Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ: ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΚΥΡΙΟ ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟ ΓΑΛΟΥΝΗ

Προς τον Νεοεκλεγέντα Δήμαρχο Ξηρομέρου κύριο Ερωτόκριτο Γαλούνη.

Κύριε Δήμαρχε
Σας συγχαίρω για την εκλογική σας επιτυχία  και σας εύχομαι  καλή επιτυχία στο έργο σας.
Εγώ δεν σας στήριξα και εκ του αποτελέσματος προκύπτει ,ότι δεν είχατε ανάγκη από την στήριξή μου. Αυτό δεν σημαίνει  σε καμία περίπτωση , ότι  θα είμαι απέναντι σας.
Η συνταγή για επιτυχία στο έργο σας  πιστεύω ότι σας είναι γνωστή  και απλή . Χρειάζεται σκληρή δουλειά , διαφάνεια και συναίνεση . Εφόσον αυτά τα κάνετε , τότε και η αντιπολίτευση  θα είναι υποχρεωμένη να παράσχει συναίνεση , πράγμα το οποίο θα είναι πολύ καλό για τον τόπο.......


Είμαι βέβαιος ότι σε ένα χρόνο από σήμερα θα λειτουργούν , ο Βιολογικός Καθαρισμός και τα σφαγεία του Αστακού και πολύ πιθανά και το νέο κλειστό αθλητικό κέντρο.
Υπάρχουν 13 μελέτες με τεύχη δημοπράτησης , με κυριότερη αυτήν της αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης του Αστακού από τις πηγές του Αγίου Δημητρίου   προϋπολογισμού 7.000.000 ΕΥΡΩ , για ένταξη στο ΕΣΠΑ  2014-2020.
Έχω στα χέρια μου την απόφαση  του Συμβουλίου Επικρατείας του 1939 , με την οποία αναγνωρίζει την κυριότητα της τότε Κοινότητας Αστακού 2100 στρεμμάτων στον  Μαραθιά   , βάσει της οποίας μπορεί να αξιοποιηθεί το εν λόγω ακίνητο.
Δυστυχώς το  Συμβούλιό μου    στάθηκε   κατώτερο τον περιστάσεων   και όταν υπήρξαν δύο προτάσεις , για Τουριστική αξιοποίηση  του Μαραθιά , είτε με πώλησή του ή με μακροχρόνια ενοικίαση  με 10 εκατομμύρια  ΕΥΡΩ και  δυστυχώς την ψήφισαν μόνο δύο Σύμβουλοι της πλειοψηφίας και ένας της μειοψηφίας.
Έτσι λοιπόν είχα καταθέσει την πρόταση , εάν κατέβαινα στις εκλογές να κάναμε προγραμματική σύμβαση  με τα Υπουργεία Τουρισμού και Εθνικής Οικονομίας , με την οποία θα αναλάμβαναν εκείνα την προσέλκυση επενδυτών για τουριστική αξιοποίηση του Μαραθιά.
Σας προτρέπω να μη διστάσετε να προβείτε  σε αυτή την ενέργεια , τώρα που υπάρχει έντονο ενδιαφέρον μετά την αγορά της Οξιάς   και άλλων νησιών από Άραβες  και  να είστε σίγουρος ότι θα έχετε την στήριξη της μεγάλης πλειοψηφίας της κοινωνίας και εμού προσωπικά.
Και πάλι συγχαρητήρια και καλή επιτυχία.
Αστακός 26/5/2014
Dr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ


1 σχόλιο:

  1. Ακουσατε;απαιτειται διαφανεια και συναινεση.πολυ σωστα.αλλα επιτρεψτε μου ν αμφιβαλω αν θα υπαρξουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο