ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού
Θέμα: Η επικινδυνότητα του εθνικού δικτύου Αντιρρίου – Ιωαννίνων, Αμφιλοχίας – Λευκάδας – Πρέβεζας.
Το υφιστάμενο οδικό δίκτυο που συνδέει το Αντίρριο με τα Ιωάννινα, και Αμφιλοχία με Λευκάδα και Πρέβεζα, ουσιαστικά την Πελοπόννησο με τη Β/Δ Ελλάδα γίνεται όλο και πιο επικίνδυνο για τη ζωή των οδηγών και επιβατών.
Πρόκειται για οδικό δίκτυο που υπο-συντηρείται συστηματικά, χαραγμένο εδώ και δεκαετίες, που δεν ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες, και στο οποίο είναι συχνό φαινόμενο τα θανατηφόρα τροχαία.
Το παραπάνω οδικό δίκτυο έχει πολλές στροφές με μια μόνο λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, χωρίς να υπάρχει σε κανένα σημείο διαχωριστική νησίδα, με παντελή έλλειψη φωτισμού σε πολύ επικίνδυνα σημεία, ενώ έχουν φθαρεί και σε πολλά σημεία δεν φαίνονται οι διαχωριστικές γραμμές ιδιαίτερα σε επικίνδυνες στροφές. Στο δίκτυο σημειώνονται μέχρι και πτώσεις βράχων και πετρών αλλά και διάσπαρτες λακκούβες.............
Αυτή η πολιτική της εγκατάλειψης του δικτύου στη πραγματικότητα αντανακλά τόσο τον ίδιο το χαρακτήρα του κρατικού προϋπολογισμού που υποχρηματοδοτεί συστηματικά τα αναγκαία έργα για την κάλυψη των λαϊκών αναγκών, όσο και την πολιτική της απελευθέρωσης των οδικών μεταφορών για την διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας των ομίλων, αφού μέσα απ’ την εικόνα εγκατάλειψης του δικτύου και της συστηματικής αποφυγής βελτιώσεων σε σημεία του, προωθούνται ως λύσεις οι ΣΔΙΤ, τα διόδια, η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων και του οδικού δικτύου. Δεν πρόκειται για λύσεις υπέρ του λαού, αφού συνεχίζουν στο δρόμο της εμπορευματοποιημένης μεταφοράς που καθιστά ολοένα και πιο ακριβό εμπόρευμα τη μετακίνηση.
Μοναδική λύση που μπορεί να καταστήσει την μεταφορά δικαίωμα, που μπορεί να καλύψει και τις επικοινωνιακές ανάγκες του ελληνικού λαού, είναι ο κεντρικός συγκοινωνιακός σχεδιασμός και η υλοποίηση των τεχνικών έργων από τον ενιαίο αποκλειστικά κρατικό φορέα κατασκευών ενταγμένο σε ένα ριζικά διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης της ελληνικής κοινωνίας, με κριτήριο ανάπτυξης όχι το κέρδος των ομίλων, που σήμερα παράγει διόδια και πανάκριβες μεταφορές, αλλά την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει η κυβέρνηση για τη βελτίωση και αναβάθμιση του υφιστάμενο Εθνικού οδικού δικτύου, διασφαλίζοντας μεταφορές ασφαλείς, χωρίς διόδια, που να καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες του πληθυσμού, χρηματοδοτώντας τα έργα μεταφέροντας φορολογικά βάρη στο μεγάλο κεφάλαιο;
Ο βουλευτής
Νίκος Μωραΐτης
NIKO ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΓΧΡΩΜΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΛΑΚΟΥΒΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΣΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΣΑΜΑΡΙ
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΦΗΣΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΧΟΥΤΑΣ ΚΑΙ Η ΜΟΜΑ ΤΟ 1963
ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ
ΝΩΝΤΑΣ
ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ: Άθλιο το οδικό δίκτυο Βόνιτσα - Λευκάδα - Άκτιο
μου
ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ...LEXUS...ΟΤΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή