Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ 1ου ΚΑΙ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΟΝΙΤΣΑΣ


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

           Εμείς οι εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Βόνιτσας δηλώνουμε ρητά την αντίθεσή μας στη συγχώνευση των 1ου και 2ου Δημοτικών Σχολείων Βόνιτσας για λόγους παιδαγωγικούς, εργασιακούς και κυρίως ασφάλειας των μαθητών μας, αφού το ανακατασκευασμένο κτίριο που προορίζεται να στεγάσει τους 320 μαθητές και τα 18 τμήματα του συγχωνευμένου σχολείου δεν επαρκεί αξιοπρεπώς ούτε για τις ανάγκες του ενός σχολείου..............



     Λέμε ΟΧΙ στην κατάργηση του σχολείου μας. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ άμεσα την ανέγερση ενός νέου σύγχρονου και ασφαλούς διδακτηρίου για το 2ο Δημοτικό Σχολείο Βόνιτσας, το οποίο θα εξυπηρετεί τα μορφωτικά δικαιώματα και θα εγγυάται την ασφάλεια των μαθητών μας. 

Τα σχολειά χτίστε
…Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα, μεγάλα,
γερά θεμελιωμένα, από της χώρας
ακάθαρτης, πολύβοης, αρρωστιάρας,
μακριά μακριά τ' ανήλιαγα σοκάκια,
τα σκολειά χτίστε!

Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων
περίσσια ανοίχτε, νάρχεται ο κυρ Ήλιος,
διαφεντευτής, να χύνεται, να φεύγει,
ονειρεμένο πίσω του, αργοσέρνοντας
το φεγγάρι.

Γιομίζοντάς τα να ζωντανεύουν
μαιστράλια και βοριάδες και μελτέμια
με τους κελαϊδισμούς και με τους μόσκους
κι ο δάσκαλος, ποιητής και τα βιβλία
να είναι σαν κρίνα!

Κωστής Παλαμάς


11 σχόλια:

  1. Μας δουλεύουν λίγο οι δάσκαλοι ή μου φαίνεται αφού υπάρχουν κι οι 4 αίθουσες του πέτρινου, πως όλα τα χρόνια που τα τμήματα ήταν 18 έφταναν οι αίθουσες και τώρα δεν φτάνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ αυτά τα τρίωρα τι σου κάνουν...τώρα σκέφτηκαν όλοι την ασφάλεια των παιδιών,τόσα χρόνια που τα ειχαν στοιβαγμένα στα κλουβιά ήταν ασφαλή τα παιδιά,πού ηταν οι δάσκαλοι τότε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγάλε 1:59 μ.μ. το Ειδικό Σχολείο της πόλης μας το ξέχασες. Πρέπει να πάει στη θέση που του ανήκει. Μάλλον δε σας ενδιαφέρει το θέμα. Κι όταν τα παιδιά θα είναι τριάντα σε μια τάξη τότε θα σε δω. Αν δεν είσαι γονιός δεν έχεις άποψη.

    Ένας γονέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, κι αν δεν φτάνουν οι αίθουσες και με του πέτρινου, υπάρχουν και τα κοντέινερ, σωστά;;;;
    Μάλλον εσείς μας δουλεύετε κύριε-α με το σχόλιό σας... Θέλουν κάποιοι να κρυφτούν κι η χαρά δεν τους αφήνει με το θέμα της συγχώνευσης... Τουλάχιστον κρατήστε και λίγο τα προσχήματα και υποκριθείτε ότι σας ενδιαφέρει κάπως και το μέλλον των παιδιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1:59 Ποιες αίθουσες διδασκαλίας εννοείτε ακριβώς; Τις μισές/ τεμαχισμένες του πέτρινου κτιρίου; Τις ανύπαρκτες αίθουσες 1. Πληροφορικής, 2. Χημείο, 3. Πολλαπλών Χρήσεων, 4. Εκγύμνασης των μαθητών, 5. Αίθουσα διδασκόντων (διάδρομος του πέτρινου); Κοντέινερ; Τι; Η Βόνιτσα μπορεί και αξίζει καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης! Ας τις διεκδικήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή έχουμε ακούσει την μια πλευρά, ας μας πει κάποιος που θέλει τι συγχώνευση ποια είναι τα πλεονεκτήματα που θα προκύψουν απο κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιας και αναφέρθηκαν στο << Χτίστε σχολειά>>, θα σχολιάσω στηρίζοντας τους δασκάλους και απαντώντας τους επίσης με ένα ποίημα

    Του ΚΩΣΤΉ ΠΑΛΑΜΆ

    Σµίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
    Κι ότι σ' απόµεινε ακόµη στη ζωή σου,
    Μην τ' αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
    Χτισ' το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!

    Κι αν λίγη δύναµη µεσ' το κορµί σου µένει,
    Μην κουρασθείς. Είν' η ψυχή σου ατσαλωµένη.
    Θέµελα βάλε τώρα πιο βαθειά,
    Ο πόλεµος να µη µπορεί να τα γκρεµίσει.

    Σκάψε βαθειά. Τι κι' αν πολλοί σ’ έχουνε λησµονήσει;
    Θα θυµηθούνε κάποτε κι αυτοί
    Τα βάρη που κρατάς σαν Άτλαντας στην πλάτη,
    Υποµονή! Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΑ! ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ 1ΟΥ ΚΑΙ 2ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΟΝΙΤΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γυρνάμε στα έτη τα παλιά, ένα σχολείο 320 και παραπάνω παιδιά. Μετωπική διδασκαλία, ασπρόμαυρος πίνακας, μελάνι και κοντύλι. Ο υπολογιστής για 18 τάξεις αρκετός δεν είναι??? Για τις γιορτές ..εννοείται στην πλατεία του <>.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο κύριος Κολοβός που ήταν οταν τον καλούσαν τόσες φορές να έρθει στις συναντήσεις που έγιναν για το θέμα του σχολείου???? Δεν έχει τα κότσια να έρθει μόνο συνεντεύξεις ξέρει να δίνει. Το άδικο δεν το θέλει κανεις, ούτε ο θεός. Ο καθένας θα το βρει μπροστά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι απαράδεκτο να μη θέλουμε να λειτουργούν υποδειγματικά σχολεία στον τόπο μας! Να κάνουμε σχόλια "καφενείου" του στύλ: "Έλα μωρέ, και τι θα πάθουν να στριμωχτούν τα παιδιά στο πέτρινο;....έεελα μωρέ, τι κακό υπάρχει στο ότι κάθε τάξη θα έχει πάνω από 26 παιδιά;" Το χειρότερο από όλα όμως είναι η αφ'υψηλού και κακοπροαίρετη αντιμετώπιση των δασκάλων με τέτοιου είδους σχόλια, λες και ο δάσκαλος που διεκδικεί καλύτερες συνθήκες κτιριακές έχει κάποιο προσωπικό όφελος ή δεν ξέρω τι άλλο φαντάζονται με αυτά τα σχόλια που δε θα μπει κανείς μας στον κόπο να σχολιάσει. Δεν αξίζει. Δώστε στα παιδια τα σχολεία που τους αξίζουν. Στηρίξτε αυτή την προσπαθεια όλοι. Αναθεωρείστε κάποιοι και τις απόψεις σας που μόνο ωφέλιμες δεν ειναι και δεν σας τιμάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο