Ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) Γιάννης Χαλάς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Μίλτο Πάτση, τονίζει: «Θέλουν να κλείσουν το ΝΑΤ. Είναι το αρχαιότερο ταμείο της χώρας και το δεύτερο ασφαλιστικό σε όλη την Ευρώπη. Η ιδιομορφία του ναυτικού επαγγέλματος αποτελεί αναγκαία και επιβεβλημένη προϋπόθεση, την λειτουργία και αυτονομία του».
Αναλυτικά:
ΕΡΩΤΗΣΗ:- Τι γίνεται με το ΝΑΤ;
Με το νέο νομοσχέδιο δεν εξαιρείτε κανένας, είτε λέγεται ναυτεργάτης είτε υπάλληλος είτε οικοδόμος είτε ελεύθερος επαγγελματίας. Θέλουν να κλείσουν το ΝΑΤ. Είναι το αρχαιότερο ταμείο της χώρας και το δεύτερο ασφαλιστικό σε όλη την Ευρώπη. Η ιδιομορφία του ναυτικού επαγγέλματος αποτελεί αναγκαία και επιβεβλημένη προϋπόθεση, την λειτουργία και αυτονομία του........
ΕΡΩΤΗΣΗ:- Τι μελέτη υπάρχει που θα χρησιμοποιηθεί για την λειτουργία του ΝΑΤ στον νέο φορέα;
Αυτή την στιγμή έχουμε μια έκθεση ιδεών, χωρίς κάτι συγκεκριμένο από πλευράς του κράτους για το ΝΑΤ. Μας λένε ότι θα υπάρξει μια υπηρεσία η οποία θα ασχολείται με το ΝΑΤ. Τώρα πώς και ποιοι θα την αποτελούν ούτε και αυτοί ξέρουν να μας πουν. Το Ταμείο αυτό κάνει εκατό διαφορετικά πράγματα, μιλάμε για πέντε διαφορετικές κατηγορίες πλοίων η κάθε μια κατηγορία πληρώνει διαφορετικά και ο ναυτικός πληρώνεται διαφορετικά και έτσι αυτή η υπηρεσία πρέπει να αποτελείται από εξειδικευμένα στελέχη, που να γνωρίζουν το αντικείμενο για να έχουμε καλά αποτελέσματα. Έτσι δεν θα υπάρξει ΝΑΤ και δεν θα έχουμε πλοία με Ελληνική σημαία.
ΕΡΩΤΗΣΗ:- Τι θέση έχουν πάρει οι ναυτιλιακές εταιρείες;
Τρείς εταιρείες η Ένωση ακτοπλόων, της κρουαζιέρας και των μακρινών αποστάσεων είναι κοντά μας. Προσπαθούμε να συνεργαστούμε έτσι ώστε να μην έχουμε αυτό το αρνητικό αποτέλεσμα, τον αφανισμό της Ελληνικής ναυτιλίας και του Έλληνα ναυτικού. Τον αγώνα αυτόν δεν μπορώ να τον πω ταξικό, είναι ένας αγώνας επιβίωσης και αξιοπρέπειας. Τώρα αυτό το άλλο που είδα και θέλω να αναφέρω είναι ότι, όσο ποιο πολύ δούλεψες και όσο ποιο πολλά χρήματα έδωσες τόσο ποιο λίγα σε σύνταξη δυστυχώς θα λάβεις.
ΕΡΩΤΗΣΗ:- Τι συνεργασία είχατε με επιτροπές της Βουλής που επεξεργαζόταν το θέμα;
Καμία, ούτε μας φώναξαν για κάτι, δόθηκε στην δημοσιότητα ταυτόχρονα εδώ στην χώρα μας αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα. Έτσι όλη μαζί στην προειδοποιητική 48 ωρη απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας ΠΝΟ, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων στις 20 και 21 Γενάρη 2016.Την επόμενη εβδομάδα 48 ωρη απεργία με προοπτική κλιμάκωσης μέχρι δικαίωση του αγώνα μας.
-Χαλάς Ιωάννης: Γενικός Γραμματέας Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας ΠΝΟ
-Μίλτος Πάτσης: Σπουδαστής σχολής δημοσιογραφίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο