Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Ρίγανη Αιτωλοακαρνανίας: Άγνωστοι βεβήλωσαν τάφους στο κοιμητήριο του χωριού (ΦΩΤΟ)

 


Σήμερα στη Ρίγανη Αιτωλοακαρνανίας άγνωστοι βεβήλωσαν τάφους στο κοιμητήριο του χωριού

Οι πληροφορίες έρχονται μέσα από τα μάτια αναγνώστριας του site simidisi.gr, η οποία κατάγεται από το χωριό και περιγράφει τι αντίκρυσε με τους δικούς της όταν επισκέφθηκε το κοιμητήριο με τους δικούς της......

Το δημοσίευμα της Νάνσυς Αβραμοπούλου έχει ως εξής:

Σήμερα, Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2022, πήγα μαζί με τον πατέρα μου στο κοιμητήριο του χωριού μου, τη Ρίγανη Αιτωλοακαρνανίας, για να ανάψουμε το καντήλι των παππούδων μου και βρεθήκαμε μπροστά σε ένα σοκαριστικό θέαμα. Το μνήμα των λατρευτών μου παππούδων ήταν σπασμένο. Πιο συγκεκριμένα, όπως θα δείτε και παρακάτω στις σχετικές φωτογραφίες έχουν σπάσει τον μαρμάρινο Σταυρό, τη βάση Του και τα αντικείμενα που υπήρχαν δίπλα από Αυτόν, όπως το βάζο για τα λουλούδια.

Παρατηρώντας τους γύρω τάφους, διαπιστώσαμε ότι ήταν σπασμένα και άλλα τρία μνήματα.

Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες που τράβηξα για το Nancy’s Blog, οι βέβηλοι όχι μόνο έσπασαν τα μάρμαρα και τους γρανίτες των μνημάτων άλλα άνοιξαν κι ένα τάφο, ο οποίος είναι κενός. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω, αν οι δράστες έκαναν ό,τι έκαναν με στόχο τα συγκεκριμένα μνήματα και τους κεκοιμημένους αυτών, αλλά πολύ θέλω να μάθω, αν είχαν, τι προηγούμενα είχαν με τους δικούς μου παππούδες Αποστόλη και Γιαννούλα Νταλαμάγκα.

Ντροπή και αίσχος σας.
Δεν το χωράει ο νους μου, ακόμα κι αυτή τη στιγμή που με δυσκολία γράφω αυτές τις αράδες στην μνήμη των παππούδων μου, ότι κάποιοι γνωστοί – άγνωστοι θέλησαν να την βεβηλώσουν. Εγώ γράφω με το ονοματεπώνυμό μου και καλώ όποιον ή όποια γνωρίζει τους βέβηλους να επικοινωνήσει μαζί μου.

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για τους κεκοιμημένους μας είναι να τους μνημονεύουμε. Τα μάρμαρα και οι γρανίτες ξαναγίνονται.

Αυτό που δεν αποδέχομαι είναι να παραβιάζεται ένας ιερός χώρος, όπως είναι αυτός του κοιμητηρίου και να προβαίνουν κάποιοι άθεοι σε καταστροφή των μνημάτων βεβηλώνοντας τη μνήμη των κεκοιμημένων που βρίσκονται μέσα σε αυτά.
Φυσικά, μετά το πρώτο σοκ, καλέσαμε την αστυνομία, η οποία ανταποκρίθηκε άμεσα και ήρθε στο κοιμητήριο όπου και κατέγραψε τις καταστροφές που υπέστησαν τα μνήματα από ιερόσυλους. Επόμενη κίνηση από πλευράς των συγγενών των κεκοιμημένων είναι οι μηνύσεις. Ελπίζουμε ότι θα βρεθούν οι βέβηλοι και θα τιμωρηθούν παραδειγματικά.

Όπως θα διακρίνετε, στο ένα από τα σπασμένα μνήματα, όχι μόνο ξήλωσαν και έσπασαν τον γρανίτη αλλά έσπασαν και τη φωτογραφία του κεκοιμημένου που βρισκόταν πάνω στο μνήμα του. Αυτό καταδεικνύει τη μανία με την οποία οι βάρβαροι όρμησαν στους τάφους. Κι αν σκέφτεστε ότι πήγαν για να κλέψουν, σας διαβεβαιώνω ότι δεν έλειπε τίποτα από κανένα μνήμα. Πήγαν μόνο να βανδαλίσουν τάφους κεκοιμημένων.

Αν η πράξη αυτή ήθελε να περάσει κάποιο ιδιαίτερο μήνυμα, να τους ενημερώσω ότι δεν ελήφθη.

Το μόνο μήνυμα που λάβαμε είναι ότι πρόκειται για αρνητές του Ιησού Χριστού και για άνανδρους που η δύναμή τους περιορίζεται στο να τα βάλουν με νεκρούς.
Γιατί μπορεί οι κεκοιμημένοι να μην διαμαρτυρήθηκαν αλλά η βλάσφημη πράξη τους έχει καταγραφεί εξ άνωθεν. Διότι είτε το πιστεύουν είτε όχι, μια μέρα και αυτοί θα φύγουν από τούτο το μάταιο κόσμο και θα δώσουν λόγο για τις πράξεις τους αυτές ενώπιον του δίκαιου Κριτή όλων. Αλλά πού να πιστεύετε εσείς στην αιωνιότητα όταν γκρεμίζετε το ιερότερο σύμβολο της πίστεώς των Ορθοδόξων Χριστιανών, τον Σταυρό.

”Πάτερ άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι”
Ο Χριστός μας όταν ήταν επάνω στον Σταυρό βλέποντας το σημείο στο οποίο έφτασαν οι άνθρωποι είπε προς τον Πατέρα Του: ”Πάτερ άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι”. Ζήτησε δηλαδή από τον Θεό και Πατέρα Του να τους συγχωρέσει γιατί δεν ήξεραν τί έκαναν. Το ίδιο θα ευχηθώ κι εγώ για εσάς που τολμήσατε να βεβηλώσετε τους κεκοιμημένους συγγενείς μας και τον Σταυρό.

nancysblog.gr


1 σχόλιο:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο