Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

Ορκίστηκε νέα Τοπική Σύμβουλος της Κοινότητας Παλαίρου η Γεωργάκη Αμαλία


Ορκίστηκε την Παρασκευή 7/1/2022 ενώπιον του Δημάρχου του Δήμου Ακτίου - Βόνιτσας κ. Αποστολάκη Γεώργιο Θεόδωρου, του Αντιδημάρχου κ. Βίτσα Δημήτριου και του Προέδρου κ. Ρούφη Αχιλλέα νέα Τοπική Σύμβουλος της Κοινότητας Παλαίρου η κα. Γεωργάκη Αμαλία η οποία προέρχεται από τον συνδυασμό " Συμφωνία Ελπίδας "......

Η αλλαγή αυτή στη σύνθεση του συμβουλίου προέκυψε μετά την παραίτηση του κ. Γαρίδα Χρήστου (για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους) από το αξίωμα του συμβούλου.

Ο κ. Αποστολάκης συνεχάρη την κα. Γεωργάκη για την ανάληψη των νέων της καθηκόντων και της ευχήθηκε καλή δύναμη και επιτυχία στα καθήκοντα που ανέλαβε και ζήτησε την συνεργασία της προς όφελος της Παλαίρου και των δημοτών της.

Εκ του Δήμου.



6 σχόλια:

  1. Σε τι υφίσταται η απομάκρυνση του κυρίου Γαρίδα;
    Με ποιόν ήρθε σε ρήξη;
    Τι έπρεπε να συμφωνήσει;
    Απάντηση θα έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Δήμαρχος νοσεί?

    Είναι σε καραντίνα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο αφορά το σχόλιο σας για την παρετησιμου από τοπικός σύμβουλος θέλω να σας πω ότι ποτέ δεν έχω έρθει σε ρήξη με κανέναν ούτε ποτέ πιεστικά να συμφωνήσω σε κάτι είχα πολύ καλή συνεργασία με τον κ Δήμαρχο και τους Κ Αντιδημάρχους Παλαίρου επίσης και με τον Κ πρόεδρο η παραίτηση μου οφείλεται ότι φεύγω για να εργαστώ στην Αγγλία για μόνιμη εγκατάσταση και δεν μπορώ να ασκο τά καθήκοντα του συμβούλου καλό είναι πριν σχολιάζετε να σκέφτεστε τι γράφεται είμαι πολύ ευχαριστημένος που συνεργάστηκα με τον Δήμαρχο και τους αντιδημάρχους που έκαναν αξιόλογα έργα στο χωριό μου που είχε να δει έργα από την εποχή του αγαπημένου μου φίλου Σπύρο αχειμαστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο αφορά στο σχόλιο του ανώνυμου απαντάω ο ίδιος ποτέ δεν ήρθα σε ριξη με κανέναν ούτε ποτέ πιεστικά να συμφωνήσω σε κάτι είχα πολύ καλή συνεργασία με τον Κ Δήμαρχο και τους Κ Αντιδημάρχους Παλαίρου επίσης και με τον Κ πρόεδρο η παραίτηση μου οφείλεται ότι θα φύγω για Αγγλία για μόνιμη εγκατάσταση και δεν μπορώ να είμαι και σύμβουλος είμαι ευχαριστημένος που συνεργάστηκα με τον Κ Δήμαρχο και τους Κ Αντιδημάρχους Παλαίρου επίσης και με τον Κ πρόεδρο μια ομάδα που άλλαξε την εικόνα του χωριού μου που είχε να δει έργα από την εποχή του αγαπημένου μου φίλου του Σπύρου Αχειμαστου Αν έχετε προσωπικά με την υπάρχουσα δημοτική αρχή καλό είναι να έχετε τό θάρρος να τους τα λέτε πρόσωπο με πρόσωπο και όχι πισοπλατα σαν κατινες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ κύριε γαρίδα. Επιτυχής και σημαντική η ανακοίνωση των λόγων παραίτησης. Ευχόμαστε καλή διαμονή στην Αγγλία και με το καλό να επιστρέψεις στην Πάλαιρο. Όμως όταν κάποιος αποχωρεί από ένα αξίωμα που του έδωσαν οι συμπολίτες του, πρώτα βγαίνει και τους ενημερώνει για την αποποίηση του αξιώματος και μετά παραιτείται. Θεωρώ δικαιολογημενη την ανάρτηση με τα ερωτήματα. Κατινισμος είναι να απαξιώνεις αυτούς που σε ψήφισαν, χωρίς μια ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Χρήστος έγραψε ότι παραιτείται για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους.
    Πιστεύω οτι αυτό αρκει και δεν χρειάζεται άλλη συζήτηση. Εύχομαι στον Χρήστο όλα να του πάνε καλά. Επίσης εύχομαι στην κ. Γεωργάκη Α. Καλή επιτυχία στα νέα της καθήκοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο