Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας: Έρχεται… Δημοτική φοροκαταιγίδα στην Κατούνα!


      Το Δημοτικό συμβούλιο Ακτίου-Βόνιτσας συνεδριάζει σήμερα και πρώτο θέμα της συνεδρίασης είναι το θέμα: «Περί επιβολής τέλους επί των ακαθαρίστων εσόδων καταστημάτων στην Δημοτική Ενότητα Μεδεώνος»!!!
       Το θέμα αυτό είναι όλα τα λεφτά!!!. Σε απλά νεοελληνικά, το κεντρικό Ξηρόμερο, με κέντρο την Κατούνα, αφού υφίσταται όλα τα αποτελέσματα της αδιαφορίας για ανάπτυξη που στραγγαλίζει την τοπική οικονομία, πρέπει να πληρώσει δημοτικό φόρο, όχι επί των κερδών, αλλά επί του τζίρου!....


      Δηλαδή αν εγώ έχω τζίρο 25.000 €, δεν με ρωτά πόσα μου μένουν στο χέρι, τι πληρώνω σε προμηθευτές, στο κράτος κλπ, αλλά ζητά να πάρει κι αυτός (ο δήμος) ποσοστά!
      Εγώ τι πρέπει να πάρω ρε παιδιά; Ή μήπως δουλεύω για να μου μένει ο κόπος διάφορο;


ΕΝΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο