Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΛΙΝΑ ΧΑΤΖΗ: Δεν θα είμαι υποψήφια στις εκλογές

          Ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιεί ότι δεν προτίθεται να είναι υποψήφια στις επερχόμενες εκλογές, εξέδωσε η Πολιτευτής της Ν.Δ του Νομού Αιτωλοακαρνανίας Λίνα Χατζή, υπογραμμίζοντας πως θα δώσει με όλες τις δυνάμεις της, τη μάχη για την αυτοδύναμη επικράτηση της Ν.Δ.  και στην ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:.....

     «Με την παρούσα επιστολή  θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την πρόθεση μου να μην είμαι υποψήφια στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές. 
      Αποφάσισα να δώσω με όλες μου τις δυνάμεις τη μάχη για την αυτοδύναμη επικράτηση της Ν.Δ. εκτός ψηφοδελτίου! 
     Με συγκίνησε το προηγούμενο διάστημα η πρόσκληση για συμμετοχή από αρκετούς Αιτωλοακαρνάνες τους οποίους με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω αλλά και η εξόχως επίμονη και  τιμητική πρόσκληση που μου έγινε από το κόμμα της Ν.Δ. ! 
    Συστρατεύομαι στον κοινό αγώνα της φιλελεύθερης παράταξης με μπροστάρη τον πρόεδρο μας Αντώνη Σαμαρά τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα και πιστεύω στα ηγετικά του χαρακτηριστικά και καλώ όλους τους πολιτικούς μου φίλους να στηρίξουν το κόμμα της Ν.Δ.! 
    Μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όσους μου στάθηκαν σε όλες τις μάχες που έδωσα μέχρι σήμερα και με τίμησαν με την ψήφο τους και να τους πω πως σύντομα θα βρεθούμε σε νέους αγώνες!
  
Με εκτίμηση
Λίνα Χατζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο