Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022

Θετικός στον κορωνοϊό ο πρώην δήμαρχος Μεσολογγίου Νίκος Καραπάνος


Σε ανάρτησή του στο προσωπικό του προφίλ facebook ο  πρώην δήμαρχος Μεσολογγίου Νίκος Καραπάνος αναφέρει ότι : Ερχόμενος στο Μεσολόγγι με την οικογένεια μου για τον εορτασμό της πρωτοχρονιάς ,ήθελε η τύχη να νοσήσω και εγώ στον τόπο μου με τον covid~19 !
Πριν λίγο σε διπλό τεστ επιβεβαιώθηκε
Πρώτα συμπτώματα:
πονοκέφαλος,
δυνατός βήχας και πυρετός....



Ερχόμενος στο Μεσολόγγι με την οικογένεια μου για τον εορτασμό της πρωτοχρονιάς ,ήθελε η τύχη να νοσήσω και εγώ στον τόπο μου με τον covid~19 !

Πριν λίγο σε διπλό τεστ επιβεβαιώθηκε

Αύριο επισκέπτομαι το Νοσοκομείο Μεσολογγιου όπου και θα πάρω οδηγίες ,με δεδομένο ότι έχω υποκείμενο νόσημα !!

Θεωρώ υποχρέωση μου την δημοσιοποίηση του παρόντος ,για τις φίλες και φίλους που έχουμε έρθει σε επαφή !!!

Ελπίζω όλα να πάνε κατ ευχήν!!!!

Πρώτα συμπτώματα:

πονοκέφαλος,δυνατός βήχας και πυρετός

1 σχόλιο:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο