Σάλο έχει προκαλέσει το γκράφιτι στο Πολυτεχνείο. Γεμάτος πίκρα και οργή ο Λυκειάρχης Νώντας Νικάκης, απο τη Βόνιτσα για τον Βανδαλισμό του Πολυτεχνείου, μας γράφει:
Δεν θα γράψω πολλά για το κατάντημα της χώρας μας. Η θλιβερή εικόνα του ιστορικού κτιρίου του ΕΜΠ μου ματώνει την καρδιά. Οι δράστες βεβήλωσαν ένα ιστορικό κτίριο, μνημείο της νεότερης Ελληνικής Ιστορίας και των δημοκρατικών αγώνων του τόπου μας.
Άκουσα τις δηλώσεις του πρύτανη κ. Γκόλια που μίλησε για τον βανδαλισμό του αρχιτεκτονικού μνημείου και πραγματικά στεναχωρήθηκα για την αλλοίωση της ιστορικής του φυσιογνωμίας. Τι να πω είμαι βαθιά απογοητευμένος και δυστυχώς αυτή είναι η εικόνα της πόλης που μας αξίζει, αυτοί είναι οι πολιτικοί που μας αξίζουν και φυσικά η μοίρα μας και η καταστροφή που σύντομα έρχεται........
Φρίκη, ερημιά, νερό, σκοτάδι, όπως γράφει ο ποιητής σε ένα παλιό αναγνωστικό του δημοτικού και το γκράφιτι αυτό είναι δείγμα κατάντιας του ελληνικού κράτους.
Πραγματικά απορώ τι σχέση έχει η Ελλάδα με τη σημερινή Ευρώπη, όταν άγνωστοι με γκράφιτι, στο όνομα της δήθεν αυθόρμητης τέχνης της νέας γενιάς -όσο σεβαστές και αν είναι- να μαυρίζουν το Πολυτεχνείο.
Αν δεν λάβουμε μέτρα θα ζήσουμε δυστυχώς με τις στρατιές των μεταναστών που μας τους ξεφορτώνουν κάθε μέρα στην ομόνοια οι κουλτουριάρηδες και αν οι πρόγονοι μας δεν μας χάριζαν τέτοιο οικόπεδο γωνία, ούτε στην Ζιμπάμπουε δεν θα μας ήθελαν……
Ολοκληρο κρατος και δημος δεν ειδαν τιποτε. Τους ξερουν ποιοι ειναι. Θα πληρωσουν την αποκατασταση η στο δικαστηριο θα πανε ομαδες συμπαραστασης για να σωθει η ελευθερια να κανουμε οτι θελουμε οπου θελουμε και οπως γουσταρουμε. Προοδευτικη κοινωνια και τρομαρα τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΠΑΛΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠ΄ΤΟΥς "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ" ΠΟΥ ΜΑς ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΩΡΑ. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΩΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή«Οι Έλληνες, επειδή δεν έχουν τύχει αισθητικής παιδείας, δεν βλέπουν την ομορφιά , ούτε την ασχήμια , ούτε τη βρωμιά…»
ΑπάντησηΔιαγραφήΖαχαρίας Παπαντωνίου, ποιητής, ακαδημαϊκός και καθηγητής Αισθητικής και Ιστορίας της Τέχνης, στο Πολυτεχνείο τη δεκαετία του 1930.
Μια αηδία! Αίσχος!
ΑπάντησηΔιαγραφή