Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2020

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗ ΜΕ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΗΓΑΔΙΑ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ : ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΤΡΟΜΗΤΟ ΠΑΤΡΩΝ, ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.


Η Αναστασία Νταβαντζή αποτελεί μια από τις πιο ηχηρές μεταγραφές της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του Ατρόμητου Πατρών, καθώς έχει αγωνιστεί σε ομάδες της Α Εθνικής και μιλώντας για την επιλογή της τόνισε «Επέλεξα να έρθω στον Ατρόμητο για να βοηθήσω καθώς ο άντρας μου έχει συγγένεια πρώτου βαθμού με τον Νεκτάριο Σκονδρα και μετά 4 χρόνια στην Αθήνα θέλησα να έρθω να ενισχύσω και να βοηθήσω την ομάδα.....

Τα συναισθήματα μου είναι θετικά διότι ο άντρας μου και όλη η ομάδα μου είναι από τα Ζαρουχλέικα, υπάρχει οικογενειακή και αδελφική φιλία και είμαστε όλοι για έναν και ένας για όλους. Είχα προτάσεις από Ιταλία, Βουλγαρία και Γερμανία. Ο στόχος της ομάδας μας είναι να ανέβει στην Α Εθνική». Ερωτηθείσα αν είναι δύσκολο να συνδυάσει ποδόσφαιρο και οικογενειακές υποχρεώσεις τόνισε «Δεν είναι καθόλου δύσκολο να συνδυάσω οικογένεια και ομάδα γιατί έχω αγάπη και θέληση για αυτό που κάνω να παίζω ποδόσφαιρο. Έχω τον άντρα μου που είναι το στήριγμα μου». Η έμπειρη τερματοφύλακας κάνει ειδικό πρόγραμμα με τον προπονητή τερματοφυλάκων Αναστάσιο Καραβία και όπως λέει «Πέρυσι έπαιζα στις Αβαντίδες Χαλκίδας, και είχα προπονητή τερματοφυλάκων τον Γιάννη Ανδρίτσο και έχω μάθει πολλά πράγματα. Ο φετινός προπονητής μου Αναστάσιος Καραβίας με βοηθάει πολύ και μαθαίνω από την προπόνηση του».. 

sportfmpatras

1 σχόλιο:

  1. Το ποδόσφαιρο θεωρείται αντρικό σπόρ για παίχτες και φιλάθλους του ποδοσφαίρου, αλλα σε κανόνες της φύσης φαίνεται ότι υπάρχουν και εξαιρετικές εξαιρέσεις. Ωστόσο εμείς ως φιλική κοινωνία θα πρέπει να είμαστε και νομίζω είμαστε υπέρ της Ισότητας και Ισοτιμίας των δύο φύλων δηλαδή είμαστε ιδεολογικά υπέρ του φεμινιστικού αθλητικού και όχι μονο, κινήματος.
    Καλές επιτυχίες στην Ξηρομερίτισσα συμπατριώτισά μας και ποδοσφαιρικές διακρίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο