Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Συνέντευξη της Ξηρομερίτισσας Ιουλίας Καλλιμάνη

Την γνωρίσαμε μέσα από το The Voice και κατάφερε με την εξαιρετική φωνή της να κερδίσει τον Πάνο Μουζουράκη, ο οποίος την επέλεξε μέσα σε δεκάδες φωνές.
Η Ιουλία Καλλιμάνη σε πρόσφατη συνέντευξη της αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή ενώ αποκάλυψε την συμβουλή που έχει κρατήσει από τον Πάνο.

Σου αρέσει να μιλάς για την προσωπική σου ζωή;
«Όχι! Καθόλου»
Υπήρξε κάποιος έρωτας που σου έβαλε «Φωτιές»;
«Εννοείται!»
Ποιο είναι το κομπλιμέντο που έχεις ακούσει από κάποιον «μεγάλο» καλλιτέχνη και πραγματικά σε συγκίνησε;
«Εχω ακούσει πολλά συγκινητικά! Δεν θα ήθελα να αναφερθώ όμως ονομαστικά. Αυτοί που μου τα είπαν, γνωρίζουν»
Ο γάμος και η οικογένεια είναι στα άμεσα σχέδια σου;
«Όχι! Έχουμε πορεία μπροστά μας»
θα έλεγες «ναι» στο φλερτ ενός θαυμαστή σου;
«Ποτέ μη λες ποτέ!»
Πώς φαντάζεσαι τη ζωή για την Ιουλία Καλλιμάνη σε 10 χρόνια από σήμερα;
«Με καλά τραγούδια που θα μείνουν στον χρόνο! Και ίσως να έχω κάνει και οικογένεια ως τότε»
Ποια συμβουλή του Πάνου Μουζουράκη δεν θα ξεχάσεις;
«Να είμαι ο εαυτός μου και να κάνω ό,τι λέει η καρδιά μου. Να μην επιτρέψω σε κανέναν να προσπαθήσει να με αλλάξει όσον αφορά τον μουσικό μου χαρακτήρα», λέει η ίδια στο Καρφί.
www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο