Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Για τις Λυκειακές τάξεις των Φυτειών - Μια επιστολή του Άρη Μπιτσώρη



Ο Άρης Μπιτσώρης, για πολλά χρόνια εκπαιδευτικός λειτουργός, αναφέρεται στο θέμα του Λυκείου Φυτειών.
Θεωρούμε ότι χρήσιμο είναι να τη μελετήσουν αρμόδιοι και αναρμόδιοι, παράγοντες και μή.
"Παρακολουθώντας τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει σχετικά με τη λειτουργία των Λυκειακών Τάξεων στις Φυτείες και έχοντας διατελέσει, επί σειρά ετών μέλος στη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του π. Δήμου Ελευθερίου-Κορδελιού Θεσσαλονίκης θα ήθελα να καταθέσω τα εξής:

Κατ’ αρχήν σε κάθε Δήμο λειτουργεί Δημοτική Επιτροπή Παιδείας με σύνθεση...
που ορίζει ο αντίστοιχος νόμος και μία από τις αρμοδιότητές της είναι η κατανομή των μαθητών στα σχολεία του Δήμου.

Με βάση τις διευθύνσεις κατοικίας οι μαθητές και οι μαθήτριες κατευθύνονται στο πλησιέστερο ( στο σπίτι ή στο χωριό τους) Δημοτικό Σχολείο.

Στη συνέχεια κάθε Δημοτικό Σχολείο αποστέλλει υπηρεσιακώς τα απολυτήρια των μαθητών στο πλησιέστερο Γυμνάσιο και με τον ίδιο τρόπο κάθε γυμνάσιο κατευθύνει τους μαθητές στο αντίστοιχο Λύκειο.

Άρα στην περίπτωσή μας για να ξεκαθαρίσει η αλήθεια πρέπει να τεθούν τα εξής ερωτήματα και στη συνέχεια να απαντηθούν.

Α) Λειτουργεί στο Δήμο Ξηρομέρου η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας;

Β) Εάν λειτουργεί έχει συνεδριάσει για το συγκεκριμένο ζήτημα;

Γ) Εφόσον υπάρχει απόφαση για το συγκεκριμένο θέμα , έχει διαβιβαστεί στις Προϊστάμενες Εκπαιδευτικές Αρχές, έχει ενημερωθεί η τοπική κοινωνία;



Πιστεύω ότι εάν είχε ακολουθηθεί η διαδικασία που προανέφερα δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα διότι η εισήγηση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, επικυρωμένη από το Δημοτικό Συμβούλιο, διαβιβάζεται στους Προϊσταμένους Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι διευθυντές των Σχολείων δεν ενεργούν κατά βούληση αλλά κατόπιν συγκεκριμένων οδηγιών των Προϊσταμένων τους που στηρίζονται στην απόφαση της Δ.Ε.Π.

Τέλος καθορίζονται τα δρομολόγια κ.λ.π.

Άρα δεν χρειάζεται σαφάρι αλίευσης μαθητών, μου είπες, σου είπα, δεσμεύτηκες, παραιτήσου, παραιτηθείτε και όλες αυτές οι τριτοκοσμικού τύπου τραγελαφικές καταστάσεις που κάθε άλλο παρά μας τιμούν, αντίθετα γινόμαστε περίγελος πανελληνίως".

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Άρης Μπιτσώρης

21 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Άρη, η ουσία του θέματος είναι αν υπάρχει στην περιοχή επαρκές μαθητικό δυναμικό για να λειτουργήσει ένα σχολείο. Αν δεν υπάρχει τότε πιστεύω είναι λάθος αυτό το σχολείο, στο οποίο δεν είναι δυνατόν να προσφερθεί σωστή εκπαίδευση, να γίνεται προσπάθεια να διατηρηθεί με το ζόρι. Αυτό θα αποβεί τελικά σε βάρος των παιδιών και των οικογένειών τους. Σωστή εκπαίδευση πρσφέρεται σε ένα πλήρως στελεχωμένο με καλή οργάνωση και πολλούς μαθητές σχολείο. Γιώργος Κουβέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα και θα προσθέσω ό τι δεν είναι δυνατόν ο καθένας να έχει το δικό του προσωπικό σχολείο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επιτελους ενας ειδικος να σας ανηξει τα ματια και τα αυτια εκει στη μαχαλα για να τελειωνουμε με αυτη τη διαμαχη γιατι εχουμε ποιο σοβαρα πραγματα να λυσουμε. π.χ ανεργεια ας πουμε.. ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΝΩΣΤΕΣ... ΑΚΟΛΟΥΘΙΣΤΕ ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΙΤΣΩΡΗΣ ΚΑΙ ΑΦΙΣΤΕ ΤΙΣ ΒΑΡΙΓΔΟΥΠΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΙ... με συγχωρητε για τα τυχων ορθογραφικα λαθη μου το λυκειο εχω τελειωσει.αλλα απο την αλλη πλευρα βλεπω ανθρωπους με πτυχεια και τιτλους να μην μπορουν να δουνε πως εχει η λυση του προβληματος. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΞΗΡΟΜΕΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. agaphte kurie mpitsori kai kurie koybeli...ean efarmosthei o nomos den tha uparxei problhma...t paidia na pigainoun sxoleio sta kontinotera lukeia...kurie koubeli otan lete kaluteres ktiriakes egkatastaseis ennoeite tou astakou?mesa sta konteiner kai me ts sobades n peftoun?(arthra tou xiromeroblog xrisimopoiw).stous pollous mathites kurie koubeli eisai enas arithmos..stous 20-mathites mesa eisai enas anthrwpos...kai episis kurie koubeli an parete mathitikous katalogous tha deite pws mathitiko uliko me swsth efarmogh nomou uparxei..na leitourgisei lukeio astakou-mutika-maxala...kai episis kai to dhmotiko mpampinis efosn tha epwfelithei apo to dromologio pros maxala...mhn geliomaste file 11.27 eisai astakiotis ta thes ola ekei katw xalali s...alla mhn ksexnas mas eksanagkasan na erthoume se enwsi dimou me tn astako anagakaio kako den to thelame...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Γιώργο, θα συμφωνούσα μαζί σου αν οι Λυκειακές τάξεις λειτουργούσαν μόνες τους στη μέση του πουθενά. Όταν όμως είναι στον ίδιο χώρο με το Γυμνάσιο δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί το εκπαιδευτικό προσωπικό συμπηρώνει το ωράριό του σε Γυμνάσιο και Λύκειο.
    Σε πληροφορώ ότι πρόσφατα ιδρύθηκαν Λυκειακές τάξεις στο Γυμνάσιο Αγιονερίου του Νομού Κιλκίς με παραπλήσιο αριθμό μαθητών το οποίο λειτουργεί υποδειγματικά.
    Μάλιστα, τα γεωγραφικά όριά του διερύνθηκαν για να συγκεντώσει όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές.
    Εκεί όμως και οι θεσμοί λειτούργησαν αλλά και Αυτοδιοικητικές-πολιτικές αποφάσεις πάρθηκαν.
    Άρης Μπιτσώρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. auto po leei o k. Aris einai ksekatharo, diladi, o dimos prepei na akolouthisei tin nomimi diadikasia kai na erthoun stis futeies oi mathites pou prepei tora pos kapoioi bgalan to sumperasma oti stis futeies den ginete sosto mathima kathos turi oles tis proupotheseis kai pos episeis bgalan to sumperasma oti dne uparxoun mathites na erthoun afou mpenei dromologio pros astako den mporo na to katalabo, mallon o kathenas metafrazei ta pragmata opos ton sumferoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ φίλε 11:29΄
    Δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα ότι "δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις " ή ότι "δεν θα μπορούσαν αυτές να δημιουργηθούν από τις αρμόδιες αρχές" Έγραψα απλά αυτό που λέει η κοινή λογική χωρίς κανένα κίνητρο ή συμφέρον. Είπα: άν... θα ήταν λάθος.
    Αυτό είναι το ερώτημα κατ΄αρχήν που πρέπει να απαντηθεί. Όποιος έχει τα σχετικά στοιχεία να τα παρουσιάσει, όχι μόνο εδώ γιατί αυτό ίσως δεν έχει και πολύ σημασία, αλλά εκεί που πρέπει...
    Γιώργος Κουβέλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ολοι εχουν και απο μια γνωμη και αποψη...
    ο μπιτσωρης τα λεει ολα...αλλα ελα που στα χωρια μας, κανουν κουμαντα τα σογια, τα κομματα, τα μικροκουτοπονηρα συμφεροντα και οι ιδιοτελειες ,τα σουπα τα μουπες και το κακο συναπαντημα...
    ενας λογος που ερημωσανε χωρια σαν την κατουνα και την μαχαλα ειναι ο παραπανω....
    αμα δεν κανει ο καθενας αυτο που πρεπει αλλα ανακατωνεται σε ΄΄δουλειες'' και αρμοδιοτητες αλλων σε λιγα χρονια οι συλογοι θα αγωνιζονται να δημιουργηθουν ΚΑΠΗ με εδρα την μαχαλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο κ. Μπιτσώρης μιλάει για άλλα σχολεία με πολύχρονη λειτουργία και εμπειρία που κανένας δεν αμφισβητεί την ποιότητα των υπηρεσιών τους, σε άλλο κοινωνικό περιβάλλον,. Δεν μιλάει για το Λύκειο της Μαχαλάς. Αν ήτανε καλό θα πήγαινε ο κόσμος από μόνος του ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φιλε 2.30 ποσες φορες εχεις ερθει ν δεις το σχολειο?πως το εννοεις το καλο???και φιλε μου πες μου πως να ερθει ο κοσμος?με τα ποδια?εφοσον δεν βαζουν λεωφορειο...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. file 2.30 mallon pisteueis oti h paideia stin eparxia einai xoroteri, mallon pisteueis oti zeis se alli koinonia kai mallon den exeis idea peri tou thematos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΙ ΜΑΧΑΛΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ, ΨΩΝΙΑ.ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ ΜΗΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ,ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΜΑΧΑΛΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΕΝΩ ΑΥΤΕΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ,ΑΓΡΙΝΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θέμα επιλογής δεν τίθεται κύριε Άρη? Ας ρωτήσουν τους ενδιαφερόμενους τι επιλέγουν και γιατί και να τους ακούσουν με προσοχή και σεβασμό . Σίγουρα κάτι θα μάθουν... εχουν συνηθίσει όμως σ΄αυτό το επιθετικό ασεβές στύλ, θέλουν και Λύκειο . Αν ειχα παιδί σε κάποιο απ΄τα χωριά και είχα διαβάσει αυτά που γράφουν με τον τρόπο που τα γράφουν δεν θα το έστελνα με τίποτα στη Μαχαλά. Άντε από κει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητε η θεμα επιλογης?εμενα με ρωτησαν να επιλεξω να ενωθω σαν δημος με τν αστακο?θεμα επιλογης,οταν τα μεταφορικα τ πληρωνω γω σαν φορολογουμενος?κ υπαρχει και νομος που λεει για μεταφορα μαθητων σε σχολειο κοντινοτερης αποστασης?θεμα επιλογης?ελεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θεωρώ ότι η συζήτηση δεν πρέπει να αφορά το αν θα μείνουν ή όχι οι τάξεις στις Φυτείες αλλά κατά πόσο τα σχολεία στελεχώνονται σωστά και έγκαιρα. Όταν υπάρχουν δάσκαλοι στα σχολεία, αυτά πάντα υπό προυποθέσεις μπορούν να προσφέρουν ποιοτική εκπαίδευση. Σχολείο και δάσκαλοι σε κάθε γωνιά της χώρας (όπωε επίσης γιατροί και αστυνόμευση). Αυτός πρέπει να είναι ο αγώνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο θέμα αυτό στη πράξη αποδικνύεται πως είναι και θέμα επιλογής. Φροντίσατε εσεις να κερδίσετε την εκτίμηση την εμπιστοσύνη και το σεβασμό των ενδιαφερομένων, να τους έχετε μαζίσας? ΟΧΙ. Τι κανετε εσεις? Επιτίθεσθε με σφοδρότητα σ΄όποιον βρείτε μπροστά σας δίκαιο ή άδικο, καλοπροαίρετο ή μη, αμερόληπτο ή όχι, αρμόδιο ή οχι, ενδιαφερόμενο για το ζήτημα ή και εντελώς αδιάφορο, που αποφάσισε για κάτι ή όχι... επιτίθεσθε γενικά σε όλους, αντί να προβάλετε τα επιχειρήματά σας με κόσμιο τρόπο επιτίθεσθε... Που περιμένετε να καταλήξετε έτσι?
    Τι έγινε αυτόν το χολιαστή με τους κεφαλαίους Λατινικούς χαρακτήρες τον έσβησε η σύνταξη? ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Βασίλη, ποιος αμφισβητεί τον αγώνα που λες και μακάρι όσοι αναλώνονται σε κουβέντες αγωνιζόντουσαν για την ποιότητα της εκαπίδευσης. Όμως το θέμα που μπήκε σε συζήτηση είναι άλλο.
    Εγώ έθεσα μερικά ερωτήματα, η κουβέντα δυστυχώς ξεστράτισε, πράγμα που βολεύει αυτούς που κρατάνε το Ξηρόμερο στο σκοτάδι.
    Τελικά επί της ουσίας καμία απάντηση.
    Περαστικά μας
    Άρης Μπιτσώρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κ Μπιτσιώρη αυτό το περίφημο γραφείο τύπου του Δήμου Ξηρομέρου, φανταστείτε πόσο καλά δουλεύει που ακόμα και σήμερα δεν μπόρεσε να δώσει στη δημοσιότητα τα επίσημα έγγραφα που έστειλε (τα έχω δει), εκεί ακριβώς που περιγράφετε και πρέπει αυτοί πλέον να κάνουν την δουλειά τους. Ότι είχε να κάνει ο Δήμος το έκανε. Τώρα θα πρέπει λογικά να ζητήσει ευθυνες σε αυτούς που δεν ενήργησαν. Να δούμε τι θα συνεχίσει διότι δεν είναι ευκολο. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες και αντιδρασεις όπως βλέπετε από τα σχόλια. Αυτά τα γνωρίζουν και στις Φυτείες αλλά το αποσιωπούν έντεχνα για μικροσκοπιμότητες. Δεν είμαστε ηλίθιοι όπως νομίζουν μερικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΝΟΜΜΙΜΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΡΗ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ. ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΟΧΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΟ ΜΑΧΕΡΑ. ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ. ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ. ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΦΥΤΕΙΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΜΑΧΑΙΡΑ ΟΙ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΕΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ. ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΡΙΤΣΙΟ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ .... ΛΥΚΕΙΟΥ. ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΥΠΟΓΕΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΤΟ ΣΥΝΕΧΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΦΥΤΕΙΩΝ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΣΤΑΚΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΝΤΑΗΛΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΥΝ ΑΧΑΛΙΝΩΤΗ ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΔΗΜΟΤΩΝ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΦΥΤΕΙΕΣ.
    Δ.Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητε Δ.Β ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ,ΕΣΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΡΟΤΙΜΑΣ Μ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΤΣ ΒΟΥΛΗΣ,ΤΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΤΕ ΤΟΤΕ ΣΤΝ ΜΑΧΑΙΡΑ ΔΝ Θ ΤΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ..ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΜΠΟΡΑ ΜΥΑΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κυρίες και κύριοι, ο Καλλικράτης, στην πλήρη μορφή του, τέθηκε σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2011. Όμως αμφιβάλλω αν η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Ξηρομέρου έχει συνεδριάσει ποτέ για να καθορίσει τα γεωγραφικά όρια την σχολείων του Δήμου. Αν το είχε κάνει εγκαίρως δεν θα γινόταν σήμερα αυτή η συζήτηση.
    Έχοντας υπηρετήσει, ως υποδιευθύντρια, σε σχολεία τριών νομών της Ελλάδας, ενισχυτικά σε αυτά που αναφέρει ο κ. Μπιτσώρης σας κάνω γνωστό ότι για περιπτώσεις μετεγγραφών κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς οι Διευθυντές ζητούσαν λογαριασμούς της ΔΕΗ ή του ΟΤΕ ή συμβόλαιο του σπιτιού κατοικίας των γονέων των παιδιών. Μόνο όταν ο τόπος κατοικίας ήταν μέσα στα γεωγραφικά όρια του σχολείου έδιναν υπηρεσιακό σημείωμα ότι δέχονται τον μαθητή ή τη μαθήτρια στο σχολείο.
    Αυτά εκεί που λειτουργούν οι θεσμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο