Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Η Χριστίνα Μαυρέλη υποψήφια με τον συνδυασμό του Τάσου Κατσιπάνου

           Μια πολύ δυνατή υποψηφιότητα έχει ο συνδυασμός του Τάσου Κατσιπάνου. Η νεαρή και πολύ δυναμική φοιτήτρια Νομικής Χριστίνα Μαυρέλη είναι στον συνδυασμό "Ανεξάρτητο Ξηρόμερο» με επικεφαλής τον Τάσο Κατσιπάνο. Η Χριστίνα Μαυρέλη κατάγεται από τις Φυτείες, με πλούσιο για την ηλικία της βιογραφικό και θεωρείται από τις καλές υποψηφιότητες του Κατσιπάνου.  

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΙΣΣΕΣ, 
     Ονομάζομαι Χριστίνα Μαυρέλη του Λάμπρου και με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Μαΐου με τον συνδυασμό του Αναστάσιου Κατσιπάνου  «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ».   
     Όσον αφορά την ταυτότητα μου, είμαι βέρα Ξηρομερίτισσα από μία πολύτεκνη οικογένεια που έχει ρίζες στις Φυτείες Ξηρομέρου.......



      Είμαι  20 ετών και σπουδάζω στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Τμήμα της Νομικής. Επιπροσθέτως, πέρα από τις σπουδές που τελώ, μέσα από τον κλάδο των σπουδών μου, είχα την ευκαιρία να διευρύνω και να εξειδικεύω  ολοένα και περισσότερο τις γνώσεις μου στον τομέα της Πολιτικής Επιστήμης και της Δημόσιας Διοίκησης (Τοπικής Αυτοδιοίκησης).  Αξίζει, ακόμα, να αναφερθεί , πως στο βιογραφικό μου κατέχω βεβαιώσεις από σεμινάρια παρακολούθησης: Πολιτικής ανάλυσης, Διεθνών Σχέσεων και από το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (Ε.Κ.Κ.Ε) στο τομέα της Στατιστικής στην Κοινωνική Έρευνα.
     Εν τέλει κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας μου,  είχα την ευκαιρία να αναπτύξω τις δεξιότητες και τη γνώση μου , διατελώντας επιστημονικό έργο στο Υπουργείο Δικαιοσύνης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. 
      Γι’ αυτό το λόγο είναι ιδιαίτερη τιμή μου,  λόγω της ειδικότητας μου να συμμετάσχω σε μια σοβαρή ομαδική προσπάθεια και να μεταδώσω τις γνώσεις και τις ιδέες μου στον τόπο που γεννήθηκα και αγαπώ.
     Η σημερινή κρίση αποτελεί πρόκληση για τη γενιά μου. Η ανάλυσή της, η διαχείρισή της και η παροχή των ενδεδειγμένων λύσεων αποτελεί μέλημα όλων των ανθρώπων της γενιάς μου. Ανήκω στη νέα γενιά επιστημόνων που μπορούν να αλλάξουν την Ελλάδα. Μπορούν να συμβάλλουν στην αλλαγή νοοτροπίας και στον τρόπο που ασκείται μέχρι σήμερα η πολιτική. Πρέπει όλοι να συμμετάσχουμε σε αυτή την προσπάθεια  και όχι να παρακολουθούμε απαθείς τις εξελίξεις.
    Ιδιαίτερα, η συμμετοχή των νέων ανθρώπων, στην κοινή μας προσπάθεια είναι πολύτιμη και αναγκαία. Είναι και συμβολική, γιατί δείχνει ότι ο νέοι άνθρωποι ενδιαφέρονται για το μέλλον της πόλης τους και της πατρίδας, αλλά και ουσιαστική. 
     Το  Ξηρόμερο χρειάζεται ανθρώπους με φρέσκα μυαλά και ιδέες, τα οποία σε συνδυασμό με το έμπειρο βλέμμα και την σιγουριά των μεγαλύτερων, θα καταφέρουν να  χτίσουν γερά θεμέλια για την δημοτική μας κοινότητα. Μια κοινότητα που θα αφήσει τόπο για τα νιάτα. Οι νέοι είναι το μέλλον και η συνέχειά μας. «Ας δώσουμε χώρο στα νιάτα να μεγαλουργήσουν».

     Κλείνοντας  το λόγο μου θα ήθελα  κυρίως να αναφέρω, ό,τι όλοι και όλες στο Ανεξάρτητο Ξηρόμερο, αρχίζοντας από τον επικεφαλής και υποψήφιο Δήμαρχο Ξηρόμερου Αναστάσιο Κατσιπάνο και φτάνοντας στον καθένα από τους υποψήφιους, τα μέλη και τους φίλους της παράταξης, θα δώσουμε έναν καθημερινό αγώνα για την υπεράσπιση και την αναγέννηση του τόπου μας, προτάσσοντας τις αξίες της αλληλεγγύης και της δημοκρατίας σε ρήξη με κατεστημένα συμφέροντα και αντιλήψεις. 
    Σας καλώ, λοιπόν, Ξηρομερίτες και Ξηρομερίτισσες και ιδιαίτερα τη νεολαία μας, με αίσθημα ευθύνης στις 18 Μαΐου, να συμβάλλεται με την ψήφο σας στην προσπάθεια μου, για ένα καλύτερο Ξηρόμερο. 

Με εκτίμηση, Χριστίνα Μαυρέλη  

10 σχόλια:

  1. Για φοιτητρια νομικής πολλά τα ορθογραφικά σου κοπέλα μου.Η μεγαλύτερη ανορθογραφία σου όμως είναι πως κατεβαίνεις σε αυτές τις εκλογές χωρίς να σκεφτεις.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!! ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!!!! ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΣ!!!ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΔΕΝ ΖΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ 20 ΧΡΟΝΩΝ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΥΤΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΝΑ ΦΑΣ ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΘΕΛΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΙΟΛΑΣ ΑΠΛΑ Η ΚΟΠΕΛΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΣΙΠΑΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΔΡΑ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΨΗΦΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΟΦΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΟΠΕΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΤΣΙΠΑΝΟ. ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΣΕ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσένα Ανώνυμος 5:28 π.μ. στο σχολείο δε σου έμαθαν την τελεία; Για δοκίμασε να τα απαγγείλεις αυτά που γράφεις κι αν δεν λαχανιάσεις στην 4η παράγραφο σου βγάζω το καπέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσένα Ανώνυμος στο 12:03, για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη , που είδες τα ορθογραφικά λάθη; Μήπως να κρίνεις καλύτερα το κείμενο του Ανώνυμου 5:28 , που τα ορθογραφικά λάθη ΓΚΑΡΙΖΟΥΝ από μακριά. Γιατί αν είναι αυτό το πρόβλημα σου να σου φωνάξουμε τον κ.Μπαμπινιώτη να κάνει μαθήματα ορθογραφίας.
    Καλή επιτυχία Χριστίνα, ας τους να λένε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία κ. Χριστίνα. Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια για τις σπουδές που κάνετε, για τα κότσια που έχετε και την πυγμή σας. Εμένα μια χρυσή κουβέντα μου έμαθαν οι παππούδες μου , πως τα προβλήματα λύνονται με γνώση, γιατί η γνώση είναι δύναμη.
    Συνέχισε μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απάντηση στον 20χρονο 5:28ακου νεαρε ..καμία εκμετάλλευσης καμία πίεση απο κανέναν .. Προτάσεις πολλές ..ήθελε ..και δεν της στέρη κανείς το δικαιώμα. Οπως και σε εσένα ...μπορεί να ενοχληθηκαν κάποιοι αλλά θα τους περάσει!!καλη σου επιτυχία στο συνδυασμό σου .ο γονιός κ. Λαμπρός Μαυρελης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΗ...ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΧΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ...!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kalh epityxia xristina...astous na lene...enas filos sou apo to xwrio..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστίνα, Εν Τούτω Νίκα. Κάμε τόν σταυρό σου καί μέ τήν οικογένειά σου βάδιζε μπροστά, καί άσε τούς ...λύκους νά βρυχώνται. Αυτοί φαίνεται ότι είναι λάνθαστοι καί νά ξέρεις ότι ο Σκορπιός τσιμπάει μόνο όταν τόν ...πειράξεις/τ'ον τσούξει...Πολλά φιλιά από τήν Αμερική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο