Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ: Μια απάντηση για τα κενά εκπαιδευτικών με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

      Ο Κώστας Τριαντακωνσταντής Μαθηματικός, απαντά σε σχόλιο Αναγνώστη, ο οποίος επισημαίνει ότι με το "πρώτο κουδούνι" το δημοτικό σχολείο της Βόνιτσας άρχισε με το ήμισυ των οργανικών θέσεων σε δασκάλους.

Ας δούμε Πρώτα το σχόλιο του Αναγνώστη:
 
      Το δημοτικό σχολείο της Βόνιτσας άρχισε με το ήμισυ των οργανικών θέσεων σε δασκάλους. Εξι δάσκαλοι για 12 τμήματα. Το αυτό υπάρχει για όλα τα δημοτικά τα γυμνάσια και τα λύκεια της Βονιτσας.
     Ομως αυτό δεν συμβαίνει στο Μεσσολόγγι, στο Αγρίνιο, στη Ναύπακτο.
     Κύριε 30κωνσταντή. Οπως καταγγελεται τα πάντα, χρειάζεται να καταγγείλετε και την υπηρεσία σας.      Γνωρίζεται τη κατάσταση και δεν μιλάτε. 
Η αρετή θέλει τόλμη. Την έχετε;

και η Απάντηση του Κώστα Τριαντακωνσταντή:
      Εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε μαθητές, δασκάλους και καθηγητές. Οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τεράστιες. Έζησα όπως πολλοί εκπαιδευτικοί το θέμα. Δούλεψα οκτώ σχολικές χρονιές ως αναπληρωτής καθηγητής, σε οκτώ διαφορετικές πόλεις και οκτώ διαφορετικά σχολεία. 
      Τούτο είναι απαράδεκτο παιδαγωγικά, κοινωνικά, πολιτικά και φυσικά αποβαίνει εις βάρος των μαθητών και της εκπαίδευσης τους. Ο διορισμός του κάθε εκπαιδευτικού μόνιμου, αναπληρωτή ή ωρομίσθιου γίνεται από τη κεντρική υπηρεσία του υπουργείου στο κάθε νομό. Η τοποθέτηση του εκπαιδευτικού σε σχολική μονάδα στο νομό γίνεται από τα υπηρεσιακά συμβούλια του κάθε νομού......


Διαχρονικά έχουμε προτείνει για να μην υπάρχει η απαράδεκτη αυτή κατάσταση των κενών.

Προσωπικές θέσεις: 
1)-Να καλυφθούν όλες οι οργανικές θέσεις με μόνιμους διορισμούς.
2)-Η διαδικασία κάλυψης των κενών να αρχίζει πολύ νωρίς και το τέλος κάθε Ιουνίου να γνωρίζει ο κάθε εκπαιδευτικός που θα διδάξει την επόμενη σχολική χρονιά.
3)-Σε περίπτωση απόσπασης να μην φεύγει ο εκπαιδευτικός πριν έλθει στη σχολική μονάδα ο αντικαταστάτης του.
4)-Να καταργηθεί ο θεσμός του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού.
5)-Να υπάρξει ένα σύστημα διαρκούς επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού.
6)-Να βελτιωθούν οι αποδοχές του εκπαιδευτικού. Σήμερα είναι μισθοί πείνας.
7)-Να υπάρξει ένα σύστημα συνεχούς αξιολόγησης όχι ως τιμωρία αλλά στη κατεύθυνση της βελτίωσης του παραγόμενου έργου.
8)-Μέσα στα πανεπιστήμια από το τρίτο έτος σπουδών και μετά οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί να έχουν ένα σύστημα σπουδών βιωματικό μέσα στη τάξη και παράλληλα να αποκτούν πολλές γνώσεις παιδαγωγικών, ψυχολογίας, κοινωνιολογίας.
9)-Να μην μετακινείται ο εκπαιδευτικός αν δεν διδάξει τουλάχιστον μία τριετία εκεί που θα τοποθετηθεί ως μόνιμος. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη κινητικότητα στο προσωπικό σε όλο το δημόσιο από αυτή του Υπουργείου Παιδείας.

   Αυτά είναι μία δέσμη μέτρων αναγκαία και άμεσα να γίνουν. 
Δεν είναι όμως ικανά να βελτιώσουν την εκπαίδευση.

    Κλείνοντας τονίζω ότι η παιδεία είναι βασική υποχρέωση του κράτους και όχι εμπόρευμα ή χώρος άσκησης κομματικών παιχνιδιών. Είναι εθνικό θέμα ύψιστης σημασίας και μακάρι να αντιμετωπιστεί έτσι από τη πολιτεία. 
      Μετά από είκοσι έξι χρόνια επαγγελματικής ενασχόλησης και 39 χρόνια πολιτικής δράσης δυστυχώς είμαι απαισιόδοξος από τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν στο χώρο της Παιδείας πλην ελάχιστων εξαιρέσεων.

Κώστας Θ. Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός

1 σχόλιο:

  1. Γνωριζουν οι πολιτευτες ! του Νομου Αιτωλοακαρνιας !
    που διεκδικουν την ψηφο μας στις επικειμενες εκλογες !
    Οτι στον Δημο Ξηρομερου ! υπαρχουν σε συνολο : 20 κωμοπολεων - κοινοτητων και χωριων του Δημου μας ! μονο 3 παιδικοι σταθμοι - δηλαδη ποσοστο 15% επι του αριθμου κοινοτητων - με αποτελεσμα σε πολλα μικρα παιδακια συμπολιτων μας !
    να μην προσφερεται στοιχειωδη προσχολικη αγωγη ! στοιχειο απαραιτητο για την σωστη και πληρη παιδαγωγικη αναπτυξη μικρων παιδιων και αυριανων μαθητων και βεβαιως μεταγενεστερα της κοινωνιας μας πολιτων !
    Ευχαριστω !
    Σπυρος Ν. Γιαννελης
    Αρχοντοχωρι - Ξηρομερου
    Αιτωλοακαρνανιας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο