Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Κάλεσμα Νίκου Ζώγα για στήριξη σε Αρβανίτη


          Με ανακοίνωσή του ο  Πρόεδρος της Παλαιομάνινας  Νικόλαος  Ζώγας, ενόψει των εθνικών εκλογών την προσεχή Κυριακή, τάσσεται ανοιχτά στο πλευρό του υποψηφίου Βουλευτή της Ν.Δ. του νομού Αιτωλοακαρνανίας Δημήτρη Αρβανίτη, ζητώντας παράλληλα να πράξουν το ίδιο, οι συγχωριανοί του και οι Ξηρομερίτες.
 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αγαπητοί συντοπίτες και συγχωριανοί,
       Την Κυριακή που μας έρχεται, η πατρίδα μας, περνάει μια δοκιμασία, την πιο δύσκολη εκλογική αναμέτρηση στην ιστορία της. Μια εκλογική αναμέτρηση, που θ’ αναδείξει ανθρώπους που θα δουλέψουν σκληρά και με πολλές θυσίες, για να μας βγάλουν από την δύσκολη θέση που έχουμε έρθει ως κοινωνία.....


          Από μικρό παιδί, ασχολούμαι με τα κοινά και παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις για το καλύτερο του τόπου μου και του χωριού μου. Είμαι μέλος της ΝΔ, της παράταξης που θεωρώ πως με τον Αντώνη Σαμαρά στο τιμόνι της, θα φέρει το βάρος της μεγάλης αυτής ευθύνης στις πλάτες της και θα τα καταφέρει.

        Θα ήθελα από καρδιάς να ευχηθώ καλή επιτυχία σ’ όλους τους υποψηφίους της παράταξής μου. Όμως, θα ήθελα με το μήνυμά μου αυτό, να ευχηθώ ξεχωριστή και καλή επιτυχία, στον συγχωριανό μου και συγγενή, υποψήφιο για πρώτη φορά, Συνταγματάρχη εα, κ. Δ. Αρβανίτη
     Τον στηρίζω και θα τον στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις, προτείνοντας παράλληλα να πράξουν το ίδιο, οι συγχωριανοί μου και οι Ξηρομερίτες.

Σας ευχαριστώ πολύ!
Με τιμή

Ζώγας Νικόλαος
Πρόεδρος ΤΚ Παλαιομάνινας Ξηρομέρου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο