Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Ολόκληρη η επιστολή παραίτησης του Π. Στάϊκου από τη διεκδίκηση του δημαρχειακού θώκου.


Πολλές αιχμές περιλαμβάνει η επιστολή απόσυρσης του δημάρχου Αστακού Παναγιώτη Στάϊκου από τη διεκδίκηση του δημαρχειακού θώκου, που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «ΑΙΧΜΗ». Ολόκληρη η επιστολή του Δημάρχου Αστακού αναφέρει τα εξής:
Αγαπητή ΑΙΧΜΗ
Όταν πριν από λίγες ημέρες κάποιοι βλέποντας τα αδιέξοδα που δημιούργησαν μου έκαναν μία δελεαστική πρόταση να αποχωρήσω από υποψήφιος δήμαρχος και να αναλάβω καθήκοντα ΠΕΣΥάρχη, χωρίς άλλο η απάντηση ήταν, ότι δεν με ενδιαφέρει η θέση του ΠΕΣΥάρχη, γιατί πρώτον είμαι μάχιμος γιατρός και δεν θέλω να κάθομαι σε μια καρέκλα και να παίρνω λεφτά, αλλά να υπηρετώ τον άρρωστο και την κοινωνία μέσα από την ιατρική και δεύτερον γιατί το ΕΣΥ σήμερα δεν υπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας, αλλά τις επιταγές του Δ.Ν.Τ.
Κάθε μέρα και πιο πολύ αυτές τις ημέρες της προεκλογικής περιόδου διαπιστώνω, ότι η χώρα περνάει όχι απλά μια βαθειά οικονομική και πολιτική κρίση, αλλά πρωτίστως μια βαθύτατη κοινωνική κρίση.
Έτσι την πλειοψηφία της κοινωνίας δεν την ενδιαφέρει να επιλέξει και να στηρίξει για δήμαρχο τον άριστο, ο οποίος θα έχει γνώσεις για την αυτοδιοίκηση, όραμα για τον τόπο, καθαρά χέρια, υπευθυνότητα και συνέπεια και προπαντός θα εργαστεί σκληρά και με αυταπάρνηση, θέτοντας σε κίνδυνο και την ίδια του την ζωή, πράγμα που έκανα όλα αυτά τα χρόνια που υπηρέτησα την αυτοδιοίκηση, υπηρετώντας την κοινωνία και όχι εξουσιάζοντάς την, αλλά πως θα του υποσχεθώ να του διορίσω το παιδί στα ψάρια, security ή στο super market ή στον δήμο!!!!! Ε όχι. Εγώ αρνούμαι να πω ψέματα ή να μπω σε τέτοια συναλλαγή. Όταν ένα παλικάρι πριν ένα χρόνο με χαρακτήριζε για ότι έκανα για το χωριό του σωτήρα, ευεργέτη και θεό, ο πατέρας του δεν είναι απλά υποψήφιος σε άλλο συνδυασμό γιατί του διόρισαν κάποιοι το άλλο του παιδί σε δουλειά, αλλά με στολίζει και δεόντως.
Αυτό είναι δείγμα μιας «υπέροχης κοινωνίας, αγγελικά πλασμένης».
Στο ταξίδι για την Ιθάκη μου δεν φοβήθηκα τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες, ούτε τους πανίσχυρους μηχανισμούς, αλλά με σόκαρε η κατάντια της πλειοψηφίας της κοινωνίας, που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι το ρουσφέτι, το βόλεμα που θα κονομάει χωρίς να δουλεύει (παράδειγμα βάλε με οδηγό στα πυροσβεστικά του δήμου να κάθομαι και να πληρώνομαι και όχι στο απορριμματοφόρο που θα ιδρώνω), πως θα παίρνει παράνομες επιδοτήσεις, πως θα καταφέρει να κλέψει νερό από τον δήμο, πως θα καταστρέφει το περιβάλλον πετώντας μπάζα και σκουπίδια στα ρέματα, γιατί έτσι τον βολεύει.
Παρά το γεγονός ότι ξέρω, ότι έχω μια μεγάλη αποδοχή από την κοινωνία, το δείχνουν άλλωστε και τα GALOP που έκαναν κάποιοι και προκαλώ τις εταιρείες να τα δημοσιοποιήσουν, δεν σκοπεύω να γυρίζω, από πανηγύρεως εις πανήγυριν, ως πανηγυριτζής χορεύοντας τσιφτετέλια (κάποια κομματόσκυλα αστυνόμοι και δικαστές τα χαρακτηρίζουν πολιτιστικές εκδηλώσεις) για να τάζω, διορισμούς ή να παρακαλώ και κάποιους κομματάρχες να είναι υποψήφιοι, δεν σκοπεύω να εξευτελίσω την ζωή μου, όπως λέει και ο ποιητής, εκθέτοντας την κι’ άλλο στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινή ανοησία, ώσπου να γίνει σαν μια ξένη, φορτική, αποσύρω την υποψηφιότητά μου.

Ξέρω ότι η απόφαση μου αυτή θα στενοχωρήσει αυτούς τους ανθρώπους που όλα αυτά τα χρόνια από το 1986 ήταν δίπλα μου. Όμως θέλω να ξέρουν, ότι παρά το γεγονός ότι ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση για μένα, την οποία πήρα με αίσθημα ευθύνης, με νηφαλιότητα, χωρίς πείσματα, μικροκακίες και μικροπρέπειες ήταν η σωστή για μένα, την οικογένειά μου και την κοινωνία, η οποία πιστεύω θα αφυπνιστεί και θα βγει από τον βούρκο που έχει βουλιάξει.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους ανθρώπους, που όλα αυτά τα χρόνια ήσαν δίπλα μου. Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου Χρίστο Κουντούρη, Βαγγέλη Ναούμη και Άλκη Κολοβό, οι οποίοι ήσαν πάντα δίπλα μου και στα εύκολα και στα δύσκολα.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως δύο παλικάρια εθελοντές, που είχα δίπλα μου, οι οποίοι με βοήθησαν με αυταπάρνηση και υπευθυνότητα, τον Γρηγόρη Σταύρου και τον Γιώργο Μανδύλη, που χωρίς αυτούς δεν θα είχα ξεπεράσει πολλά εμπόδια. Θέλω να ευχαριστήσω και τους λίγους ευσυνείδητους εργαζόμενους στον δήμο, οι οποίοι λειτουργούσαν πραγματικά ως συνεργάτες μου, προσφέροντας σημαντικό έργο και όχι ως υφιστάμενοι μου, όπως άλλωστε είχα ζητήσει από την πρώτη ημέρα από όλους τους εργαζόμενους να είναι συνεργάτες μου και όχι υφιστάμενοι και φέρθηκα με στοργή και κατανόηση προς όλους.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγνώμη από την κοινωνία, για την συμπεριφορά και τις πρακτικές κάποιων συνεργατών μου, τους οποίους ενδιέφερε μόνο η καρέκλα και προκάλεσαν με την συμπεριφορά τους και από ένα σημείο και μετά έκαναν το παν και για να με υπονομεύσουν. Πραγματικά μου προκαλούν οίκτο.
Το παραμυθάκι ότι δήθεν φώναζα ή έβριζα να τελειώνει. Προκαλώ να βρεθεί ένας από κάθε χωριό που τον έβρισα και τότε θα εξαφανιστώ.
Ακόμη όταν γινόταν η ασφαλτόστρωση του δρόμου Μπαμπίνης – Μαχαιράς και ένας ανόητος που νόμιζε ότι θα του χαλάγαμε το χωράφι είπε ότι θα μου γα…σει το μου…. της ετοιμοθάνατης τότε μάνας μου, της γυναίκας μου και της κόρης μου, δεν του απάντησα, γιατί αυτός δεν ήταν άντρας και πήγε να τον σκοτώσει ο μάστορας με το σκεπάρνι.
Ήμουν όμως όλα αυτά τα χρόνια τρομοκράτης για τους κλέφτες του Δημοσίου Χρήματος και γι’ αυτό είμαι πολύ υπερήφανος.
Αποδεσμεύω όλα τα στελέχη που ήταν δίπλα μου να διαλέξουν όποιον επιθυμούν να στηρίξουν. Δεν σκοπεύω να κάνω τον κομματάρχη, τον οποίο άλλωστε στηλιτεύω. Είμαι πολύ υπερήφανος για το πολύ σημαντικό έργο που αφήνω στην κοινωνία και από πλευράς υποδομών και από πλευράς ποιότητας ζωής.
Έτσι ο βιολογικός καθαρισμός, τα σφαγεία, οι ασφαλτοστρώσεις των διαδημοτικών δρόμων, οι ασφαλτοστρώσεις όλων των δρόμων σε 11 δημοτικά διαμερίσματα, όπως επίσης και η αντικατάσταση του φωτισμού τους με αυτά με λυχνίες ατμών νατρίου, η ύδρευση των Βλυζιανών και οι γεωτρήσεις των άλλων διαμερισμάτων, η αγορά του νεοκλασικού, η αγορά των 12 μηχανημάτων, η ανακαίνιση του δημαρχείου, το οποίο είναι έτοιμο να καλύψει τις ανάγκες του νέου δήμου, καθώς και της αίθουσας του πνευματικού κέντρου, που όμοιά της δεν υπάρχει στον νομό και θα πρέπει να λειτουργεί όλο τον χρόνο, οι παιδικές χαρές, τα 20 γήπεδα σε όλο τον δήμο και το κλειστό αθλητικό κέντρο, οι εργασίες του οποίου συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς και τα Χριστούγεννα θα κοντεύουν να ολοκληρωθούν είναι γεγονός, το οποίο δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς.
Επιπλέον αφήνω έναν δήμο χωρίς χρέη, παρά το γεγονός ότι η χρηματοδότηση φέτος ήταν κατά 35% λιγότερη, με αποτέλεσμα πολλοί δήμοι να έχουν κάνει στάση πληρωμών και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης μας χρωστάει από πέρσι τον Αύγουστο 600.000 ΕΥΡΩ για τα σφαγεία, ενώ ο εργολάβος έχει πληρωθεί. Ακόμη έχω να παραδώσω 9 σημαντικές μελέτες, οι οποίες έχουν και περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις και μπορεί το νέο δημοτικό συμβούλιο να δημοπρατήσει αμέσως αυτά τα έργα.
Επειδή κάθε νέο ξεκίνημα είναι δύσκολο, ο νέος Δήμαρχος με τον Καλλικράτη θα έχει να αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες. Δηλώνω ότι θα είμαι δίπλα του να του παράσχω κάθε στήριξη και βοήθεια, αν μου ζητηθεί. Και πραγματικά θα χαρώ να παρουσιάσει έργο πολύ μεγαλύτερο από το δικό μου. Θα είμαι πραγματικά ευτυχής. Σκοπεύω να συνεχίσω να αγωνίζομαι μαζί με τις υγιείς κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις ενάντια στην βαρβαρότητα. Για την αταξική κοινωνία, όπου δεν θα θυσιάζονται όλα στον βωμό του κέρδους. Όπου οι πραγματικά δυνατοί δεν θα βιάζουν ανθρώπους, τους οποίους αδίκησε, ο θεός, η φύση και οι ζωή, αλλά θα τους βοηθούν και θα υπάρχει το χαμόγελο σε όλα τα παιδιά.
Όταν ο Πρωθυπουργός έλεγε το περίφημο Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα, και κάποιοι του την πέφτανε, εγώ αισθανόμουν πολύ υπερήφανα. Αλήθεια δεν αντιλαμβάνεται ότι σήμερα ζούμε την απόλυτη βαρβαρότητα; Άραγε η αντίληψή του δεν είναι καλή ή μήπως τον μέθυσε το κρασί της εξουσίας που κερνάει το Δ.Ν.Τ και οι μεγαλοτραπεζίτες;
Υστερόγραφο. Για όλα αυτά που θα ακολουθήσουν στις εκλογές, αλλά και κατά την δημοτική περίοδο, αποκλειστικά υπεύθυνος θα είναι ο κύριος Ανδρέας Μακρυπίδης. Θα πρέπει όμως να θυμάται ότι σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου αυτή έπαιξε το έβδομο και τελευταίο θανάσιμο αμάρτημα, από την υπέροχη ταινία SENEN, γιατί είμαι ένας απλός άνθρωπος και όχι ήρωας ή θεός.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Ο Δήμαρχος Αστακού
Dr Παναγιώτης Στάϊκος
Πηγή: http://astakos.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο