Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Νέα πυρά του Πάνου Χολή για την προκλητική αγορά JEEP από τον Δήμο Ξηρομέρου


ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΖΙΠ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Γράφει ο Παναγιώτης Ηλ. Χολής

     Για ένα θέμα που προέκυψε, σαν Δημότης Ξηρoμερου, είχα το θάρρος, επώνυμα να πω την άποψη μου και περίμενα κατά τον ίδιο τρόπο μια απάντηση. Μάταια όμως αντί αυτού διάφοροι επώνυμοι, Ανώνυμοι κολαούζοι της εκάστοτε Δημαρχίας  βάλθηκαν να αποδείξουν πόσο βασιλικότεροι του βασιλέως είναι ή εξαργυρώνουν προκαταβολικά μελλοντική τους ανέλιξη.
    Τα δημοτικά διαμερίσματα του δήμου μας είναι συγκεκριμένα. Να μας πουν λοιπόν που δεν μπορεί να περάσει «συμβατικό» ιχ αυτοκίνητο και αντ΄ αυτού χρειάζονται θηριώδες  JEEP. Nα μας πουν γιατί ένα αυτοκίνητο 1600 κυβ, ακομα και αυτά τύπου geep με 20.000 ευρω το ανώτερο δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της Δημοτικής Αρχής;.....


    
     Ας πάψουν λοιπόν ορισμένοι να παίζουν με την κοινή λογική και ας κοιταχτούν στον καθρέφτη για την κατάληξη τους. Αφού στα νιάτα τους αποπυρινικοποίησαν το Ξηρομερο και τον Αστακό και διάφορες άλλες τέτοιες ουτοπίες βάλθηκαν να το παίξουν αντ΄ αυτής. Αφού ξεκίνησαν τη δημοτική τους καριέρα αντίπαλοι του δημάρχου κατέληξαν να είναι Σαμαρικοτεροι του Σαμαρά, χειροκροτητές του, και συνταξιδιώτες στο περιβόητο Σκάφος του.
     Εξαλλου για το κατάντημα των δρόμων στο Ξηρόμερο φταίω εγώ, η επί 12 χρόνια ίδιοι δημοτικοί άρχοντες και τα ίδια δημοτικά αρχοντόπουλα;
     Ας μη προκαλούν λοιπόν τον κόσμο, γιατί και η πρόκληση έχει και αυτή όρια.  

Υ.Γ: Για την λάσπη που πέταξε στο πρόσωπο μου ο Ανώνυμος 2.29-2.36 προσπαθώντας να υπερασπίσει τα Αφεντικά του έχω να του πω, αν και Ανώνυμος, τα  έξης:

ΠΡΩΤΟΝ: Από το σύλλογο του χωριού μου απεχώρησα από τη θέση του πρόεδρου, οικειοθελώς, πριν 10 χρόνια και  από το Δ.Σ  ΟΡΙΣΤΙΚΑ πριν 6 χρόνια. (πες μου, που, να σου στείλω τα πρακτικά). Συνεχίζω όμως όταν μου το ζητούν τα νέα παιδιά να τους βοηθώ ακόμα και με χορηγίες μου, έτσι δουλεύουμε εμείς, συλλογικά και χωρίς το κόμπλεξ των θέσεων και φυσικά, βάζοντας και χρήματα από την τσέπη μας, ΑΥΤΟ λέγετε και εθελοντισμός.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Για τα φυτά που αναφέρεις, ο υποβολέας σου, μέσα από το δημαρχείο, σου τα είπε όπως ακριβώς τον βολεύει για να καλυφτεί. Άκου λοιπόν:
    ΤΟ μεγαλοβδόμαδο του 2011 ο γνωστός μας Αντιδήμαρχος εκμεταλλευόμενος την επί χρόνια φιλία μας μου τηλεφώνησε στο γραφείο μου για να με ρωτήσει τα χαρακτηριστικά ενός δεντρου που ήθελε να φυτέψει απέναντι από γνωστό πρατήριο στο παραλιακό δρόμο.
    Κατόπιν με παρακάλεσε να του δώσω τιμές σε διάφορα μεγέθη και ο ίδιος επέλεξε το ποιο μικρό. Ήθελε δε να τα φυτέψει μέχρι τη μεγάλη Παρασκευή. Αρνήθηκα να του τα προμηθεύσω γιατί δεν ήθελα να μπλέξω με το συγκεκριμένο Δήμο, ο τρόπος δεν ήταν σύννομος και γιατί ο ίδιος μου είχε πει στο παρελθόν ότι δεν υπάρχει σάλιο.
      Επίσης την άρνηση μου να μπλέξω με το δήμο την είχα εκφράσει και ένα μήνα πριν στην Αντιδήμαρχο όταν με φώναξε  να της πω και εγώ την άποψη μου για την μεγάλη ανάπλαση που σχεδίαζε στην είσοδο της πόλης.
      Τις έκανα και ένα σχέδιο Φύτευσης ΔΩΡΕΑΝ λέγοντας της ότι η εταιρία μου θα πάρει μέρος μόνο στη περίπτωση που το όλο έργο βγει σε ανοιχτό διαγωνισμό, αλλά και τότε θα το σκεφτεί αν θα πάρει μέρος.
    Ο αντιδήμαρχος λοιπόν για να κάμψει την άρνηση μου, μου είπε να το κάνω γι’ αυτόν  προσωπικά, καταλαβαίνει την δικαιολογημένη άρνηση μου, αλλά εγγυάται ο ίδιος  την πληρωμή του τιμολόγιου, γι’ αυτό και τελικά δέχτηκα.
     Στην εταιρία μου ουδέποτε έφτασε χαρτί ακαταλληλότητας και κανένας από το δήμο δεν μου ανέφερε τέτοιο γεγονός. Αν αυτό συνέβαινε έπρεπε την ίδια ώρα να τα επιστρέψουν αναγκάζοντας με να τους τα αντικαταστήσω. Αντ’ αυτού τα φυτά τα φύτεψαν όλα  στο παραλιακό δρομο.
      Ενάμιση χρόνο τώρα  είμαι απλήρωτος και φυσικά στα δεκάδες τηλεφωνήματα μου κρύβονται όλοι. (ρωτήστε την τηλεφωνήτρια, τον κυριο Μουρκούση και τον αρμόδιο υπάλληλο). Και επειδή σε βάλανε να γράψεις αυτές τις ανακρίβειες όποτε θέλεις να πάμε στο γραφείο του, να μου τα πει και έμενα φάτσα – μπάλα.

    ΨευτοΑριστεροΕπαναστατικες μαγκιές στο Αφεντικό του Όχι σε μένα. Επιλογή μου να μη θέλω να μπλέξω με το δήμο που διοικούν οι ίδιοι, φαίνετε και με ένα απλό έλεγχο στο λογιστήριο τους  στο οποίο θα ανακαλύψεις ότι υπάρχει μόνο ένα τιμολόγιο τις εταιρίας μου το ετος 1998 στην πρώτη θητεία Σαμαρά, εκτοτε δεν ξανασχολήθηκα με προμήθειες του Δήμου και δικαιώθηκα για την επιλογή μου, Ασε που δεν ήμουνα και αρεστός σε κανένα Δήμαρχο, ΤΥΧΑΙΟ; δεν νομίζω, ενώ αν αν προσκύναγα  ήμουν κοτερογλείφτης η νταβαντογλείφτης ΤΩΡΑ θα ήμουνα ένα ανθρωπάκι-δούλος του Αφέντη σου, ανήμπορος να πω την άποψη μου δημόσια θα κρυβόμουνα πίσω από την Ανωνυμία που σου προσφέρει υπολογιστής σου, Ότι ακριβώς κάνεις ΕΣΥ. 
    Μιλας για το Έργο Δεντροφύτευση Συντήρηση πρασίνου. Ποτέ έγινε αυτό, σε ποιο ΔΙΑΥΓΕΙΑ βγήκε πότε έγινε ο διαγωνισμός ποιος είναι ο ανάδοχος και σε ποιο σημείο τις πόλης έλαβε χώρα; ή πήρε το γνωστό δρόμο των μυστικών απ’ ευθείας αναθέσεων;
     Και τέλος αγαπητέ ΑΝΩΝΥΜΕ –πώς να σε αναφερω;-2.29και 2.36-26/08/12 η τσεπούλα μου έχει αυτά που έχει αλλά δεν προέρχονται ούτε από τον Δήμο του Αφεντικου σου, ούτε από τον Δήμαρχο σου, ΟΥΤΕ από την προηγούμενη Αρχη.
     Αν διαφωνείτε σ’ αυτό ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ σε δημόσια συζήτηση και ανταλλαγή επιχειρημάτων και… στοιχείων. Και επειδή για μας το ζήτημα είναι ηθικό και όχι οικονομικό, αφου αθετήθηκε η  συμφωνία και ο λόγος τιμής παρακαλούμε το οφειλόμενο ποσό να δοθεί ως χορηγία στο πολιτιστικό σύλλογο Βασιλόπουλου. 

      Για το θέμα του θηριώδους ΤΖΙΠ όμως δεν μας είπες την άποψη σου η δεν σε αφήνουν; ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ θα ακολουθήσουν και αλλα άρθρα μου για τα τεκταινόμενα  στο δήμο- στην ΕΝΩΣΗ….κλπ  με στοιχεία παρακαλώ….

Παναγιώτης Ηλ. Χολής

4 σχόλια:

  1. επιτελους ενας που λεει τα πραγματα με το ονομα τους και επωνυμα.ΣΥΡΧΑΡΗΤΗΡΙΑ εχει ακομη ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΕΣ ο τοπος,δεν κανουν ολοι τουπεκι μπας και γλυψουν κανα κοκκαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μποχα σε περιοδο αγριας λιτοτητασ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σωστα τα λεει ο Κ.χολης.

    να συμπληρωσω και εγω οτι οποιος εκτίθεται κρίνετε και απο το συνολο και οχι μονο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τολης ο Θεομουρλος30 Αυγούστου 2012 στις 10:08 μ.μ.

    Γειά σου Δημαρχάρα κουβαρντά !
    Δεν μπορεί ο (_)(_) σου να κατσει σε πιο φτηνό αμάξι 4Χ4 ? Δεν σου κανει κανένα μεταχειρισμένο που τα πουλάνε οσο οσο? Εχεις καλομάθει στις λιμο? Και γιατι ρε κουβαρντά με τα τοσα πικικινια που εχεις δεν αγοράζεις μια τζιπάρα απο την τσέπη σου και να το κάνεις δωρεά στον Δήμο ?? Οσο για την οδική ασφάλεια που θετεις σαν φτηνή δικαιολογία, δεν σε σώζει ενα ακριβό τζιπ. Γιατι δεν παραγγελνεις κανενα αρμα μάχης LEOPARD?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο