Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ: Tι λέει ο εκδότης Δ. Μπακής για την επίθεση που δέχθηκε

      O εκδότης Δημήτρης Μπακής προέβη στην ακόλουθη δήλωση για την επίθεση που δέχθηκε από τρία άτομα την περασμένη Πέμπτη στο Αγρίνιο. Αναφέρει πως έγινε το συμβάν και τονίζει πως αναγνώρισε έναν εκ των δραστών.  
      «Θεωρώ και σκέφτομαι ότι τα κίνητρα της εγκληματικής εις βάρος μου επίθεσης κινούνται, είτε στα πλαίσια της εκβίασης ή εκτέλεσης άλλου σχεδίου εξ΄ αιτίας παλαιότερου αποκαλυπτικού δημοσιεύματος της εφημερίδας μου γύρω από αστυνομικού χαρακτήρα υπόθεση, είτε στην απλούστερη εκδοχή της, τα κίνητρα αυτά αφορούν ιατρική ειδικότητα» σημειώνει . Αναλυτικά:

Αγρίνιο 26 Οκτωβρίου 2013
ΔΗΛΩΣΗ
     Μετά από τα δημοσιεύματα των τοπικών ειδησεογραφικών ιστοσελίδων, αλλά ειδικότερα μετά την φημολογία που ακολούθησε στην πόλη του Αγρινίου για την άνανδρη και μαφιόζικου τύπου επίθεση που δέχτηκα την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου στα γραφεία της εφημερίδας, επιθυμώ να προβώ στις παρακάτω διευκρινήσεις:..................



     Από τα τρία πρόσωπα που πραγματοποίησαν την βάρβαρη, εγκληματική και ακατανόητη εν πολλοίς βιαιοπραγία εναντίον μου το μεσημέρι της Πέμπτης, αναγνώρισα από φωτογραφίες που μου έδειξαν οι Αστυνομικές Αρχές τον έναν εξ’ αυτών (πρόκειται για τον Δ.Κ. έμπορο χρωμάτων στο Αγρίνιο), ενώ τους άλλους δύο δεν τους αναγνώρισα. 
      Οι Αστυνομικές Αρχές κατόπιν της σχετικής έγκλησης που υπέβαλα, ήδη από το νοσοκομείο Αγρινίου που νοσηλευόμουν, στα πλαίσια του αυτοφώρου δεν κατάφεραν να εντοπίσουν τον Δ.Κ. που είχε εξαφανιστεί. Το ίδιο συνέβη και με τους δύο συνεργούς του.
       Είναι απολύτως βέβαιο ότι την επόμενη εβδομάδα και οι τρεις εγκληματίες θα αναβρεθούν και θα δώσουν λόγο για τις εγκληματικές τους πράξεις τους στην Ελληνική Δικαιοσύνη για τις κακουργηματικού χαρακτήρα ενέργειές τους.
      Για τα γεγονότα που εξελίχθηκαν την Πέμπτη το μεσημέρι δηλώνω ότι με τους τρεις εγκληματίες δεν είχα ουδεμία, σχέση. Ούτε επαγγελματική, οικονομική, ούτε πολιτική, ούτε κοινωνική-ανθρώπινη, είτε με τους δράστες, είτε με το ευρύτερο περιβάλλον τους. Μου είναι παντελώς άγνωστοι σε όλα τα επίπεδα.

    Διαβεβαιώνω με κατηγορηματικό τρόπο ότι η επίθεση εναντίον μου δεν μπορεί να έχει καμία σχέση με την υπόθεση του Δημοτικού Πάρκου Αγρινίου καθώς ούτε οι αντιεξουσιαστές η ακόμη και όσοι δηλώνουν αντιεξουσιαστές ή οι υποστηρικτές τους, προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες.
      Θεωρώ και σκέφτομαι ότι τα κίνητρα της εγκληματικής εις βάρος μου επίθεσης κινούνται, είτε στα πλαίσια της εκβίασης ή εκτέλεσης άλλου σχεδίου εξ΄ αιτίας παλαιότερου αποκαλυπτικού δημοσιεύματος της εφημερίδας μου γύρω από αστυνομικού χαρακτήρα υπόθεση, είτε στην απλούστερη εκδοχή της, τα κίνητρα αυτά αφορούν ιατρική ειδικότητα.
       Σε κάθε περίπτωση όλα θα έρθουν στο φως και είμαι σίγουρος ότι οι εγκληματίες αυτοί θα δώσουν λόγο στη Δικαιοσύνη. 
     Δυστυχώς όμως, όποια και να είναι η ετυμηγορία της, δεν θα μπορέσει να αποκαταστήσει την υγεία μου καθώς απότοκο της βάρβαρης επίθεσης ήταν η ρήξη τυμπάνου και η απώλεια της ακοής σε ποσοστό 45%.
       Το γεγονός αυτό σε τίποτε δεν πρόκειται να πτοήσει το ηθικό μου, την δημοσιογραφική-ερευνητική ματιά μου και την αφοσίωσή μου στην αλήθεια και την δημοσιοποίησή της. Είναι η μόνη επιλογή που μπορεί να έχει κάθε επαγγελματίας  του χώρου μας στις σημερινές μνημονιακές συνθήκες.
        Πολύ δε περισσότερο, που με τις σημερινές οικονομικό-κοινωνικές συνθήκες, ορισμένοι προσπαθούν και επιχειρούν να επιβάλλουν στην τοπική μας κοινωνία κανόνες ζούγκλας και συνθήκες Σικάγου των δεκαετιών του 1920 και του 1930.

       Κλείνοντας, θεωρώ υποχρέωση μου να ευχαριστήσω εκ βάθους καρδίας το ιατρικό προσωπικό του Νοσοκομείου Αγρινίου για τις φροντίδες και το ενδιαφέρον του αλλά και τους εκατοντάδες ανθρώπους που τηλεφώνησαν εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον τους και τη στήριξή τους. Ιδιαίτερα δε, ευχαριστώ το σύνολο των συναδέλφων των τοπικών Μέσων Ενημέρωσης αλλά και κάποιων των κεντρικών, που ενδιαφέρθηκαν τόσο συγκινητικά για την υπόθεση.
         Να είναι δε σίγουροι ότι θα συνεχίσω, να είμαι παρών. Και με τα λάθη, τις αδυναμίες μου αλλά και τα καλά και θετικά μου….

Αγρίνιο 26 Οκτωβρίου 2013
ΜΠΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

http://www.agrinionews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο