Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2020

Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής: Χρήστο Γαζέτα , Συνεχίζουμε

 


Γράφει ο : Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής 

Μαθηματικός 


Αυτές τις ημέρες αισθανόμαστε όλοι την απουσία του Χρήστου Γαζέτα. Η πρόωρη αναχώρηση του για τη κοινωνία των Αγγέλων μας γέμισε θλίψη. Η απουσία του είναι αισθητή.....
Συμπαραστικόμαστε στην οικογένεια του. Τονίζουμε για μία ακόμη φορά ότι πρέπει να είναι υπερήφανοι για το Χρήστο. Η προσφορά του στο τόπο μας ήταν τεράστια. Η παρακαταθήκη του μας γεμίζει από χρέος για να συνεχίσουμε. 


Η ομάδα που διεύθυνει τούτη την ενημερωτική ιστοσελίδα στέκεται στο ύψος της. Βαδίζει στα ίδια χνάρια που χάραξε ο Χρήστος. Αναδεικνύει σταθερά , αταλάντευτα και αντικειμενικά τα προβλήματα του τόπου μας, παράγει πολιτισμό, ενημερώνει, προτείνει λύσεις. 


Από τη πλευρά μου , ως αρθρογράφος και τίποτε παραπάνω, δεσμεύομαι -ως ελάχιστη τιμή στη μνήμη του Χρήστου - ότι θα συνεχίσω με την ίδια ένταση τον αγώνα. Παρά τον λυσσαλέο πόλεμο που δέχτηκα, δέχομαι και θα δεχτώ από τα γνωστά σε όλους πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα ΔΕΝ ΘΑ ΛΥΓΙΣΩ. 


Στον πασίγνωστο αρχιερέα που κατευθύνει τη λάσπη εναντίον μου και σε όλα αυτά τα ανθρωπάκια ( που είναι τα γρανάζια του) , ο οποίος και οι οποίοι μου πόνταραν στο φόβο μου, στην οικονοιμκή μου εξάσντληση, στη κούραση μου τους λέω. Τώρα αρχίζει το σκληρό πολιτικό ροκ. Δεν τα παρατάω, δεν σας φοβάμαι, θα το πάω μέχρι τέλους. Με νόμιμα, ειρηνικά , τίμια μέσα και με ψηλά το κεφάλι Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ. Στο τέλος θα δούμε ποιός θα γελάσει. 


Χρήστο ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ. Αργά ή γρήγορα τα λουλούδια του αγώνα που πρόλαβες να δεις θα δώσουν καρπούς. Ο ΠΕΛΕΚΥΣ της ΤΙΜΩΡΙΑΣ για κάποιους ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΣ. 


ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ.

2 σχόλια:

  1. Κώστα άσε την πολεμική ρητορική και τον αείμνηστο Χρήστο. Μην χρησιμοποιείς το όνομα του για λάβαρο των πολιτικών σου σταυροφοριών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο