Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Σύντομο βιογραφικό υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου κ. Βασίλη Γ. Σούλα με τον συνδυασμό «ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑΖΕΙ - Επιλογή ευθύνης»

Αποφοίτησα από το Λύκειο Μύτικα Αιτ/νίας. Εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στο Πολεμικό Ναυτικό, με 22 μήνες θαλάσσια υπηρεσία σε αρματαγωγό, με την ειδικότητα του Ηλεκτρολόγου και το βαθμό του Στρατεύσιμου Κελευστή.
Είμαι πτυχιούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ της Πολυτεχνικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και αυτή την περίοδο τελειώνω το μεταπτυχιακό μου στο ΕΑΠ στην «Διαχείριση Τεχνικών Έργων». Το αντικείμενο του μεταπτυχιακού μου αφορά.............. 

την διαχείριση, κατά το στάδιο μελέτης - κατασκευής, δημόσιων και ιδιωτικών έργων, την νομοθεσία που τα διέπει, χρονοδιαγράμματα εκτέλεσης και οικονομικούς προϋπολογισμούς αυτών, ασφάλεια στην εργασία καθώς και διασφάλιση ποιότητας στα τεχνικά έργα.
Από το 2003 έως σήμερα εργάζομαι στην δημόσια εκπαίδευση ως μόνιμος εκπαιδευτικός Πληροφορικής. Έχω πτυχίο μέτριας γνώσης Αγγλικών, είμαι μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας με αριθμό μητρώου 93374 και εκλεγμένος Πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Μύτικα-Αλυζίας.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΟΥΛΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΣΤΗΝ Δ.Ε. ΑΛΥΖΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ
e-mail: vasisoulas@gmail.com
Κινητό: 6972815949

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο