Οι μαθητές αντιδρούν στις αλλαγές στο σύστημα των πανελλαδικών και τη θέσπιση βάσης επί του μέσου όρου της βαθμολογίας, εν μέσω πανδημίας...
Συγκεκριμένα, καλούς σε
συλλογικές αποφάσεις των τμημάτων και σε μαθητικό συλλαλητήριο στο
υπουργείο Παιδείας την Τετάρτη 23/12, ενάντια στις προωθούμενες αλλαγές
για τις πανελλαδικές.
Όπως τονίζουν σε ανακοίνωση τους οι μαθητές «η επιλογή που σκοπεύετε να κάνετε, δηλαδή να αλλάξετε εν μέσω πανδημίας και μόλις 6 μήνες πριν δώσουμε πανελλήνιες το σύστημα πρόσβασης, είναι έγκλημα» προτείνοντας την ψήφιση κειμένου διαμαρτυρίας από κάθε τάξη και τμήμα της Γ΄Λυκείου σε όλη τη χώρα.
Οι συλλογικές αποφάσεις των μαθητών θα κοινοποιηθούν στους διευθυντές των σχολείων την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου και την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου οι μαθητές καλούν σε μαθητικό συλλαλητήριο στο υπουργείο Παιδείας.
«Μας φέρεστε σαν πειραματόζωα. Διαλύετε τη ψυχολογία μας. Νιώθουμε ότι παίζετε με τις τύχες και το μέλλον μας. Νιώθουμε αδικημένοι» τονίζουν οι μαθητές.
Αναλυτικά το κείμενο προς ψήφιση των μαθητών:
Όλοι εμείς ζούμε (οπως και όλος ο κόσμος) πρωτόγνωρες συνθήκες εδώ και τόσους μήνες.
Όλοι εμείς ξεκινήσαμε μέσα σε αυτές τις συνθήκες απο πέρυσι και συνεχίζουμε και φέτος την προετοιμασία μας για να δώσουμε πανελλήνιες (αν όλα πάνε καλά) το καλοκαίρι του 2021. Για πολλούς μήνες τώρα αυτή η προετοιμασία γίνεται εν μέσω μιας οθόνης, κάτι που σίγουρα δε μπορεί να θεωρείται ολοκληρωμένη προετοιμασία. Δε ξέρουμε ακόμα ποια θα είναι τελικά η ύλη στην οποία θα εξεταστούμε.
Όλοι μας ξενυχτάμε, αγωνιούμε, αγχωνόμαστε, πιεζόμαστε για το πως θα τα πάμε και για το τι θα γίνει. Έγκλειστοι στο σπίτι μας, χωρις να βλέπουμε τους συμμαθητές μας, χωρίς να μπορούμε να ξεσκάσουμε έστω και λίγο πολλές φορές, σεβόμενοι την κατάσταση και τους γύρω μας.
Αλλα τα περνάμε όλα αυτά γιατί όλοι έχουμε όνειρα και φιλοδοξίες. Να συνεχίσουμε τη μόρφωσή μας στο Πανεπιστήμιο. Να πετύχουμε τους στόχους μας.
Η επιλογή που σκοπέυετε να κάνετε, δηλαδή να αλλάξετε εν μέσω πανδημίας και μόλις 6 μήνες πριν δώσουμε πανελλήνιες το σύστημα πρόσβασης, είναι ΕΓΚΛΗΜΑ!
Μας φέρεστε σαν πειραματοζωα. Διαλύετε τη ψυχολογία μας. Νιώθουμε ότι παίζετε με τις τύχες και το μέλλον μας. Νιώθουμε αδικημένοι.
Θέλουμε να σας πούμε κα. Κεραμέως … τώρα σας πήρε ο πόνος; ΤΩΡΑ; Μιλάτε για συνειδητοποιημένους μαθητές, αλλά μάλλον εσείς δεν εχετε συνειδητοποιήσει πως νιώθει και σκέφτεται ενας μαθητής και μια μαθήτρια που δινουν πανελλήνιες.
Και η επιλογή σας αυτή εντείνει το άγχος μας, γιατί μας δημιουργεί και άλλη ανασφάλεια, που πραγματικά εν μέσω όλης αυτής της κατάστασης πιστεύουμε πως δε χρειάζεται. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ!
Όλοι μας σας λέμε ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ:
ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ! Γιατί δε θα παραιτηθούμε μέχρι να διορθωθεί αυτή η αδικία. Καλούμε όλους τους συμμαθητές μας σε κάθε τάξη, τους καθηγητές και τους γονείς μας να μας στηρίξουν όπως μπορούν.
ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
Προχωράμε σε:
Ψηφίζουμε αυτό το κείμενο σε κάθε τμήμα και τάξη Γ’ Λυκείου σε όλη την Ελλάδα. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ.
Καταθέτουμε το κείμενο ΟΛΟΙ την Τρίτη 22/12 στους Διευθυντές στα σχολεία μας και στις Διευθύνσεις Βθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα. Να χτυπάει όλη μέρα το τηλεφωνο στο Υπουργείο και να λέει: «Ήρθαν μαθητές της Γ Λυκείου και εδώ…»
Κινητοποιούμαστε οργανωμένα και με όλα τα απαραίτητα μέτρα ΞΑΝΑ στο Υπουργείο Παιδείας την Τετάρτη 23/12.
Όπως τονίζουν σε ανακοίνωση τους οι μαθητές «η επιλογή που σκοπεύετε να κάνετε, δηλαδή να αλλάξετε εν μέσω πανδημίας και μόλις 6 μήνες πριν δώσουμε πανελλήνιες το σύστημα πρόσβασης, είναι έγκλημα» προτείνοντας την ψήφιση κειμένου διαμαρτυρίας από κάθε τάξη και τμήμα της Γ΄Λυκείου σε όλη τη χώρα.
Οι συλλογικές αποφάσεις των μαθητών θα κοινοποιηθούν στους διευθυντές των σχολείων την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου και την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου οι μαθητές καλούν σε μαθητικό συλλαλητήριο στο υπουργείο Παιδείας.
«Μας φέρεστε σαν πειραματόζωα. Διαλύετε τη ψυχολογία μας. Νιώθουμε ότι παίζετε με τις τύχες και το μέλλον μας. Νιώθουμε αδικημένοι» τονίζουν οι μαθητές.
Αναλυτικά το κείμενο προς ψήφιση των μαθητών:
Όλοι εμείς ζούμε (οπως και όλος ο κόσμος) πρωτόγνωρες συνθήκες εδώ και τόσους μήνες.
Όλοι εμείς ξεκινήσαμε μέσα σε αυτές τις συνθήκες απο πέρυσι και συνεχίζουμε και φέτος την προετοιμασία μας για να δώσουμε πανελλήνιες (αν όλα πάνε καλά) το καλοκαίρι του 2021. Για πολλούς μήνες τώρα αυτή η προετοιμασία γίνεται εν μέσω μιας οθόνης, κάτι που σίγουρα δε μπορεί να θεωρείται ολοκληρωμένη προετοιμασία. Δε ξέρουμε ακόμα ποια θα είναι τελικά η ύλη στην οποία θα εξεταστούμε.
Όλοι μας ξενυχτάμε, αγωνιούμε, αγχωνόμαστε, πιεζόμαστε για το πως θα τα πάμε και για το τι θα γίνει. Έγκλειστοι στο σπίτι μας, χωρις να βλέπουμε τους συμμαθητές μας, χωρίς να μπορούμε να ξεσκάσουμε έστω και λίγο πολλές φορές, σεβόμενοι την κατάσταση και τους γύρω μας.
Αλλα τα περνάμε όλα αυτά γιατί όλοι έχουμε όνειρα και φιλοδοξίες. Να συνεχίσουμε τη μόρφωσή μας στο Πανεπιστήμιο. Να πετύχουμε τους στόχους μας.
Η επιλογή που σκοπέυετε να κάνετε, δηλαδή να αλλάξετε εν μέσω πανδημίας και μόλις 6 μήνες πριν δώσουμε πανελλήνιες το σύστημα πρόσβασης, είναι ΕΓΚΛΗΜΑ!
Μας φέρεστε σαν πειραματοζωα. Διαλύετε τη ψυχολογία μας. Νιώθουμε ότι παίζετε με τις τύχες και το μέλλον μας. Νιώθουμε αδικημένοι.
Θέλουμε να σας πούμε κα. Κεραμέως … τώρα σας πήρε ο πόνος; ΤΩΡΑ; Μιλάτε για συνειδητοποιημένους μαθητές, αλλά μάλλον εσείς δεν εχετε συνειδητοποιήσει πως νιώθει και σκέφτεται ενας μαθητής και μια μαθήτρια που δινουν πανελλήνιες.
Και η επιλογή σας αυτή εντείνει το άγχος μας, γιατί μας δημιουργεί και άλλη ανασφάλεια, που πραγματικά εν μέσω όλης αυτής της κατάστασης πιστεύουμε πως δε χρειάζεται. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ!
Όλοι μας σας λέμε ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ:
ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ! Γιατί δε θα παραιτηθούμε μέχρι να διορθωθεί αυτή η αδικία. Καλούμε όλους τους συμμαθητές μας σε κάθε τάξη, τους καθηγητές και τους γονείς μας να μας στηρίξουν όπως μπορούν.
ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
Προχωράμε σε:
Ψηφίζουμε αυτό το κείμενο σε κάθε τμήμα και τάξη Γ’ Λυκείου σε όλη την Ελλάδα. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ.
Καταθέτουμε το κείμενο ΟΛΟΙ την Τρίτη 22/12 στους Διευθυντές στα σχολεία μας και στις Διευθύνσεις Βθμιας Εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα. Να χτυπάει όλη μέρα το τηλεφωνο στο Υπουργείο και να λέει: «Ήρθαν μαθητές της Γ Λυκείου και εδώ…»
Κινητοποιούμαστε οργανωμένα και με όλα τα απαραίτητα μέτρα ΞΑΝΑ στο Υπουργείο Παιδείας την Τετάρτη 23/12.
press-gr.com
Μπραβο στα παιδια για την μαχητικοτητα τους..πολεμηστε για το μελλον σας.μη μενετε στην αφανεια..ολοι πρεπει να ειμαστε διπλα στα παιδια μας.τα παιδια ειναι η ελπιδα μας.ειναι το μελλον μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο σε τι ακριβως που με 2 μαθηματικά περμας μαθηματικο...η που οσο πιο χαμηλα για το δημόσιο σχολείο τοσο πιο καλά ενω τα παιδια των πολιτικων και των καλλιτεχνων στα καλλίτερα σχολεία....κοιμαστε στο βαρκο επαναστατες της ...φακης οσο πιο αγράμματα τοσο πιο ελεγχομενα ...ακου μπραβο στην αμορφωσιά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μαθητές που τους απασχολεί το μέλλον τους σέβονται τα μαθήματα , τους δασκάλους τους και το δημόσιο σχολείο (είτε ως πρόγραμμα διδασκαλίας είτε ως υλικοτεχνική υποδομή). Οσοι προσκαλούν σε συλλαλητήρια, το ξέρουμε, μόνο για το δημόσιο σχολείο και την πρόοδο δεν νοιάζονται. Να βολευτούν χωρίς κόπο θέλουν....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σε τι ακριβώς? Στην αγραμματοσύνη που με 2 στα μαθηματικά περνάς μαθηματικός? Η μήπως μπράβο στην επανάσταση ? Τζάμπα μάγκες αντάρτες στη φραπεδιά και στη βόλτα . στηρίξτε βρε το δημόσιο σχολειό επανάσταση είναι η απαίτηση για γνώση ,η απαίτηση για περισσότερη δουλειά κι όχι χαμηλά όλο και πιο χαμηλά...όλοι οι πολιτικοί υποβαθμίζουν το δημόσιο σχολειό και τα δικά τους παιδιά στο αμερικανικό κολέγιο..άκου μπράβο .μπράβο σε τι????? Όσο πιο αμόρφωτα τόσο πιο ελεγχόμενα .οποία αγαπάει τα παιδιά τους λεεε να στρώνουν να διαβάσουν .μπράβο στους....αριστούχους των ψεύτικων βαθμών και στα ...πανεπιστήμια με 600 μόρια βάση.δλδ μεβαθμοτη μισή μονάδα περνάς αεί.μωρε μπράβο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ενδιάμεση λύση είναι να είναι η βάση εισαγωγής
ΑπάντησηΔιαγραφήτα 8.000 μόρια και τουλάχιστον βαθμό 10 το μαθημα βαρυτητας ανα πεδίο.
Βρε αμόρφωτε που πήρες αμπάριζα και γράφεις κοτσάνες ,άντε και πέρασε με 2 στο μαθηματικό ,από την στιγμη που θα πάρει πτυχίο από την σχολή τι θα λες ; Θα βγεις να του ζητήσεις συγγνωμη ; Ξέρεις πόσα παιδιά με μικρό βαθμό εισαγωγής στα Πανεπιστήμια έχουν γίνει καλοί επιστήμονες ; Σιγά μην το ξέρεις τόσο ντουβάρι που είσαι . Προτιμάς να αγοράζουν τα πτυχία από τα κολέγια των φίλων του Κούλη και τα ιδιωτικά του εξωτερικού ; Αυτό θες ; Να μπαίνουν όπου θέλουν και όποιοι είναι ικανοί μέσα σε εύλογο διαστημα να τελειώνουν τις σπουδές τους ,αλλιώς ας κάνουν κάτι άλλο .Η μόρφωση πρέπει να παρέχεται δωρεάν σε όλους ,χωρίς εμπόδια .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο παιδια αγωνιστειτε να περνατε με μοναδα σε σχολες,εξασφαλισμενο μελλον
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε μορφωμένες μου εσύ 11.50 ποιος του την στέρησε τη μόρφωση στο λύκειο ? 12 χρόνια στο δημόσιο σχολειό γιατί δεν διάβαζε κι έγραψε 2? Μην κοιτάς τις εξαιρέσεις ....κοίτα τον κανόνα το χαμηλό επίπεδο στην παιδεία είναι πρόβλημα για όλη την κοινωνία...η μόρφωση βεβαίως να παρέχεται δωρεάν αλλά πρέπει και να θέλεις να την δεχτείς την παροχή όλοι μπαίνουν στο λύκειο και όλοι βγαίνουν είναι όλοι ικανοί?το ..χαρτί κάνει τη μόρφωση??? Τώρα για τα κολέγια ο.τι ναναι πλουσιόπαιδα πάνε αλλού. Τα φτωχοπαιδα κι οι γονείς τους ξεφραγκαιζονται στα ΙΕΚ....ενώ..αν..διάβαζαν δεν θα έγραφαν και αν χρειαστείς μαθηματικά τραβά σε αυτόν που έγραψε 2 ΕΓΩ υποστηρίζω το δημόσιο σχολειό και όχι ΕΣΥ που το θες υποβαθμισμένο....
ΑπάντησηΔιαγραφήεάν τεθεί ως όριο η βάση του βαθμού 10 με άριστα το βαθμό 20
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δοθούν στους εξεταζόμενους μαθητές στις πανελλήνιες αρκετά δύσκολα θέματα, τότε θα μείνουν εκτός ΑΕΙ και ΤΕΙ δεκάδες χιλαδες υποψήφιοι μαθητές.
άρα λοιπόν η βάση του βαθμού 10, δεν είναι λύση πραγματική και μοναδική λυση , στο όλο θέμα της αναβαθμισης των σπουδών στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.
δέν θς είναι δηλδή το όριο της βάσης του βαθμού 10, λύση αντικειμενική.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαραδειγμα : Μαθητες Λυκείου που αντικειμενικά ας πούμε ότι είναι του βαθμού 14 με άριστα το βαθμό 20
ΑπάντησηΔιαγραφήαντικειμενικά μαθητές του βαθμού 14 αξίζει να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Εάν λοιπόν ζητηθούν για λύση θέματα μαθημάτων στις πανελλήνιες αρκετά δύσκολα,
Τότε οι μαθητες του 14 λογικά μπορεί να γράψουν κάτω από τον όριο του βαθμού 10. αφου τα θεματα σε αυτη την πιθανή περίπτωση τα θέματα θα είναι για μαθητές του αντικειμενικου βαθμού 15 εως 20.
Παραμορφωμένε 7:33 π.μ ,για ποια υποβάθμιση μιλάς όταν καταφέρνουν και τελειώνουν το πανεπιστήμιο με τα στάνταρ που έχει ; Γιατί μένεις στο πως μπαίνει και δεν κοιτάς πως βγαίνει ; Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις ; Η νομίζεις πως αν περάσουν στο πανεπιστήμιο είτε με 2,είτε με 19, το πτυχίο είναι αυτονόητο πως θα το πάρουν ; Έχεις στοιχεία που επιβεβαιώνουν πως όσοι μπήκαν στα πανεπιστήμια με βαθμό κάτω από την βάση δεν πήραν πτυχίο ; Να μας τα δείξεις ,όπως επίσης να μας δείξεις τα στοιχεία σου που λένε πως όσοι μπήκαν με χαμηλό βαθμό στα πανεπιστήμια και πήραν πτυχίο,έγιναν κακοί επιστήμονες όπως λες . Αν δεν έχετε περάσει ούτε έξω από πανεπιστήμιο ,καλό θα είναι να μην εκφράζεται άποψη γιατί δεν κατέχετε ούτε την στοιχειώδη αντίληψη των πραγμάτων .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεστααααα...
ΔιαγραφήΗ λεει καπου οτι οσοι μπηκαν με μεγαλο βαθμο πηραν πτυχιο..να σου δειξω παιδια που εγραψαν αριστα στις πανελληνιες κ εχουν φτασει 30 χρονων κ ακομα χρωστανε μαθηματα..κ παιδια που μπηκαν με χαμηλο βαθμο πηραν πτυχιο κανονικοτατα...αλλα σε ποιον να τα πεις αυτα?