Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Δήλωση υποψηφιότη​τας της Άννας Παφυλα με το Συνδυασμο του Βασίλη Χατζηλάμπρ​ου


    Είμαι προϊσταμένη του ΚΕΦΕΙΑΠ Αμφιλοχίας (Κέντρο Αποκατάστασης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες) πτυχιούχος τμήματος Νοσηλευτικής και του τμήματος  Οικονομίας και Διοίκησης. Από το 1998 διορίστηκα με το ΑΣΕΠ στο ΠΠΓΝ Ιωαννίνων στο τμήμα χειρουργείου (καρδιοχειρουργικών περιστατικών)  Ύστερα από εξειδίκευσή μου στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο. Το 2006 ξεκίνησα την εργασία μου στο ΚΕΦΕΙΑΠ Αμφιλοχίας.
Κατά την επίσκεψη του κυρίου Χατζηλάμπρου έγινε η ξενάγηση στο Ίδρυμα των 5.000 τμ κτιρίου άρτια εξοπλισμένου με εσωτερική πισίνα και γυμναστήριο, δωμάτια 60 κλινών και στις τρείς πτέρυγες που διαθέτει. Τον Αύγουστο του 2013 σταμάτησε η λειτουργία της κλειστής νοσηλείας λόγω έλλειψης προσωπικού.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του ΕΟΠΥΥ το κέντρο μας ανταποκρίνεται στις οικονομικές ανάγκες λειτουργίας του  λόγω της μεγάλης εισροής ασθενών από όλη την Ελλάδα. Δυστυχώς φαίνεται ότι στην εποχή που ζούμε αυτό δεν φτάνει και πρέπει να κλείσουν όλα τα κρατικά Ιδρύματα υγειονομικής περίθαλψης. Ζήτησα την βοήθεια του κυρίου Χατζηλάμπρου και όπως πολύ σωστά είπε μαζί πρέπει να αγωνιστούμε για την δουλειά και την πόλη μας.
Έτσι αποφάσισα να υπερασπιστώ την δουλειά μου και να αγωνιστώ με τον συνδυασμό Αντίσταση Πολιτών στην Δυτική Ελλάδα με επικεφαλής τον Βασίλη Χατζηλάμπρου στις Περιφερειακές Εκλογές. Εύχομαι να είστε όλοι δίπλα μου στον αγώνα για Δημόσια Υγεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο