Καταλυτική ήταν η συμβολή του βουλευτή Λευκάδας, Θανάση Καββαδά, στο «ξεπάγωμα» της κατασκευής του οδικού άξονα Αμβρακία – Άκτιο, καθώς από το 2015 συνεχώς κρατά το θέμα ψηλά με μια σειρά ερωτήσεων στη Βουλή και επαφών με τους αρμοδίους Υπουργούς. Έτσι φθάσαμε στην ευτυχή κατάληξη της υπογραφής σύμβασης για την ολοκλήρωση του έργου. Το έργο χρηματοδοτείται ως «γέφυρα» από το τρέχον ΕΣΠΑ, στο πλαίσιο της Πολιτικής Συνοχής κάτι που σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2023.
Μιλώντας στην ΑΙΧΜΗ ο κ. Καββαδάς, αναφέρεται και στην τουριστική προοπτική της περιοχής τόσο μετά την ολοκλήρωση του οδικού άξονα όσο και μετά το τέλος της πανδημίας που έχει πλήξει τον τουρισμό.
Κε Καββαδά με αφορμή τα καλά νέα για τον οδικό άξονα Αμβρακία – Άκτιο μπορείτε να μας δώσετε ένα σύντομο ιστορικό, καθώς και τι έγινε από πλευράς σας όλα αυτά τα χρόνια για να ξεκολλήσει; Απ’ ότι γνωρίζουμε η δική σας παρέμβαση ήταν καθοριστική…
Μιλώντας στην ΑΙΧΜΗ ο κ. Καββαδάς, αναφέρεται και στην τουριστική προοπτική της περιοχής τόσο μετά την ολοκλήρωση του οδικού άξονα όσο και μετά το τέλος της πανδημίας που έχει πλήξει τον τουρισμό.
Κε Καββαδά με αφορμή τα καλά νέα για τον οδικό άξονα Αμβρακία – Άκτιο μπορείτε να μας δώσετε ένα σύντομο ιστορικό, καθώς και τι έγινε από πλευράς σας όλα αυτά τα χρόνια για να ξεκολλήσει; Απ’ ότι γνωρίζουμε η δική σας παρέμβαση ήταν καθοριστική…
-Υπάρχει μια μακρά προϊστορία, γιατί όπως έχω πει επανειλημμένα, η Αμβρακία οδός είναι το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, θα την επαναλάβω όσο πιο σύντομα γίνεται.
Το 2010 υπεγράφησαν 4 εργολαβίες για την εκτέλεση του έργου. Περίπου το 2014 παρουσιάστηκαν κατασκευαστικά προβλήματα, κυρίως κατολισθήσεις, για την αντιμετώπιση των οποίων ζητήθηκαν συμπληρωματικές συμβάσεις. Το υπουργείο δεν είχε την πολιτική βούληση να εγκρίνει τις συμπληρωματικές συμβάσεις, που θα κόστιζαν περίπου 15 εκατομμύρια για τις 3 από τις 4 εργολαβίες.
Από το 2015 άρχισα να καταθέτω ερωτήσεις στη Βουλή και να έχω συχνή επικοινωνία με το Υπουργείο, θεωρώντας ότι το δημόσιο συμφέρον δεν εξυπηρετείται από νέο διαγωνισμό σκούπα και επιμένοντας στη λύση των συμπληρωματικών συμβάσεων στο 3ο τμήμα Δρυμός – Λουτράκι μήκους 8,1 Km και στο 4ο τμήμα Λουτράκι – Αμβρακία μήκους 13,5 Km για να δοθούν γρηγορότερα στην κυκλοφορία. Και αποδείχθηκε ότι είχα δίκιο και ότι αυτή η λύση θα ήταν η προσφορότερη, καθώς η 1η εργολαβία που πήγε με συμπληρωματική σύμβαση, αυτή του τμήματος Άκτιο – Παλιάμπελα, ολοκληρώθηκε και είναι σε λειτουργία.
Οι υπόλοιπες, για τις οποίες το Υπουργείο επέμεινε αντί για συμπληρωματικές συμβάσεις να πάει σε εργολαβία σκούπα έμειναν στον αέρα, καθώς το τι ακολούθησε είναι γνωστό: σχεδόν αμέσως μόλις δημοσιεύθηκε το πρακτικό του διαγωνισμού, ξεκίνησαν και οι συνεχείς προσφυγές της Μηχανικής και όλα πάγωσαν.
Από τον Ιούλιο κιόλας του 2019, μετά την ανάληψη της Κυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία, ξεκίνησα τις συναντήσεις μου με τον Υπουργό Υποδομών, κ. Καραμανλή. Παρακολούθησα βήμα - βήμα και με αγωνία όλες τις προσπάθειες του Υπουργείου, κατέθεσα ερώτηση στη Βουλή ώστε να βρεθεί τρόπος να ξεκινήσει άμεσα το έργο και προσπαθώντας να συνεισφέρω κι εγώ στο να εξευρεθεί ταχύτερα η καταλληλότερη αλλά και σύννομη λύση.
Το Υπουργείο κάλεσε τον Ιούλιο 2020 τις εταιρείες που είχαν συμμετάσχει στον τελευταίο διαγωνισμό να ανανεώσουν τις προσφορές τους. Μόνο μία εν’ τέλει ανανέωσε την ισχύ της προσφοράς της κι έτσι αφού έγινε ο προσυμβατικός έλεγχος και εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τη Βουλή, υπεγράφη η ανάθεση σύμβασης κατασκευαστικού έργου, μεταξύ του Υπουργείου και της Μυτιληναίος ΑΕ, για την υλοποίηση αυτού του μεγάλου έργου, αξίας 150 εκατομμυρίων ευρώ.
Κι αν η παρέμβασή μου ήταν, όπως λέτε, καθοριστική, καθώς για πάνω από 5 χρόνια πιέζω προς όλες τις κατευθύνσεις αφού το πρόβλημα το ξέρω καλά και το ζω καθημερινά πηγαίνοντας στο νησί μας, ωστόσο η κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια είναι η Κυβέρνηση και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, που έχει σταθερά το βλέμμα στραμμένο στην ανάπτυξη του τόπου, καθώς και ο Υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, που έδειξε αποτελεσματικότητα και αποφασιστικότητα στο να λύσει το Γόρδιο Δεσμό της Αμβρακίας.
Η σύμβαση που υπεγράφη μιλά για 30 μήνες προθεσμία και 15 μήνες για την παράκαμψη της Αμφιλοχίας. Τι θα σηματοδοτήσει αυτό για όλη την ευρύτερη περιοχή, αν συνδυαστεί βέβαια και με την υπό εξέλιξη εργολαβία του δρόμου Βόνιτσα – Λευκάδα;
Το 2010 υπεγράφησαν 4 εργολαβίες για την εκτέλεση του έργου. Περίπου το 2014 παρουσιάστηκαν κατασκευαστικά προβλήματα, κυρίως κατολισθήσεις, για την αντιμετώπιση των οποίων ζητήθηκαν συμπληρωματικές συμβάσεις. Το υπουργείο δεν είχε την πολιτική βούληση να εγκρίνει τις συμπληρωματικές συμβάσεις, που θα κόστιζαν περίπου 15 εκατομμύρια για τις 3 από τις 4 εργολαβίες.
Από το 2015 άρχισα να καταθέτω ερωτήσεις στη Βουλή και να έχω συχνή επικοινωνία με το Υπουργείο, θεωρώντας ότι το δημόσιο συμφέρον δεν εξυπηρετείται από νέο διαγωνισμό σκούπα και επιμένοντας στη λύση των συμπληρωματικών συμβάσεων στο 3ο τμήμα Δρυμός – Λουτράκι μήκους 8,1 Km και στο 4ο τμήμα Λουτράκι – Αμβρακία μήκους 13,5 Km για να δοθούν γρηγορότερα στην κυκλοφορία. Και αποδείχθηκε ότι είχα δίκιο και ότι αυτή η λύση θα ήταν η προσφορότερη, καθώς η 1η εργολαβία που πήγε με συμπληρωματική σύμβαση, αυτή του τμήματος Άκτιο – Παλιάμπελα, ολοκληρώθηκε και είναι σε λειτουργία.
Οι υπόλοιπες, για τις οποίες το Υπουργείο επέμεινε αντί για συμπληρωματικές συμβάσεις να πάει σε εργολαβία σκούπα έμειναν στον αέρα, καθώς το τι ακολούθησε είναι γνωστό: σχεδόν αμέσως μόλις δημοσιεύθηκε το πρακτικό του διαγωνισμού, ξεκίνησαν και οι συνεχείς προσφυγές της Μηχανικής και όλα πάγωσαν.
Από τον Ιούλιο κιόλας του 2019, μετά την ανάληψη της Κυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία, ξεκίνησα τις συναντήσεις μου με τον Υπουργό Υποδομών, κ. Καραμανλή. Παρακολούθησα βήμα - βήμα και με αγωνία όλες τις προσπάθειες του Υπουργείου, κατέθεσα ερώτηση στη Βουλή ώστε να βρεθεί τρόπος να ξεκινήσει άμεσα το έργο και προσπαθώντας να συνεισφέρω κι εγώ στο να εξευρεθεί ταχύτερα η καταλληλότερη αλλά και σύννομη λύση.
Το Υπουργείο κάλεσε τον Ιούλιο 2020 τις εταιρείες που είχαν συμμετάσχει στον τελευταίο διαγωνισμό να ανανεώσουν τις προσφορές τους. Μόνο μία εν’ τέλει ανανέωσε την ισχύ της προσφοράς της κι έτσι αφού έγινε ο προσυμβατικός έλεγχος και εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τη Βουλή, υπεγράφη η ανάθεση σύμβασης κατασκευαστικού έργου, μεταξύ του Υπουργείου και της Μυτιληναίος ΑΕ, για την υλοποίηση αυτού του μεγάλου έργου, αξίας 150 εκατομμυρίων ευρώ.
Κι αν η παρέμβασή μου ήταν, όπως λέτε, καθοριστική, καθώς για πάνω από 5 χρόνια πιέζω προς όλες τις κατευθύνσεις αφού το πρόβλημα το ξέρω καλά και το ζω καθημερινά πηγαίνοντας στο νησί μας, ωστόσο η κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια είναι η Κυβέρνηση και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, που έχει σταθερά το βλέμμα στραμμένο στην ανάπτυξη του τόπου, καθώς και ο Υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, που έδειξε αποτελεσματικότητα και αποφασιστικότητα στο να λύσει το Γόρδιο Δεσμό της Αμβρακίας.
Η σύμβαση που υπεγράφη μιλά για 30 μήνες προθεσμία και 15 μήνες για την παράκαμψη της Αμφιλοχίας. Τι θα σηματοδοτήσει αυτό για όλη την ευρύτερη περιοχή, αν συνδυαστεί βέβαια και με την υπό εξέλιξη εργολαβία του δρόμου Βόνιτσα – Λευκάδα;
-Ο δρόμος Άκτιο – Αμβρακία, μαζί με τον διπλό άξονα Βόνιτσας-Λευκάδας και Άκτιου-Αγίου Νικόλαου, ολοκληρώνουν ουσιαστικά ένα από τα σημαντικότερα οδικά δίκτυα της Δυτικής Ελλάδας.
Μάλιστα έπειτα από τη σύνδεση με την Ιονία Οδό, το κομμάτι περίπου από την Αμβρακία μέχρι την Πρέβεζα θα αποτελέσει το τμήμα Α52 του Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου. Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες θα να μπορούν να μετακινούνται με ταχύτητα και ασφάλεια σε έναν σύγχρονο δρόμο αντάξιο ευρωπαϊκής χώρας, αλλά και ότι οι περιοχές μας εντάσσονται σε ένα οδικό δίκτυο διεθνών εμπορευματικών μεταφορών, που θα διευκολύνουν τη διακίνηση αγαθών από και προς τα μέρη μας.
Οι χρόνοι οδήγησης θα μειωθούν αισθητά και από έναν δρόμο-καρμανιόλα, στον οποίο θρηνούμε πολλά θύματα κάθε χρόνο, θα μετατραπεί σε έναν οδικό άξονα με υψηλό βαθμό οδικής ασφάλειας.
Διανύουμε μια πολύ δύσκολη συγκυρία λόγω της πανδημίας, αλλά τελευταία έρχονται αισιόδοξες ειδήσεις λόγω των εμβολίων που ανακοινώθηκαν. Πως πιστεύετε θα είναι η τουριστική χρονιά του 2021 δεδομένου ότι και για την Λευκάδα ο τουρισμός είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων;
Μάλιστα έπειτα από τη σύνδεση με την Ιονία Οδό, το κομμάτι περίπου από την Αμβρακία μέχρι την Πρέβεζα θα αποτελέσει το τμήμα Α52 του Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου. Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες θα να μπορούν να μετακινούνται με ταχύτητα και ασφάλεια σε έναν σύγχρονο δρόμο αντάξιο ευρωπαϊκής χώρας, αλλά και ότι οι περιοχές μας εντάσσονται σε ένα οδικό δίκτυο διεθνών εμπορευματικών μεταφορών, που θα διευκολύνουν τη διακίνηση αγαθών από και προς τα μέρη μας.
Οι χρόνοι οδήγησης θα μειωθούν αισθητά και από έναν δρόμο-καρμανιόλα, στον οποίο θρηνούμε πολλά θύματα κάθε χρόνο, θα μετατραπεί σε έναν οδικό άξονα με υψηλό βαθμό οδικής ασφάλειας.
Διανύουμε μια πολύ δύσκολη συγκυρία λόγω της πανδημίας, αλλά τελευταία έρχονται αισιόδοξες ειδήσεις λόγω των εμβολίων που ανακοινώθηκαν. Πως πιστεύετε θα είναι η τουριστική χρονιά του 2021 δεδομένου ότι και για την Λευκάδα ο τουρισμός είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων;
-Είμαι πολύ αισιόδοξος και λόγω των εξελίξεων στο θέμα των εμβολίων, αλλά και χάρη στα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση στο μεσοδιάστημα, από την στιγμή που εκδηλώθηκε η πανδημία μέχρι τη στιγμή που θα απαλλαγούμε από αυτόν τον εφιάλτη.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η χρονιά που πέρασε ήταν εφιάλτης για τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους στον τουριστικό τομέα. Σε όλη τη χώρα είχαμε απώλειες 13 δις σε σχέση με πέρυσι - από 18 δισεκατομμύρια τζίρο, φέτος εκτιμάται ότι δεν θα πιάσουμε ούτε τα 5 δις.
Ενόψει αυτής της αναπόφευκτα καταστροφικής περιόδου, η Κυβέρνηση έλαβε έγκαιρα μέτρα, ενισχύοντας τις επιχειρήσεις και στηρίζοντας τους εργαζόμενους.
Δεν θέλω να κουράσω τους αναγνώστες σας επαναλαμβάνοντας τα μέτρα. Η ουσία είναι ότι στόχος όλων αυτών των μέτρων είναι να κρατηθούν ζωντανές οι επιχειρήσεις για την επόμενη μέρα. Αυτή τη στιγμή πρώτη προτεραιότητα είναι να σταματήσουμε την πανδημία και να σώσουμε ανθρώπινες ζωές. Από εκεί και έπειτα, είμαι βέβαιος ότι θα πετύχουμε και το άνοιγμα της οικονομίας και ότι το καλοκαίρι του 2021, ίσως και νωρίτερα ακόμα, ίσως δηλαδή και από το Πάσχα, θα είμαστε έτοιμοι για να δουλέψει ο τουρισμός μας.
Πρόσφατα ανακοινώσατε ότι θα ενταχθεί στο Π.Δ.Ε. ο Περιφερειακός της Λευκάδας ενώ ένα άλλο μεγάλο έργο είναι η Μαρίνα στο Βλυχό. Σε ποιο σημείο βρισκόμαστε;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η χρονιά που πέρασε ήταν εφιάλτης για τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους στον τουριστικό τομέα. Σε όλη τη χώρα είχαμε απώλειες 13 δις σε σχέση με πέρυσι - από 18 δισεκατομμύρια τζίρο, φέτος εκτιμάται ότι δεν θα πιάσουμε ούτε τα 5 δις.
Ενόψει αυτής της αναπόφευκτα καταστροφικής περιόδου, η Κυβέρνηση έλαβε έγκαιρα μέτρα, ενισχύοντας τις επιχειρήσεις και στηρίζοντας τους εργαζόμενους.
Δεν θέλω να κουράσω τους αναγνώστες σας επαναλαμβάνοντας τα μέτρα. Η ουσία είναι ότι στόχος όλων αυτών των μέτρων είναι να κρατηθούν ζωντανές οι επιχειρήσεις για την επόμενη μέρα. Αυτή τη στιγμή πρώτη προτεραιότητα είναι να σταματήσουμε την πανδημία και να σώσουμε ανθρώπινες ζωές. Από εκεί και έπειτα, είμαι βέβαιος ότι θα πετύχουμε και το άνοιγμα της οικονομίας και ότι το καλοκαίρι του 2021, ίσως και νωρίτερα ακόμα, ίσως δηλαδή και από το Πάσχα, θα είμαστε έτοιμοι για να δουλέψει ο τουρισμός μας.
Πρόσφατα ανακοινώσατε ότι θα ενταχθεί στο Π.Δ.Ε. ο Περιφερειακός της Λευκάδας ενώ ένα άλλο μεγάλο έργο είναι η Μαρίνα στο Βλυχό. Σε ποιο σημείο βρισκόμαστε;
-Προχωράμε πάρα πολύ καλά. Όπως έχω ήδη ανακοινώσει, ο Περιφερειακός της Λευκάδας βρήκε τη χρηματοδότηση των 3,5 περίπου εκατομμυρίων που χρειαζόταν, έπειτα από τις επαφές που είχα με τον Υπουργό Ανάπτυξης, κ. Γεωργιάδη και με τον Υπουργό Υποδομών, κ. Καραμανλή, και βεβαίως με τη συνεργασία του Δήμου Λευκάδας.
Σε ό,τι αφορά τη Μαρίνα, όπως γνωρίζετε τον Ιούλιο του 2020 πέρασε από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων (ΔΕΣΕ). Χρειάζονται τώρα ορισμένες συμπληρωματικές διαδικασίες στη ΔΕΣΕ επειδή με τις τρεις διατάξεις που περάσαμε για να προχωρήσει η επένδυση ως στρατηγική, αλλάξαμε το προηγούμενο νομικό πλαίσιο και πρέπει να επικαιροποιηθεί ο φάκελος. Και να επισημάνω εδώ ότι το νομικό πλαίσιο που φτιάξαμε με τις νέες διατάξεις μπορεί να ωφελήσει και άλλους δήμους που θέλουν να υλοποιήσουν επενδύσεις στον τόπο τους, αρκεί η επένδυση να είναι μεγαλύτερη από 40 εκατομμύρια ευρώ και να δημιουργεί πάνω από 75 νέες θέσεις εργασίας.
Από εκεί κι έπειτα ανοίγει ο δρόμος για το Προεδρικό Διάταγμα και την Κοινή Υπουργική Απόφαση, για τις μελέτες και τις αδειοδοτήσεις που με τη σειρά τους εν καιρώ θα οδηγήσουν στον διαγωνισμό από όπου θα αναδειχθεί ο επενδυτής, και είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε αρκετούς υποψηφίους καθώς πρόκειται για μια πολύ καλή επένδυση.
Η δημιουργία των οδικών αξόνων σε συνδυασμό με το αεροδρόμιο του Ακτίου θα μπορούσε ίσως να αποτελέσει έναυσμα για μια πιο στενή συνεργασία των περιοχή που εξυπηρετούνται; Δηλαδή της Λευκάδας, της Πρέβεζας και του δήμου Βόνιτσας; Μια σύμπραξη ίσως στο τουριστικό κομμάτι;
Σε ό,τι αφορά τη Μαρίνα, όπως γνωρίζετε τον Ιούλιο του 2020 πέρασε από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων (ΔΕΣΕ). Χρειάζονται τώρα ορισμένες συμπληρωματικές διαδικασίες στη ΔΕΣΕ επειδή με τις τρεις διατάξεις που περάσαμε για να προχωρήσει η επένδυση ως στρατηγική, αλλάξαμε το προηγούμενο νομικό πλαίσιο και πρέπει να επικαιροποιηθεί ο φάκελος. Και να επισημάνω εδώ ότι το νομικό πλαίσιο που φτιάξαμε με τις νέες διατάξεις μπορεί να ωφελήσει και άλλους δήμους που θέλουν να υλοποιήσουν επενδύσεις στον τόπο τους, αρκεί η επένδυση να είναι μεγαλύτερη από 40 εκατομμύρια ευρώ και να δημιουργεί πάνω από 75 νέες θέσεις εργασίας.
Από εκεί κι έπειτα ανοίγει ο δρόμος για το Προεδρικό Διάταγμα και την Κοινή Υπουργική Απόφαση, για τις μελέτες και τις αδειοδοτήσεις που με τη σειρά τους εν καιρώ θα οδηγήσουν στον διαγωνισμό από όπου θα αναδειχθεί ο επενδυτής, και είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε αρκετούς υποψηφίους καθώς πρόκειται για μια πολύ καλή επένδυση.
Η δημιουργία των οδικών αξόνων σε συνδυασμό με το αεροδρόμιο του Ακτίου θα μπορούσε ίσως να αποτελέσει έναυσμα για μια πιο στενή συνεργασία των περιοχή που εξυπηρετούνται; Δηλαδή της Λευκάδας, της Πρέβεζας και του δήμου Βόνιτσας; Μια σύμπραξη ίσως στο τουριστικό κομμάτι;
-Κάθε περιοχή έχει αξιοθέατα, μνημεία και φυσικές ομορφιές που μπορούν να αναδειχθούν, ώστε όλοι μαζί θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε ένα δίκτυο για την τουριστική ανάπτυξη, αλλά και για να αξιοποιήσουμε επιχειρηματικά και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως ο αθλητικός, ο γαστρονομικός, ο πολιτισμικός, ο θρησκευτικός, ο καταδυτικός, ο συνεδριακός.
Για παράδειγμα στη Λευκάδα έχουμε το Κάστρο της Αγίας Μαύρας, το Αρχαίο Θέατρο, μοναστήρια, Εκκλησίες και άλλα μνημεία και φυσικά αξιοθέατα. Προφανώς ανάλογα αξιοθέατα υπάρχουν και στην Πρέβεζα και στην Βόνιτσα. Και βεβαίως υπάρχει πάντα η εφοδιαστική αλυσίδα. Να δούμε τι ανάγκες υπάρχουν στις πιο τουριστικές περιοχές και να τις καλύψουμε τοπικά, να προωθήσουμε τοπικά προϊόντα, παραδοσιακές γεύσεις και λοιπά.
Με την ευκαιρία της συνέντευξης αυτής θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους αναγνώστες σας Καλές Γιορτές και Καλά Χριστούγεννα, να είστε όλοι υγιείς και να βγούμε όλοι νικητές από αυτή τη δοκιμασία.
Για παράδειγμα στη Λευκάδα έχουμε το Κάστρο της Αγίας Μαύρας, το Αρχαίο Θέατρο, μοναστήρια, Εκκλησίες και άλλα μνημεία και φυσικά αξιοθέατα. Προφανώς ανάλογα αξιοθέατα υπάρχουν και στην Πρέβεζα και στην Βόνιτσα. Και βεβαίως υπάρχει πάντα η εφοδιαστική αλυσίδα. Να δούμε τι ανάγκες υπάρχουν στις πιο τουριστικές περιοχές και να τις καλύψουμε τοπικά, να προωθήσουμε τοπικά προϊόντα, παραδοσιακές γεύσεις και λοιπά.
Με την ευκαιρία της συνέντευξης αυτής θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους αναγνώστες σας Καλές Γιορτές και Καλά Χριστούγεννα, να είστε όλοι υγιείς και να βγούμε όλοι νικητές από αυτή τη δοκιμασία.
Συνέντευξη στη Βάσω Βήττα
πηγή: aixmi-news.gr
Συγχαρητήρια για τις προσπάθειές σας κε Καββαδά,δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως τις τεράστιες ευθύνες του κόμματός σας για την κατάντια του έργου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕ ΤΟ 2009 ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΗΣΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ 4 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΣΑΝ ΑΡΧΙΖΩΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2009 ΜΑΙΟ ΙΟΥΝΙΟ
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΦΘΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.
ΜΕΤΑ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ Η ΝΔ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΑ ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΑΠ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΡΕΠΑ.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΕΛΟΣ 2013.
ΕΜΠΛΕΞΑΝ ΜΕ ΑΝΑΔΟΧΟ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2014 Η ΤΟ ΑΡΓΩΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ 2015 Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΕΠΕΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΛΗ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ . ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΒΟΝΙΤΣΑ ΑΚΤΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕΔΟΘΗ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2019.
ΤΟ 2015 ΗΛΘΕ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΟΠΙΑ ΤΟ 2015 ΚΑΙ 2016 ΕΙΧΕ ΑΛΛΑ ΒΑΣΑΝΑ ΚΑΙ ΟΧΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΒΒΑΔΑΣ ΦΩΝΑΖΕ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2018 ΞΑΝΑΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.,
ΤΟ 2019 ΗΛΘΕ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ κ ΚΑΒΒΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΞΕΜΠΡΔΕΨΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ . ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΩ ΚΑΙΛΟΓΑΡΙΑΣΕ
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ. Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΑΛΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΤΟΜΑ , ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΨΗΦΙΣΘΕΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΠΑΘΗΜΑΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
Αγαπητέ το 2012-2014 η παράταξη του κυβερνούσε. Τότε που μέσω των εργολαβιών της Αμβρακίας Οδού έδινε λεφτά στον γνωστό Μπόμπολα, ιδιοκτήτης τότε του MEGA, και παράλληλα όσοι δούλευαν έμεναν απλήρωτοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή έχετε πάρει εργολαβία να χαϊδεύουν τον Καββαδά, η εργολαβία έχει χρόνο ολοκλήρωσης το 2023. Τυχαία, αν δεν έχει παραδοθεί πλήρως το έργο, πρέπει ή να επιστραφούν τα χρήματα ή να γίνουν με αυτοχρηματοδότηση, έξτρα διόδια δηλαδή. Αν θυμάστε στο ίδιο δίλημμα ήμασταν με Ιόνια και Ολυμπία οδό το 2015. Και θα θυμάστε ότι ήρθε ο τρις καταρατος ΣΥΡΙΖΑ, και σε 1,5 χρόνο ολοκληρώθηκε το 50 με 55% των έργων.
Και τώρα αυτό θα γίνει. Θα φανε τα ΕΣΠΑ και μετά βλέπουμε...
έμπλεξαν με τον ανάδοχο κε καθηγητά χαχαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφή