Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

H σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό στα μεγάλα έργα του κυβερνητικού προγράμματος

Μία σειρά από έργα-στόχους που είναι βασισμένοι στο πρόγραμμα της ΝΔ, έχει η νέα κυβέρνηση για το Υπουργείο Υποδομών, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ο αυτοκινητόδρομος Πατρών – Πύργου, που έχει μείνει σε εκκρεμότητα, η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας και του νέου Λιμένα, αλλά και η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό.

Για το Υποδομών-Μεταφορών οι στόχοι που περιγράφονται σε τίτλους είναι η βελτίωση της ποιότητας σχεδιασμού των έργων υποδομών η στήριξη των έργων εθνικής προτεραιότητας και οι καλύτερες υπηρεσίες (για τις μεταφορές) με σεβασμό στα χρήματα του πολίτη. Σχετικά με τα έργα που υπάρχουν, αυτά που θα απασχολήσουν την νέα αυτή κυβερνητική τετραετία είναι:
ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ
-Ολοκλήρωση Ε65
-Βόρειος Οδικός άξονας Κρήτης
-Πάτρα-Πύργος
Ολοκλήρωση οδικών διασυνδέσεων, Αγρίνιο – Ιονία Οδός, Δράμα – Εγνατία, Ε75 – Γιαννιτσά – Έδεσσα – Ε65, Ιωάννινα – Κακαβιά, Καρπενήσι – Λαμία
Σε σχέση με τη στρατηγική που θα ακολουθήσει ο νέος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ.Καραμανλής, οι προτεραιότητες είναι:
-Νέα εργαλεία για τη βελτίωση της ποιότητας των έργων και τη μείωση του κόστους και του χρόνου ολοκλήρωσής τους.
-Εισαγωγή «Προτάσεων καινοτομίας» (unsolicited proposals) με πρωτοβουλία του ιδιωτικού τομέα.
-Ανεξάρτητη επαλήθευση μελετών σκοπιμότητας για ένταξη των έργων στον εθνικό σχεδιασμό.
-Δημιουργία «Εθνικού Μητρώου Υποδομών», για τον τακτικό έλεγχο και τη συντήρησή των υποδομών.
-Επίβλεψη Δημοσίων Έργων και από τον ιδιωτικό τομέα ανάλογα τον τύπο του έργου και την διαθεσιμότητα του δημοσίου.
-Κατοχύρωση της δημόσιας διαβούλευσης και θωράκιση των έργων εθνικής εμβέλειας και δημοσίου συμφέροντος από ανώφελες δικαστικές εμπλοκές.
-Παρατηρητήριο απαλλοτριώσεων.

Ενδιαφέρον ωστόσο έχει πως στο Υφυπουργείο Συντονισμού του Κυβερνητικού Έργου που έχει αναλάβει ο κ.Σκέρτσος, ενας από τους στόχους είναι η βελτίωση ποιότητας του σχεδιασμού των έργων υποδομών, όπου εκεί και υπάγεται και η Κατάρτιση για το Εθνικό Σχέδιο Υποδομών. Εκτός από αυτό υπάγεται και η κατάρτιση Εθνικού Σχεδίου Δικτύων και Εθνικών Πόρων.
Επίσης η διαχείριση και παρακολούθηση των υποδομών θα πραγματοποιείται από μια ειδική επιτροπή, δίπλα στο Γραφείο του Πρωθυπουργού και τα έργα θα εγκρίνονται από το αρμόδιο πάντα υποσύνολο του Υπουργικού Συμβουλίου.

6 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΩΦΕΛΕΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.
    ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΜΕ 30.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΣΤΡΕΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ? ΣΤΟ ΔΝΤ?
    ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΑΡΧΩΝΤΑ ΔΡΟΜΟ ΠΧ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΥΚΙΑ ΜΕ 4 ΛΩΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΛΟΤΡΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΧΡΥΣΟΒΕΡΙ ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ ΜΗΔΑΜΙΝΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΡΙΣΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.
    ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΡΟΜ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΑΧΕΛΩΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΣΕΙ ΚΑΘΕΤΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΣΥΚΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΕΣΗ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
    ΠΟΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΔΥΤ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΗ ΚΑΡΠΕΝΗΣΗ ΘΕΡΜΟ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑ ΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΣΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΛΥΒΙΑ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΘΥΡΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΤΗΜΑΤΩ ΚΑΙ ΟΠΟΩΡΟΦΩΡΩΝ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΑ ΦΘΑΣΕΙ ΤΑ 500 ΔΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι.500 ?
    αν προσθέσουμε και αυτά που χρωστάνε
    οι δήμοι και μείς
    το χρέος μπορεί να είναι και 800 δίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ......και με 8 χιλιαδες το στρεμμα το ιδιο θα ισχυε.Αντε να τους δωσεις να κατα λαβουν οτι ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ κατασκευαστηκε ετσι......Και ο καθε υποψηφιος να ταζει αγωνα για τη συνδεση του Αγρινιου με την ΙΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΎΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΖΆΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΩΖΑΝΗ ΕΝ ΕΧ2Ι ΤΌΣΟ ΤΟ ΣΤΡΕΜΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για βάλε να δεις πόσα χρωστάει ο Δήμος Ακτίου Βόνιτσας και Ξηρομέρου
    Αυτό δεν εινσι χρέος ? Ποιος θα το ξεχρεώσει ?
    δεν θα το ξεχρεώσουμε οι δημοτες και οι δημοτισσες των 2 αυτών δήμων ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αναπτυξιακή προοπτική για το Αγρίνιο και το Ξηρόμερο θα έδινε μόνο ένας οδικός άξονας
    που θα συνέδεε το Αγρίνιο απευθείας με το Πλατυγιάλι .... όχι το Αγρίνιο με την Ιόνια οδό ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο