Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ-ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ: Τελευταίες πινελιές πριν την παράδοση για το τμήμα του αυτοκινητόδρομου ΑΚΤΙΟ -ΒΟΝΙΤΣΑ | ΦΩΤΟ





ΦΩΤΟ: Σταύρος Πάτσης

Γράφει ο: ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ
Λυκειάρχης - Βόνιτσα

        Ολοκληρώνονται οι… τελευταίες πινελιές αυτές τις ημέρες προκειμένου η πρώτη εργολαβία (ΑΚΤΙΟ-ΒΟΝΙΤΣΑ), τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Άκτιο– Αμβρακία να παραδοθεί στην κυκλοφορία.
      Ήδη στο μεγάλο αυτό εργο έχει πέσει άσφαλτος και τοποθετήθηκαν Πινακίδες. Η νέα οδική αρτηρία ξεκινάει από την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου και καταλήγει στη Βόνιτσα μήκους περίπου 15 χλμ.........



         Στο πλαίσιο ενημερωτικής έρευνας πραγματοποιήσαμε οδοιπορικό μαζί με το φίλο Σταύρο Πάτση, την Παρασκευή 28.9.2018 και οι εκτιμήσεις μας θέλουν το τμήμα σχεδόν 15χλμ, να είναι έτοιμο προς παράδοση και ο δρόμος αυτός που θα συνδέει Αεροδρόμιο Ακτίου -Βόνιτσα θα διαδραματίσει αποφασιστικό ρόλο στην ενίσχυση του τουρισμού και στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.
          Η εκτίμηση είναι πως στο τέλος της εβδομάδας θα ξέρουμε τι θα γίνει και πότε ακριβώς θα παραδοθεί ο δρόμος. Παρατήρησα ότι τώρα κλείνουν τα μερεμάτια, βάζουν τις τελευταίες "πινελιές" στο έργο, διαγραμμίσεις, στηθαία, χώματα στις άκρες, φωτίστηκε, μπήκαν ενημερωτικές πινακίδες, κλπ.
        Το οδικό αυτό έργο, πέρασε μέσα από μεγάλες «περιπέτειες» και καθυστερήσεις, ενώ οι κάτοικοι το περίμεναν με καθυστέρηση σχεδόν 5 χρόνια, αφού το έργο έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2013.
      Επίσης να επισημάνω ότι κατά μήκος του δρόμου δεν είδαμε Πινακίδα προειδοποιητικής σήμανσης προς την ΠΑΛΑΙΡΟ και εδώ να πω, ότι επιβάλλεται να μπει μια πινακίδα που να δηλώνει προορισμός Πάλαιρος αφού είναι μια από τις πιο αναπτυσσόμενες τουριστικές περιοχές της δυτικής Ελλάδας.

            Αμέσως μετα την σκυτάλη θα αναλάβει η εργολαβία-σκούπα η οποία θα ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ μήκους 48,5χλμ που έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τον Μάρτιο του 2010 και κυριολεκτικά έχει χαρακτηριστεί «πολύπαθο έργο».  Η εργολαβία σκούπα περιλαμβάνει έργα σε μήκος 32,2χλμ και με κόστος 150 εκατ.ευρώ. 
         Αν όλα πάνε καλά εντός του 2019 θα δοθεί στην κυκλοφορία και το πλέον προχωρημένο τμήμα του έργου από τον Κόμβο Λουτρακίου μέχρι την Λίμνη Αμβρακίας, μήκους 13 χλμ, η λεγόμενη παράκαμψη της Αμφιλοχίας και η κυκλοφορία θα διεξάγεται ταχύτερα και ασφαλέστερα.




















6 σχόλια:

  1. πινακιδα για παλαιρος τοποθετησανε κ.νικακη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕ ΣΑΣ
    ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΓΙΑ ΠΑΛΑΙΡΟ ΜΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣΤΑΚΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΒΟΝΙΤΣΑ ΔΥΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟ ΚΟΜΒΟ, ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΚΕΙ
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΒΡΥΣΟΥΛΑ ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΚΛΠ
    ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑΤΑ
    ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πινακίδα για Πάλαιρος κ Μύτικας λογικά θα μπει στον κόμβο Βόνιτσας νότια, ο οποίος θα διασταυρώνεται με την επ. οδό Βόνιτσας-Αστακού, όταν αυτός θα είναι έτοιμος και δοθεί στην κυκλοφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πιο τουριστικη περιοχή του νομού στις ακτες του Ιονίου ειναι η ΠΑΛΑΙΡΟΣ, με 100.000 διανυκτερεύσεις τουριστών κατα τη διάρκεια της σεζόν! Κι όμως δεν αναφέρεται καθόλου στις μεγάλες κύριες πινακίδες σήμανσης ! Διερωτάται κανείς που είναι ο Δήμος, τι κάνει γιαυτό, θέλει υποβάθμιση της ΠΑΛΑΙΡΟΥ; ΘΑ βαλουν ακούω συμπληρωματικές πινακίδες που θα δείχνουν ΠΑΛΑΙΡΟ, Λάθος, υπονομευουν τη τουριστική ανάπτυξη της ΠΑΛΑΙΡΟΥ, πρέπει άμεσα να αντικατασταθούν οι μεγάλες πινακίδες σήμανσης. Κύριε ΝΙΚΑΚΗ μόνο απο σενα περιμένουμε λύση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ίσως πρόκειται για περιττό σχόλιο μια και είναι ένας δρόμος που πολύς κόσμος περιμένει....αλλά για ποιον λόγο οι πινακίδες κάθετης σήμανσης είναι με κεφαλαία γράμματα (ενώ όπως όλοι ξέρουμε θα έπρεπε να είναι με μικρά, όπως είναι το σωστό); Είναι ιδιαίτερα αντιαισθητικό για έναν νέο δρόμο, πόσο μάλλον και σε άλλους που θα έπρεπε να έχει αντικατασταθεί εδώ και χρόνια....αλλά γιατί;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο