Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ο Γιάννης Ζορμπάς υποψήφιος με τη Ντίνα Σαμαρά

Αγαπητοί  Φίλοι,
 Με γνώμονα το ενδιαφέρον για τον τόπο μου και το δήμο Ξηρόμερου, συμμετέχω στις Δημοτικές Εκλογές, πάντοτε με αίσθημα προσφοράς κι ευθύνης, με σκοπό να συνεχίσω την προσπάθεια για την Ανάπτυξη και την Πρόοδο του δήμου Ξηρόμερου και τη βελτίωση των συνθηκών καθημερινότητας.........



Κατά τη διάρκεια της θητείας μου έως σήμερα, εργάζομαι με Υπευθυνότητα και Συνέπεια, αισθανόμενος τη σοβαρότητα των καθηκόντων που μου αναθέσατε εσείς, οι συνδημότες μου.
Συνεπώς, η ανανέωση της εμπιστοσύνης σας στο πρόσωπό μου αποτελεί δέσμευση για εμένα να συνεχίσω βασιζόμενος στην εμπειρία αυτών των ετών και στηριζόμενος σε αταλάντευτες αρχές κι ακλόνητες αξίες όπως: η Σύνεση, η Αποφασιστικότητα και η Συνέπεια.


                                                                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο