Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Δημήτρης Φάρρος Έχετε την υπόσχεσή μου ότι και σε αυτή τη θητεία θα τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε.


Στις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023 με την ψήφο σας μου δώσατε την ξεκάθαρη εντολή να υπηρετήσω για μια ακόμη θητεία ως πρόεδρος τον αγαπημένο μας Μύτικα..... Για τέσσερα χρόνια με συνέπεια, επιμονή και όραμα δουλέψαμε μαζί για να νοικοκυρέψουμε τον τόπο μας έτσι ώστε να διεκδικήσει δυναμικά την οικονομική ανάπτυξη που όλοι επιθυμούμε .

Η αγάπη και η εκτίμησή σας στο πρόσωπό μου και το έργο μου μου έδωσαν τη δύναμη να δώσω με αξιοπρέπεια έναν δύσκολο προεκλογικό αγώνα. Η ψήφος σας δεν χωράει παρερμηνείες . Εχουμε μπροστά μας την πρόκληση να αναβαθμιστεί ο Μύτικας σε τουριστικό προορισμό μακράς διαρκείας, βελτιώνοντας την καθημερινότητα και την ποιότητα της ζωής μας. Ολοι μαζί με τον άξιο δήμαρχό μας κ. Γιάννη Τριανταφυλλάκη και όλους τους αυτοδιοικητικούς προχωράμε ενωτικά και δυναμικά . Εχετε την υπόσχεσή μου ότι και σε αυτή τη θητεία θα τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε.

Φάρρος Δημήτρης

Πρόεδρος Κοινότητας Μύτικα

2 σχόλια:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο