Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Για μια αληθινή «Κοινωνική Συμφωνία»

Αγαπητοί μου συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
      Οι ριζικές μεταβολές, που συντελούνται στην κοινωνική και οικονομική συγκρότηση της χώρας, καθώς και στη λειτουργία των θεσμών και του πολιτικού συστήματος, επιβάλλουν την ανάληψη πολιτικών πρωτοβουλιών....


    Με την συμμετοχή μου στην ίδρυση του νέου πολιτικού φορέα, «ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ» φιλοδοξώ να συμβάλω και εγώ στην επιτυχία μιας νέας κοινωνικής συμφωνίας για όλους μας, τόσο για την Ελλάδα, όσο και για τη δυναμική της χώρας μας στην Ευρώπη.


       Από τη πλευρά μου καλώ τους συμπατριώτες μου να συνταχθούν δίπλα μας, κοντά μας, διότι οφείλουμε όλοι μαζί να αλλάξουμε το κοινωνικό μέγεθος σε αξιακό αλλά και ιδεολογικό μέγεθος. Διότι τόσο εγώ προσωπικά, όσο και οι υπόλοιποι που αποφασίσαμε να κινηθούμε προς αυτή τη κατεύθυνση, πιστεύουμε ακράδαντα, ότι η εξουσία δεν διαμορφώνεται τελικά μέσα από την άθροιση κλαδικών και ταξικών συμφερόντων, αλλά μέσα από την αποδοχή και την δέσμευσή του καθενός μας απέναντι στους εαυτούς μας αλλά και στους συμπολίτες μας, για αξίες που θα ξαναχτίσουν τις πλειοψηφίες αλλά και τις μειοψηφίες, στο εσωτερικό όλων των κοινωνικών δυνάμεων.


        Είμαι εδώ, για να βάλω και εγώ με τη σειρά μου ένα μικρό λιθαράκι, με ταπεινότητα και πάντα ως ένας από εσάς, μαζί σας, σε κάθε δυσκολία, με την εντιμότητά μου αλλά και την προσφορά μου τόσα χρόνια από όπου και αν βρισκόμουνα προς τους συμπατριώτες μου, με μόνο γνώμονα τις ανάγκες τους και την υποχρέωσή μου απέναντι σε όλους όσοι με στήριξαν και με στηρίζουν, ακόμα και σε κείνους που είχαν διαφορετική άποψη και ιδεολογία.


       Διότι οι ανάγκες μας είναι για όλους κοινές, και διότι πρέπει κάτι επιτέλους να αλλάξει και στην πολιτική, αλλά και στην αντίληψη της έννοιας της εξουσίας.

Θανάσης Κατερινόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο