Σύνδεση της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας - προβλέπεται να δημοπρατηθεί το έργο στο πρώτο εξάμηνο του 2021.
Συζητήθηκε σήμερα στην Βουλή η Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας και τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένου προς τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή, σχετικά με την τύχη του οδικού έργου Άκτιο-Αμβρακία και του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας.
Ο Γ. Βαρεμένος επισήμανε τον σχεδόν βέβαιο κίνδυνο να εισέλθει το έργο σ’ έναν νέο κυκεώνα δικαστικών διαμαχών μετά την απόφαση του υπουργού να επαναδημοπρατήσει το έργο, ματαιώνοντας τον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και έβαινε προς την ολοκλήρωσή του. Επεσήμανε ότι η Αιτωλοακαρνανία, αλλά και όλες οι όμορες περιοχές, δεν αντέχουν διαιώνιση αυτής της αβεβαιότητας σε σχέση με την ολοκλήρωση του έργου, αβεβαιότητα που σημαίνει συνέχιση του φόρου αίματος που πληρώνουν και καθυστέρηση των αναπτυξιακών προοπτικών της ευρύτερης περιοχής.
Ο Κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι όντως υπάρχει αυτός ο κίνδυνος νέων νομικών εμπλοκών στον νέο διαγωνισμό. Προφανώς, αναλαμβάνει την πλήρη πολιτική ευθύνη αυτής της επιλογής του (προϊόν μιάς ιδιότυπης βεντέτας που έχει ανοίξει ο ίδιος, όπως ανέφερε ο Γ. Βαρεμένος), επιλογή για την οποία και θα είναι υπόλογος στον λαό της περιοχής.
Τέλος, σχετικά με τον προγραμματισμό του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας, ο υπουργός ανέφερε ότι το έργο προβλέπεται να δημοπρατηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2021, χωρίς να αναλύσει τους λόγους αυτής της καθυστέρησης για ενάμιση σχεδόν έτος.
Ο Γ. Βαρεμένος επισήμανε τον σχεδόν βέβαιο κίνδυνο να εισέλθει το έργο σ’ έναν νέο κυκεώνα δικαστικών διαμαχών μετά την απόφαση του υπουργού να επαναδημοπρατήσει το έργο, ματαιώνοντας τον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και έβαινε προς την ολοκλήρωσή του. Επεσήμανε ότι η Αιτωλοακαρνανία, αλλά και όλες οι όμορες περιοχές, δεν αντέχουν διαιώνιση αυτής της αβεβαιότητας σε σχέση με την ολοκλήρωση του έργου, αβεβαιότητα που σημαίνει συνέχιση του φόρου αίματος που πληρώνουν και καθυστέρηση των αναπτυξιακών προοπτικών της ευρύτερης περιοχής.
Ο Κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι όντως υπάρχει αυτός ο κίνδυνος νέων νομικών εμπλοκών στον νέο διαγωνισμό. Προφανώς, αναλαμβάνει την πλήρη πολιτική ευθύνη αυτής της επιλογής του (προϊόν μιάς ιδιότυπης βεντέτας που έχει ανοίξει ο ίδιος, όπως ανέφερε ο Γ. Βαρεμένος), επιλογή για την οποία και θα είναι υπόλογος στον λαό της περιοχής.
Τέλος, σχετικά με τον προγραμματισμό του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας, ο υπουργός ανέφερε ότι το έργο προβλέπεται να δημοπρατηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2021, χωρίς να αναλύσει τους λόγους αυτής της καθυστέρησης για ενάμιση σχεδόν έτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο