Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Ταξιάρχης Γαντζουδης : Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους συγχωριανούς μου που με τίμησαν με την ψήφο τους και με εξέλεξαν πρόεδρο τοπικής κοινότητας χρυσοβίτσας.


Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους συγχωριανούς μου που με τίμησαν με την ψήφο τους και με εξέλεξαν πρόεδρο τοπικής κοινότητας χρυσοβίτσας.....

Συμμετείχα στις εκλογές ύστερα από παρότρυνση των συγχωριανων μου αποδεχόμενος την τιμητική πρόσκληση του νυν και επανεκλεγέντα Δημάρχου κ. Ιωαννη  Τριανταφυλλάκη, σε αυτή την απόφαση με οδήγησε η αγάπη μου για το χωριό μας και η διάθεση μου για προσφορά.

Τέλος θέλω να δηλώσω ρητά ότι η συμμέτοχη μου στις εκλόγες δεν είχε στοιχεία αντιπαλότητας, ούτε είμαι εδώ για να πολέμησω κάποιον.

Εύχομαι και ελπίζω στην συνεργασία όλων για την πρόοδο του χωριού μας.

1 σχόλιο:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο