Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

Προσφυγών συνέχεια για το Άκτιο-Αμβρακία - Κρίσιμη ημερομηνία η 13η Φεβρουαρίου

Στις 13 Φεβρουαρίου θα ξεκαθαριστεί πλήρως η τύχη του νέου διαγωνισμού που θα ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία.

            Μετά την ματαίωση του διαγωνισμού από το υπουργείο ΥΠΟΜΕ, όπως ήταν αναμενόμενο, η GD Infrastrutture κατέθεσε στην ΑΕΠΠ προδικαστική προσφυγή..........



       Στην απόφαση της η ΑΕΠΠ (Α49/3.2.2020) δέχεται το αίτημα παροχής προσωρινής προστασίας της προσφεύγουσας και αναστέλλει την εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης και δη την εκκίνηση νέας διαγωνιστικής διαδικασίας, έως την έκδοση κύριας απόφασης της ΑΕΠΠ επί της Προδικαστικής Προσφυγής.

            Η κύρια απόφαση θα ληφθεί στις 13 Φεβρουαρίου όπου θα κριθεί συνολικά η συνέχεια του πολυθρύλητου έργου. Πριν από λίγες μέρες ο βουλευτής Λευκάδας Θανάσης Καββαδάς ο οποίος παρακολουθεί την πορεία του έργου εδώ και χρόνια μίλησε στον τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό Prisma 91,6 (Λευκάδα).
            Ο κ. Καββαδάς καταλόγισες συγκεκριμένες ευθύνες στην προηγούμενη Κυβέρνηση, αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνάντηση του με τον αρμόδιο Υπουργό τον κ. Καραμανλή λέγοντας συγκεκριμένα ότι: «Ο Υπουργός προκειμένου να ξεπεράσει τις καθυστερήσεις , που μπορεί να οδηγούσαν το έργο στο να χάσει τη χρηματοδότηση, αποφάσισε να ματαιώσει τον προηγούμενο διαγωνισμό και προκηρύσσει ήδη νέο διαγωνισμό, παρ’ ότι ήδη έχουν κατατεθεί 2 προσφυγές και ασφαλιστικά μέτρα..»
            Σε ερώτηση για το αν αυτές οι προσφυγές και οι γενικότερες καθυστερήσεις που παρατηρούνται, δημιουργήσουν γενικότερο πρόβλημα στο χρονοδιάγραμμα του έργου, ο Βουλευτής απάντησε ότι «Τόσο το Υπουργείο, όσο και ο ίδιος προσωπικά είναι αισιόδοξοι και το έργο αυτό θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2023. Απλά αυτές οι πολύ μεγάλες καθυστερήσεις κοστίζουν σε πολλές ανθρώπινες ζωές που χάνονται τόσα χρόνια…»

ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ-15 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
          Σίγουρα πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά «αιώνια έργα» της χώρας. Στις 16 Μαρτίου 2020 θα κλείσουν 10 χρόνια από τις υπογραφές των 4 εργολαβιών (είχε σαλαμοποιηθεί όπως ο άξονας Πάτρα-Πύργος) που υπόσχονταν ότι τρία χρόνια αργότερα θα είχε ολοκληρωθεί ο άξονας των 48,5χλμ.
         Αντί για αυτό, στην δέκατη επέτειο, θα έχουμε σε λειτουργία, μόλις 15χλμ στο δυτικό άκρο του άξονα και ένα διαγωνισμό σε αναμονή. Θα χρειαστεί δε να περιμένουμε κατ`ελάχιστο μέχρι το τέλος του 2023 για να δούμε πλήρως ολοκληρωμένο τον άξονα ακολουθώντας οποιοδήποτε σενάριο.

https://ypodomes.com/
Νίκος Καραγιάννης

8 σχόλια:

  1. Ντροπή του Καβαδά να αναφέρεται στην προηγούμενη κυβέρνηση.Ευτυχώς που ήρθε ο Τσίπρας και προχώρησε κάποια έργα.Ο Σουφλιάς σε ποιανού το κόμα ήταν κυριε Καβαδά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΩΣΤΑ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ Ο ΣΠΙΡΤΖΗΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ 150 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
    ΚΑΤΕΚΡΙΝΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΑΝ ΚΟΝΔΥΛΙΑ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΠΗΚΕ ΣΤΑ ΚΟΛΠΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΠΗΡΑΝ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΤΑΒΕΡΝΙΑΡΗ ΚΑΙ ΤΑΒΕΡΝΙΑΡΗΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΙ
    ΜΑΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.
    ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΡΟΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΗΝ ΕΕ.
    ΤΩΤΑ ΟΤΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΡΑΒΑ ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΤΕΡΝΑ ΤΟΝ ΑΚΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΦΟΥ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΔΑΞΑΝ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΛΗΜΕΡΙΑ ΝΑ ΚΛΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΤΡΑΠΠΕΖΕΣ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΥΧΤΕΡΑ.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΟ ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΠΡΟΒΛΕΠΩΝΤΑΝ ΔΙΟΔΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΡΟΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ.
    ΤΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ.
    ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΝΕ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΞΑΝΑΘΗΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΤΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ Μ...........................Σ


    Το χρονικό

    Ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση του άξονα Ακτίου - Αμβρακίας, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε τον Μάιο του 2018 και τον Οκτώβριο ανέδειξε ως προσωρινό μειοδότη την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ- ΤΕΡΝΑ. Η GD Infrastrutture κατέθεσε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων στο τμήμα αναστολών του ΣτΕ κατά της απόφασης, η οποία έγινε δεκτή. Μετά το «πάγωμα» του διαγωνισμού, η ιταλική εταιρεία κατέθεσε προσφυγή η οποία δικάστηκε τον περασμένο Ιούλιο (η απόφαση δεν έχει ακόμα εκδοθεί). Το υπουργείο Υποδομών ζήτησε την παράταση της ισχύος των εγγυητικών επιστολών έως το τέλος του έτους. Κατόπιν στις 9 Ιανουαρίου ενημέρωσε τους συμμετέχοντες ότι ματαιώνει τα αποτελέσματα της διαδικασίας ανάθεσης του έργου, με σκοπό να επαναπροκηρύξει τον διαγωνισμό και 12 ημέρες αργότερα η ιταλική εταιρεία προσέφυγε στην ΑΕΠΠ, ζητώντας την αναστολή εκτέλεσης της απόφασης. Η προσφυγή της εταιρείας στην ΑΕΠΠ θα εξεταστεί σε λίγες ημέρες, στις 13 Φεβρουαρίου.

    πηγή: kathimerini.gr
    Αναρτήθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΩΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

    04-02-2020
    Το 3ο κλιμάκιο της Αρχής Εκδίκασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) δικαίωσε κατ΄αρχήν την Ιταλική κατασκευαστική εταιρεία GD Infrastrutture, που συνεργάζεται με την Μηχανική του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου, στη αντιδικία της με το Υπουργείο Υποδομών.
    Η Αρχή Εκδίκασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) δέχθηκε το αίτημα παροχής προσωρινής προστασίας της GD Infrastrutture . Αποφάσισε να αναστείλλει την εκκίνηση νέας διαγωνιστικής διαδικασίας που είχε εξαγγείλει το Υπουργείο Υποδομών μέχρι να εκδοθεί η κύρια απόφαση της ΑΕΠΠ επί της Προδικαστικής Προσφυγής
    Η υπόθεση αφορά την Αμβρακία Οδό η οποία με προϋπολογισμό 150 εκατ. ευρώ, έχει ενταχθεί ως έργο phasing στο νέο ΕΣΠΑ. Για το έργο, αρχικά, είχε μειοδοτήσει η κοινοπραξία Άκτωρ-ΤΕΡΝΑ, αλλά η GD Infrastrutture προσέφυγε κατά του αποτελέσματος στη δικαιοσύνη, με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να “παγώσει”.
    Το Υπουργείο Υποδομών αποφάσισε την επαναδημοπράτηση του έργου και εκβίασε την GD Infrastrutture αφού δεν έκανε δεκτή την παράταση ισχύος της προσφοράς της εγγυητικής της επιστολής.
    Η ιταλική εταιρεία κατέθεσε προσφυγή στην Αρχή Εκδίκασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) κατά του υπουργείου Υποδομών και τελικά η επαναδημοπράτηση του έργου αναβάλλεται μέχρι να εκδοθεί απόφαση επί των ενστάσεων της GD Infrastrutture.
    Το έργο του αυτοκινητοδρόμου Αμβρακία Οδός ξεκίνησε το 2016 και αφορά οδική αρτηρία 48,5 χλμ. που θα συνδέει την Ιόνια Οδό με το αεροδρόμιο του Ακτίου, όπως και με την Λευκάδα… Οι αποφάσεις ωστόσο του Υπουργείου Υποδομών καθυστερούν την ολοκλήρωση του έργου.

    Ο Κύριος Καβαδας καλό είναι να μην ψεύδεται αλλο. Στην Λευκάδα από ότι μαθαίνω τον έχουν ο Καβαδας ο Ψεύτης σαν παρατσούκλι.

    Μακάρι το θέμα να λυθεί προς όφελος των πολιτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς:

    Το Πολιτικό Κόμμα Των Εθνικών Οδών Και Λεωφόρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΩΤΑΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΤΟ ΚΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΕΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΟΚ ΔΑΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑΜΑΣΤΑΝ ΒΑΛΚΑΝΟΧΩΡΑ .
    ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΣΤΩ ΝΑ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ.
    ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΒΡΑΚΙΑ. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΟΝΙΤΣΑ ΑΚΤΙΟ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ
    ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ . ΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ ΓΙΑ ΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΑΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  7. Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς:

    Το Πολιτικό Κόμμα Των Εθνικών Οδών Και Λεωφόρων.

    5 Φεβρουαρίου 2020 - 11:01 μ.μ.



    ΓΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΚΥΡΙΕ ΤΟ 11.01 ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΜΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΑΛΟΓΙΑΝΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ


    ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΟ ΠΑΡΚΑΤΩ . ΑΡΘΡΟ Από palmosipirou
    Δήλωση Σταύρου Καλογιάννη για τα εγκαίνια της Ιόνιας οδού
    Δημοσιεύθηκε 06 Σεπ 2017

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο