πως και η ίδια η Αντιδήμαρχος θα το εκλάβει ως λάθος και θα δεχθεί τη συγνώμη μου. Έξαλλου και η ίδια γνωρίζει ότι ουδέποτε είχαμε προσωπική αντιπαλότητα. Η κριτική μου είναι καθαρά θεσμική.            

  Παναγιώτης Ηλ. Χολής

2 σχόλια:

  1. σιγα μην το πηρε προσβλητικα ο Δημαρχος και η κυρια Δημαρχου αν τους το ειπε καποιος βεβαια γιατι μονοι τους τετοια ορθογραφια δεν νομιζω να ξερουν,προσβαλεται οποιος εχει φιλοτιμο και φιλοτιμο δεν εχουν αυτοι που γεμισαν ενα ολοκληρο ξηρομερο ψεμα και υποσχεσεις,αν ειχαν ντροπη και φιλοτιμο δεν θα επαιζαν με την αγωνια του καθε νεου για μια θεση εργασιας και με τον πονο του καθε γονιου να δει το παιδι του σε μια δουλεια.Δεν εχουν ντροπη ουτε το ΖΕΥΓΟΣ ουτε οι ΖΕΥΓΟΛΑΤΕΣ που τους ακολουθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δουλειες ψαχνει ο φιλος στους δημους. που ζει? μονο για να κατηγορει. οι δημοι δεν ειναι κλαδικες του πασοκ παει η ωραια εποχη. και το κρατος εταξε θεσεις στους δημους για να λειτουργουν και λανε για κλεισιμο. ποιος φταιει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο