Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Ο Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας, Νεκτάριος Φαρμάκης σε περιοδεία στο Θέρμο, Μυρτιά, Αγ. Σοφιά, Πετροχώρι


Ο Υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας, Νεκτάριος Φαρμάκης, συνοδευόμενος από Υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους του συνδυασμού “Ανδρέας Κατσανιώτης: Μαζί να φτιάξουμε τον τόπο μας”, επισκέφτηκε σήμερα το Θέρμο, την Μυρτιά, την Αγ. Σοφία και το Πετροχώρι, όπου συναντήθηκε με κατοίκους της περιοχής.
Κατά την παραμονή του στο Θέρμο επισκέφτηκε την Αστυνομική Δ/νση, την Πυροσβεστική και το Κέντρο Υγείας. Αίσθηση προκάλεσε ο μικρός μουσειακός χώρος που λειτουργεί στην Αστυνομική Δ/νση με αντικείμενα που χρονολογούνται από το 1847. Ο κύριος Φαρμάκης χαιρέτησε την δημιουργία αυτού του μουσείου και αναφέρθηκε στην αξία λήψης τέτοιων  πρωτοβουλιών.



 

1 σχόλιο:

  1. ΚΥΡΙΕ ΦΑΡΜΑΚΗ! ΑΡΚΕΤΑ ΦΑΡΜΑΚΙΑ ΕΙΠΙΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ,ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΓΑΣΤΡΟΡΡΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΓΙΑΤΡΟ ΣΕ ΙΚΑ ΚΑΙ ΟΓΑ ,ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΡΑΓΚΟ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ-ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΠΕΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΗΛΑΔΗ- ΠΑΡΕΜΒΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ ΤΟ ΠΗΡΕ, ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΗΡΑ.ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ,ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ,ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ, ΣΑΣ ΕΚΤΙΜΑΩ,ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΑΛΛΑ ΨΗΦΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΨΗΦΙΖΩ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΨΗΦΙΖΩ ΣΥΡΙΖΑ. ΑΠΟ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο