Κυριακή 24 Μαΐου 2026

ΑΣΤΑΚΟΣ:Όταν το εργοτάξιο “φυτρώνει” στον αιγιαλό, οι πολίτες απαιτούν απαντήσεις.»

 

«Τυχαίο ή… βολικό;
Στη Δημοτική Κοινότητα Αστακού του Δήμου Ξηρομέρου, στην καρδιά της παραλίας και δίπλα στον ανεμόμυλο, εμφανίζεται εργοτάξιο προκαλώντας εύλογα ερωτήματα....
Με άδεια ή χωρίς; 

Με ενημέρωση των αρμοδίων ή όχι;

Ποιος έδωσε το «πράσινο φως» για την εγκατάσταση;

Είναι ενήμερη η Κτηματική Υπηρεσία για τη χρήση του αιγιαλού;
Όταν η νομιμότητα μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, οι πολίτες απαιτούν ξεκάθαρες απαντήσεις.»

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ







xiromero.gr

10 σχόλια:

  1. ειναι το εργο με χρηματα απο το υπουργειο τουρισμου που ο δημος καταφερε να παρει
    1,8 εκατομμυρια ευρω
    το ξερουμε στενοχωριεστε
    θα θελατε να το σταματησετε
    ριξτε καταγγελιες καντε οτι θελετε
    πικροχολοι πικραμενοι
    δεν σας περναει σαινια μου και αποτυχημενοι πρωην προεδροι
    σας ξερουνε ολοι ποιοι ειστε και τι κανετε
    καταγγελιες και αλητιεσ με τεχνητη νοημοσυνη
    σε λιγο θα σας φτυνει ο κοσμος που σας ξερει εναν εναν
    που νομιζετε οτι θα σταματησε τα εργα του δημου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού δεν το έχετε ρε παιδιά με την αντιπολίτευση τι ακριβώς προσπαθείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δώσε πόνο Γιάννη!!
    Δώσε κ παυσίπονα,δώσε και για ίλιγγο,τα χρειάζονται.
    Πως τους πετσοκόβεις έτσι!!!
    Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περισσότερες πιθανότητες έχετε να κερδίσετε τις εκλογές χωρίς να μιλάτε. Γιατί όταν ανοίγετε το στόμα χάνετε και απο μία μονάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βάζε όλα τα σχόλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατασκευάζουν μπλόκια τα οποία θα τα ρίξουν στη θάλασσα που πάνω σε αυτά θα δεθούν οι πλωτές προβλήτες που θα έρθουν για το λιμάνι του Αστακού.
    Μαύριακας Ηλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αντιπολίτευση άρχισε πάλι τα γνωστά.Βλεπω τον Τριαντάφυλλο με 80% στις επόμενες και οι απέναντι,πολιτικά εξαφανισμένοι, όπως και ήδη είναι από το Ξηρόμερο.Αν δεν το καταλάβουν και στις ερχόμενες εκλογές ότι ο κόσμος δεν τους θέλει και ότι δεν είναι ικανοί να διοικήσουν τι να πεις.Ο κόσμος το γνωρίζει αυτό και το απέδειξε περίτρανα.Εργα και μάλιστα μεγαλά έργα μόνο με
    Τριανταφυλλακη.Αυτοι ακόμα τίποτα εκεί το χαβά τους.Καντε καταγγελίες,καθυστερείστε τα έργα και θα ψάχνετε μέχρι και την ψήφο σας.Και μην ξεχνάτε όταν γίνεται κάτι καλό για τον τόπο μας να αρχίζετε τις χολές και τις αναρτήσεις περί εγκατάλειψης του δήμου αμέλειας,ότι δεν γίνονται έργα κτλ κτλ τα δικά σας δηλαδή 2014-2019.Αλλα εδώ βλέπουμε καθημερινά προσπάθεια και έργα.Τωρα ποιος δεν είναι καλά να το κοιτάξετε.Γελάει και ο Αιγιαλός μαζί σας πλέον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα σοβαρά αυτοί είναι αντιπολίτευση και θέλουν να τους ψηφίσουν;;;Ότι να ναι.Τριανταφυλλακης δήμαρχος Ξηρομέρου για όσο θέλει.Λεβεντης,εργατικός και μοναδικός δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο