Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Δήμος Ακτίου Βόνιτσας: Παραίτηση του αντιδημάρχου Ν. Τσακάλη ζητά ο Κώστας Τριαντακωνσταντής

ΔΗΜΟΣ ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ


Δήμαρχε κ. Αποστολάκη, τι ακριβώς παραλάβατε;

     Ο Αντιδήμαρχος κ. Τσακάλης υπέβαλε την παραίτηση του;
   Αν όχι, Δήμαρχε κ. Αποστολάκη οφείλετε να τον αντικαταστήσετε αμέσως.
Δεν μπορεί πλέον να είναι Αντιδήμαρχος του Δήμου. Για τα υπόλοιπα θα αποφασίσουν οι αρμόδιοι.

Αγαπητοί Αναγνώστες,
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 1:
    Ξεκινάμε με τις δαπάνες για τα καύσιμα το 2011,2012, 2013 και μέχρι 31-8-2014. Οι δαπάνες αυτές έγιναν με απευθείας αναθέσεις.

ΕΤΟΣ
Καύσιμα Δήμου
Καύσιμα του
Κέντρου
ΣΥΝΟΛΟ

2011
189.186,11
11.376,88
200.563

2012
179.972,53
12.417,35
192.389,9

2013
233.655,23
14.173,91
247.829,10

2014 ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΣ 31/08/2014
170.311,12
6.822,02

Πρόβλεψη για όλο το 2014 το ποσό 245.000 περίπου
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ         885.782 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ.

      Δεν έχω στοιχεία για δαπάνες θέρμανσης των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πληρώνονται από τα χρήματα των σχολικών επιτροπών, που χρηματοδοτεί ο Δήμος.
Κατά συνέπεια τα ποσά είναι ακόμη περισσότερα.
     Συνολικά για το έτος υπήρχε πρόβλεψη για 245.000  ευρώ περίπου.
Εύκολα διαπιστώνεται μια εκτίναξη του συνολικού ποσού για τα έτη 2013,2014.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2:
       Ένας από τους προμηθευτές καυσίμων και λιπαντικών της ΔΕ Παλαίρου του Δήμου με απευθείας ανάθεση είναι μια εταιρεία με έδρα τη Πάλαιρο. Στην εταιρεία μετέχει ο πρώην Αντιπρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής και σημερινός Αντιδήμαρχος κ. Τσακάλης Νικόλαος.
    Για τα έτη 2011 και 2012 δεν έχω  στοιχεία για την παραπάνω εταιρεία.
    Το έτος 2013 η εταιρεία εισέπραξε το ποσό των 33.829,96 ευρώ
 και αν υπάρχουν δαπάνες για θέρμανση στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης το ποσό είναι μεγαλύτερο.
     Το έτος 2014 μέχρι την 31η -8-2014 για τη παραπάνω εταιρεία έχουμε 38.798,37 ΕΥΡΩ..
      Βέβαια τη ΔΕ Παλαίρου την τροφοδοτούσε  με καύσιμα και λιπαντικά με απευθείας αναθέσεις και άλλο πρατήριο καυσίμων........



 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ:
       Σύμφωνα με την ενημέρωση του υστερόγραφου και τα παραπάνω ο Αντιδήμαρχος κ. Τσακάλης Νικόλαος πρέπει να υποβάλλει, αν δεν έχει υποβάλλει  την παραίτηση του.
        Διαφορετικά ο Δήμαρχος κ. Αποστολάκης οφείλει να τον αντικαταστήσει αμέσως.

Οι λόγοι είναι οι παρακάτω:
1)-Είχε κώλυμα συμμετοχής στις εκλογές του Μάη του 2014.
2)-Ως Αντιπρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής συμμετείχε σε όλες της αποφάσεις της που αφορούσαν τα καύσιμα και λιπαντικά και ταυτόχρονα η εταιρεία άμεσων συμφερόντων του ήταν προμηθευτής του Δήμου.
3)-Σύμφωνα με το έγγραφο με αριθμό πρωτ 14233 με ημερ 1/9/2014-(ΑΔΑ: 77 Η8Ω6Ζ-ΦΩΓ) ορίστηκε Αντιδήμαρχος από τον κ Αποστολάκη.  Ανάμεσα στις άλλες αρμοδιότητες του στη σελίδα 6 ( έξι) έχουμε:
Αρμοδιότητα για όλο το Δήμο:
χ. Η ευθύνη οργάνωσης και λειτουργίας των προμηθειών του δήμου και της αποθήκης υλικών.
Και ενώ έτσι έχουν τα πράγματα η εταιρεία άμεσων συμφερόντων του ακόμη και σήμερα είναι με απευθείας ανάθεση προμηθευτής του Δήμου
Αυτό είναι πολιτικά, δεοντολογικά και ηθικά απαράδεκτο.
ΟΙ  ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.
Αγαπητοί αναγνώστες τα συμπεράσματα δικά σας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 3 
      Το Κέντρο Κοινωνικής Μέριμνας και ανάπτυξης ξόδεψε τα έτη 2011,2012,2013 και μέχρι την  31η /8/2014 το ποσό των 52.425,18!!!!!!! για ενοικίαση τραπεζοκαθισμάτων.
 Το μεγαλύτερο ποσό πήγε σε έναν συγκεκριμένο συνδημότη μας.

ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ:
       Ο Δήμος να αγοράσει ένα αριθμό τραπεζοκαθισμάτων, τα οποία θα χρησιμοποιούν οι φορείς και ο Δήμος στις εκδηλώσεις τους. Τα μέλη του συλλόγου που θα τα χρησιμοποιεί σε μία εκδήλωση ,θα είναι υπεύθυνα για τη μεταφορά,  τη τοποθέτηση και την επαναφορά στην αποθήκη του Δήμου. Σε περίπτωση ζημιάς ή απώλειας να χρεώνεται το αντίστοιχο ποσό.

Με αυτό το τρόπο θα εξοικονομήσει ο Δήμος αρκετά χρήματα, τα οποία να διαθέσει σαν αρχικό ποσό για τη δημιουργία Κοινωνικού Παντοπωλείου.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ1
Ενημέρωση: Από τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων – Ν.3463/2006 έχουμε:
Άρθρο 99 Κώλυμα συμμετοχής στη συνεδρίαση:

1.-Δημοτικός σύμβουλος δεν μπορεί να μετάσχει στη συζήτηση ενός θέματος ή στην κατάρτιση αποφάσεως του δημοτικού συμβουλίου ή να συμμετέχει σε γνωμοδοτικά συλλογικά όργανα, τα οποία γνωμοδοτούν για θέμα που θα εισαχθεί στο δημοτικό συμβούλιο, εφόσον ό ίδιος ή συγγενής του έως το δεύτερο βαθμό ή εξ αγχιστείας έχει υλικό ή ηθικό συμφέρον.
2.-Απόφαση που έχει ληφθεί κατά παράβαση της διάταξης αυτής είναι άκυρη. Ο σύμβουλος που έλαβε μέρος στη συνεδρίαση διαπράττει σοβαρή παράβαση καθήκοντος και τιμωρείται  με την ποινή της αργίας, σύμφωνα με τα άρθρα 142 και 143.

Επίσης ο νόμος για το Καλλικράτη    3852/ του 2010 αναφέρει:
ΑΡΘΡΟ 75: Λειτουργία της Οικονομικής επιτροπής και επιτροπής Ζωής
Παράγραφος 9: Μέλος της επιτροπής δεν μπορεί να μετάσχει στη συζήτηση ενός θέματος εφόσον ο ίδιος ή συγγενής του έως το δεύτερο βαθμό εξ αίματος ή εξ αγχιστείας έχει υλικό ή ηθικό συμφέρον. Απόφαση που έχει ληφθεί κατά παράβαση της διάταξης αυτής είναι άκυρη. Το μέλος που έλαβε μέρος στη συνεδρίαση διαπράττει σοβαρή παράβαση καθήκοντος και τιμωρείται με την ποινή της αργίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Ο Νόμος για τον Καλλικράτη αναφέρει:
ΑΡΘΡΟ 14: Κωλύματα και ασυμβίβαστα.
Παράγραφος 3: Δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι δήμαρχοιδημοτικοί σύμβουλοι δημοτικής ή τοπικής κοινότητας ή εκπρόσωποι της τοπικής κοινότητας:
Α.-Όποιοι συνδέονται με το δήμο ή τα νομικά τους πρόσωπα, εκτός από τους συνδέσμους, με σύμβαση προμήθειας, εκτέλεσης δημοτικού έργου, παροχής υπηρεσιών, παραχώρησης δικαιώματος εκμετάλλευσης δημοτικού έργου ή δημοτικής υπηρεσίας με αντικείμενο αξίας πάνω από πέντε χιλιάδες ( 5.000) ευρώ ετησίως.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ:
 Αγαπητοί Αναγνώστες
      Θεωρώ ότι είναι πολιτικά, δεοντολογικά και ηθικά απαράδεκτο δημοτικοί σύμβουλοι και γενικά οι αιρετοί κατά την διάρκεια της θητείας τους να έχουν οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή με το Δήμο που διοικούν σε όποια θέση και αν βρίσκονται.
Ανεξάρτητα του ποσού, ανεξάρτητα αν η προμήθεια προέρχεται από απευθείας ανάθεση ή διαγωνισμό ο αιρετός οφείλει να φαίνεται αλλά κυρίως να είναι ανεπηρέαστος στη άσκηση των καθηκόντων του.
                                                                      
Τώρα το τοπίο  σιγά και σταθερά αρχίζει να ξεκαθαρίζει και θα ξεκαθαρίσει ακόμη περισσότερο.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ (και αυτά που θα ακολουθήσουν) θεωρώ :

 Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ του Δήμου από συστάσεως του  ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 2:
      Οι τρείς αντιδήμαρχοι (ο κ Στούπας, ο κ Τσακάλης, ο κ Σώζος)  που δεν πήγαν  στο  Δημοτικό Συμβούλιο που ψηφίζονταν ο απολογισμός του 2013 όλα αυτά
(και αυτά που θα ακολουθήσουν) τα ήξεραν.
 Δεν είχαν το πολιτικό θάρρος, ούτε το πολιτικό ανάστημα,  της θετικής ή αρνητικής ψήφου. Γιατί άραγε;
Ο κ. Δήμαρχος και βέβαια τα ήξερε.
Δήμαρχε κ. Αποστολάκη τι ακριβώς παραλάβατε; 
Αργά ή γρήγορα θα αναγκαστείτε να μας πληροφορήσετε. Το ότι μέχρι στιγμής (πέραν από μισόλογα στο Δημοτικό Συμβούλιο) δεν το κάνατε μόνο τυχαίο δεν είναι. Γιατί άραγε;

Οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας που ψήφισαν θετικά στο απολογισμό του   2013 τα ήξεραν αυτά ; (και αυτά που θα ακολουθήσουν;).
Οι κύριοι Αντιδήμαρχοι θα μας απαντήσουν;
Συμφωνούν ναι ή όχι με τις παραπάνω διαχειρίσεις.
Στο μέλλον πάντως θα  αναγκαστούν  να απαντήσουν.

ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ.

Αυτό αγαπητοί αναγνώστες κρατήστε το.

9 σχόλια:

  1. πάντως και σε πολύ μεγάλους δήμους τα καύσιμα , λόγω του ότι οι διαγωνισμοί που γίνονται δεν τελεσφορούν, τότε η διαδικασία νομίμως κηρύσσεται άγονος [ ΕΚΠΟΤΑ 13389/93 ενιαίος κανονισμός προμηθειών ],τα δε καύσιμα συνεχώς και , νόμιμα πλέον αφού κηρύσσεται άγονος ο διαγωνισμός , τα παίρνει μία εταιρεία π.χ ΕΚΟ ή ΜΟΒΙL ή ..... Προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι ο κ. Τριαντακωνσταντής, κάνει και δικαίωμα του , τόοοοσες αναφορές για τα ποσά ( δεν είναι καθαρό το κέρδος στην προσωπική εταιρεία που υπαινίσσεται)και δεν αναφέρεται , ως όφειλε και στον νόμο του ΕΚΠΟΤΑ με τον οποίον υποχρεώνονται ΟΛΟΙ οι δήμοι να κάνουν τις προμήθειες των καυσίμων και οι τότε αναγνώστες ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Έχω υπηρετήσει σε Δ/νση Προμηθειών και προϊστάμενος σε Τμήμα Καυσίμων μεγάλου Δήμου και σας λέω ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάζονται απ τον καταγγέλλοντα στο φιλόξενο μπλοκ σας. Μια ανάγνωσή σας , άρθρο άρθρο στον νόμο περί προμηθειών ( ΕΚΠΟΤΑ ΥΠ.ΕΣ 13389/93 ) θα σας δώσει το δικαίωμα να καταλάβετε πολλά πράγματα . Ευθύνη ο Δήμος Ακτίου- Βόνιτσας έχει και μάλιστα σοβαρή , αν δεν έχει κινήσει την διαδικασία του διαγωνισμού. Αν όμως την έχει κινήσει και δεν έχει προκύψει ενδιαφέρον ( δηλ. ο διαγωνισμός είναι άγονος) τότε τα καύσιμα δίνονται ΝΟΜΙΜΑ με απευθείας ανάθεση σε μία εταιρεία που προσφέρει την οικονομικότερη τιμή. Και σίγουρα πετρέλαιο δεν μπορεί να φέρει κάποιος π.χ από το Μεσολόγγι ή την Αρτα ή το Καρπενήσι , αλλά κάποιος ντόπιος και ο οποίος παίρνει και τα χρήματά του τουλάχιστον μετά από 6-8 μήνες ίσως και 1 ή 2 έτη από την ημέρα που παρέδωσε στον δήμο τα καύσιμα. Όπως και κάθε δήμος δύναται να έχει δικές του δεξαμενές ( πρατήρια) και να προμηθεύεται τα καύσιμά του από τον Ασπρόπυργο σε τιμές όπως αυτές που προμηθεύονται τα συνοικιακά πρατήρια. Αυτό όμως δεν είναι δυνατόν να γίνει σε ένα μικρό δήμο - λόγω έλλειψης υποδομών και σύγχρονων μονάδων- , οπότε μοιραία πάς στην με απευθείας ανάθεση , η οποία , επαναλαμβάνω, εφόσον τηρηθεί η διαδικασία του ΕΚΠΟΤΕ , η απευθείας ανάθεση είναι νόμιμος !!!.Τωρα αν στις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου παρίσταται και ψηφίζει και ο δημοτικός σύμβουλος που έχει σχέση με την προμηθεύτρια εταιρεία , ναι η απόφαση αυτή είναι παράνομος και άκυρη. Ο υπάλληλος ή ο προϊστάμενος που παρίσταται στα δημοτικά συμβούλια έχει υποχρέωση να ενημερώνει το σώμα του Δ.Σ ότι η παρουσία του δεν πρέπει να είναι κάν εντός της αιθούσης όταν και όποτε συζητείται θέμα που έχει έμμεσο σχέση ως 2ου βαθμού συγγενείας. Και εδώ αντίστοιχες ευθύνες με αυτές που έχει και ο σύμβουλος που ψηφίζει έχει και ο υπάλληλος και μάλιστα πιο σοβαρές που αγγίζουν και το ποινικό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εντυπωση μου κανει παντως οτι μεχρι τωρα εχει μονο ενα σχολιο και αυτο καθολου τυχαιο.τωρα οσο αφορα το επαγγελμα του κυριου ας εχουμε τις επιφυλαξεις μας!Η υποθεση ειναι οτι σαν αντιδημαρχος και εμμισθος δεν επρεπε να εχει καμια απολυτως αναμειξη με τις αναθεσεις!Εκτος απο παρανομο δεν ειναι και ηθικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 9:27 ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ουτε τα f-16 τοσα καυσιμα,ντροπη σας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στον ΤΡΙΑΝΤΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗ. Εκτιμώ τον αγώνα που κάνει για την διαφάνεια και τη χρηστή διοίκηση. Αμέσως η δημοτική αρχή πρέπει να θέσει εκτός τον Αντιδήμαρχο γιατί υπάρχει ασυμβίβαστο της ιδιότητας του το να έχει συμβληθεί με το δήμο για προμήθεια ή έργο ...
    Αλήθεια ακόμα δεν ενημέρωσαν τον εισαγγελέα; Ποιοι προσπάθουν να το καλύψουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είχε δικαίωμα να εκλεγεί ούτε δημοτικός σύμβουλος ο κ. Τσακάλης!! και κάποιοι τον όρισαν Αντιδήμααρχο!!!
    ΟΡΙΣΤΕ:
    Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 14 παρ. 3 του Ν. 3852/2010 Καλλικράτης « Γενικοί Διευθυντές , πρόεδροι και μέλη διοικητικών συμβουλίων ,διαχειριστές , μέτοχοι και εταίροι κεφαλαιουχικών εταιρειών που έχουν συμβληθεί με τον δήμο,εφ όσον το ποσοστό συμμετοχής τους στις εταιρείες υπερβαίνει το πέντε τοις εκατό ( 5 % ) του συνολικού κεφαλαίου της εταιρείας δεν μπορούν να εκλεγούν δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι ... ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ Ο Κ,ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΤΩΝ ΚΑΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ.ΔΗΜΑΡΧΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγω που υπέγραψα ως 9.27μ.μ 2 Απρ. 2015 , δεν είμαι υπάλληλος του αντιδημάρχου όπως κάποιοι προαναφέρουν και , ούτε κατάγομαι απο τον Δήμο Ακτίου -Βονίτσης , ούτε από τον τ. Μεδεώνος και Παλαίρου. Για να πει κάποιος την άποψη του πρέπει να είναι σώνει και καλά υπάλληλος του κ. Τσακάλη ; ήμαρτον πια με την δημοκρατία που πρεσβεύετε , όσοι φυσικά το ισχυρίζεσθε !!! Μια ματιά στον νόμο του ΕΚΠΟΤΑ θα σας πείσει για τα αναφερόμενά μου πιο πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Τσακάλη και κάθε είδους Τσακάλη που υπάρχει στην δημοτική αρχή, ντροπή σας. Η παραίτηση είναι επιβεβλημένη. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι ο δήμος δεν είναι τσιφλίκι κανενός. Πέρα απο νομικό το θέμα είναι και ηθικό. Αλλα ηθική και Τσακάλης προφανώς δεν πάνε μαζί. Συγχαρητήρια επίσης στα πρόβατα που τους ψηφίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο