Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Ευχαριστήριο Μήνυμα Νίκου Καλλισώρα

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε δίνοντας μου και πάλι την ευκαιρία να σας εκπροσωπήσω στο Δ.Σ. της Δημοτικής Κοινότητας Αστακού.

Δείξατε και πάλι την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μου και αυτό μου δίνει δύναμη για την δύσκολη συνέχει που έρχεται. Σταθήκατε δίπλα μου και θα προσπαθήσω με κάθε δυνατό τρόπο να κάνω το ίδιο.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους ους υποψηφίους του Συνδυασμού μας, για την άψογη συνεργασία μας, κάτι που θα ήθελα να συνεχιστεί και από 1η Σεπτέμβρη.......


Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στο νέο μας Δήμαρχο Ξηρομέρου κο Γαλούνη Ερωτόκριτο για την τιμή που μου έκανε και με συμπεριέλαβε στο νικηφόρο ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού «ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ – Πρώτα ο πολίτης»

Με εκτίμηση
Νίκος Καλλισώρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο