Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

Αύξηση στα κρούσματα… πτώση στην κίνηση των ταξί του Αγρινίου «Πλώρη» για αύξηση στα κόμιστρα


Η μικρή αύξηση των κομίστρων από την άνοιξη κρίνεται επιβεβλημένη από τον κλάδο λόγω της μεγάλης αύξησης των καυσίμων.....

Στο τραπέζι του διαλόγου μεταξύ του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκα, του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και του προεδρείου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα τέθηκαν πολλά ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο των ταξί.

Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν την επιδότηση που θα δοθεί από την κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτροκίνητου ταξί, η άμεση ένταξη του ΚΑΔ 4932 στις πληττόμενες επιχειρήσεις, η αύξηση του κομίστρου, το ζήτημα για τα 7θεσια και 9θεσια ταξί και την σταδιακή επέκταση και σε άλλες Περιφέρειες της χώρας, η άμεση αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των ΕΙΧ και ο έλεγχος στις ιστοσελίδες των ΕIΧ (που πουλάνε διαδρομές κάτω των προκαθορισμένων τιμών).

Ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί Αγρινίου Λεωνίδας Μάττας δίνοντας το «στίγμα» των εορτών για τα ταξί του Αγρινίου και για το πώς δούλεψαν κατά την εορταστική περίοδο, αναφέρθηκε και σε ένα άλλο ζήτημα, το οποίο θα μπει από την άνοιξη και έπειτα στην καθημερινότητα πολλών συνανθρώπων – συμπολιτών μας που χρησιμοποιούν ταξί, το ζήτημα αυτό δεν είναι άλλο από την αύξηση στα κόμιστρα των ταξί.


Ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί Αγρινίου Λεωνίδας Μάττας

«Η περίοδος των Χριστουγέννων κινήθηκε σε καλό επίπεδο, όμως μετά από τα Χριστούγεννα και κατά την υπόλοιπη εορταστική περίοδο η πτώση στην δουλειά μας ήταν αρκετά μεγάλη. Θεωρούμε πως αυτό οφείλεται και στην αύξηση των κρουσμάτων πανελλαδικά, αλλά και στην τοπική κοινωνία κυρίως. Επίσης, τα καταστήματα εστίασης έκλειναν νωρίτερα και αυτό έπαιξε ρόλο στην μείωση του τζίρου της απογευματινής και της βραδινής βάρδιας.

Ευελπιστούσε πως θα επανέλθουμε σε κανονική ροή» τόνισε ο κ. Μάττας, ο οποίος σχετικά με την αύξηση του κομίστρου ανέφερε: «δεδομένου πως η συντήρηση και η λειτουργία ενός ταξί, με τις αυξήσεις που υπάρχουν κυρίως στα καύσιμα και όχι μόνο, δεν μπορεί να γίνει με το τιμολόγιο αυτό, έγινε η συζήτηση για την αύξηση των κομίστρων.

Το 2009 μας είχε δώσει αύξηση στα κόμιστρα το υπουργείο Οικονομικών την οποία όμως δεν είχαμε δεχθεί, διότι, ξεκινούσε τότε η κρίση.

Σήμερα όμως τα έξοδα αυξήθηκαν πάρα πολύ που είναι αναγκαίο να βάλουμε μια μικρή αύξηση για να καλύψουμε τα έξοδα λειτουργίας του αυτοκινήτου και μόνο, τα καύσιμα δηλαδή, τα ανταλλακτικά και τη συντήρηση. Όλα αυτά τα χρόνια αφαιρέσαμε τα δώρα για να βοηθήσουμε την κοινωνία, αλλά πλέον αδυνατούμε να μην κάνουμε την μικρή αυτή αύξηση.

Από την άνοιξη συνεπώς θα τεθεί το ζήτημα της αύξησης.

Κατανοούμε την αδυναμία του κόσμου και γι’ αυτό θα είναι μικρή η αύξηση, η οποία επαναλαμβάνω θα είναι περισσότερο για να καλύψουμε τις απανωτές αυξήσεις κυρίως στα καύσιμα, οι οποίες έχουν αγγίξει και το 30% από τον περασμένο Φεβρουάριο μέχρι και τώρα.

Δεν ήταν στα σχέδιά μας η αύξηση, αλλά δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε διαφορετικά, δεν υπάρχει άλλη λύση».

Σχετικά με τη συνάντηση της περασμένης Τετάρτης η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί σημειώνει πως «σε ό,τι αφορά την αύξηση κομίστρου, ο κ. Παπαδόπουλος θεωρεί δίκαιο το αίτημα και τόνισε ότι θα εισηγηθεί την υλοποίησή του, αμέσως μόλις σταθεροποιηθεί η κατάσταση με την υγειονομική κρίση».

sinidisi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο