Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

Πολυξένη Ζαρκαδούλα: Ευχαριστώ τον πρόεδρο του χωριού μου,Δημήτρη Φάρρο.

       Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Μύτικα Δημήτριος Φάρρος έγινε αποδέκτης ενός ξεχωριστού μηνύματος από την Πολυξένη Ζαρκαδούλα μέσα από τον λογαριασμό της στο Facebook.
Πρόκειται για μία δράση πολιτισμού, μία πρωτοβουλία από την κα Ζαρκαδούλα να παιχτεί η παράσταση του Δήμου Αβδελιώδη, που διακρίθηκε από το κοινό και την κριτική στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ. Βρήκε σύμφωνο τον κ Φάρρο με την παράσταση να προγραμματίζεται για  τις 24 Αυγούστου στις 20:30 στο Πνευματικό Κέντρο του Μύτικα.

Το ευχαριστήριο:

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του χωριού μου, Δημήτρη Φάρρο, για την σύμφωνη γνώμη του στην πρωτοβουλία μου να φέρουμε ένα τμήμα του πολιτισμού στο χωριό μας κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην εκπληκτική ηθοποιό κι αγαπημένη μου φίλη, Κατερίνα Γκατζόγια, για την τιμή να ερμηνεύσει σε προσεχή ημερομηνία το εξαίρετο έργο του Δ. Σολωμού, "Η Γυναίκα της Ζάκυθος" υπό την σκηνοθετική ματιά του αξιόλογου κυρίου Δήμου Αβδελιώδη.
Νοιώθω βαθιά συγκινημένη που μπορώ σ' έναν από τους δύο τόπους μου να προσφέρω από την μικρή αυτή θέση που έχω στον Πολιτισμό που αγαπώ.
Η παράσταση του Δήμου Αβδελιώση διακρίθηκε από το κοινό και την κριτική στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ.
Το έργο αυτό θα πραγματοποιηθεί στις 24 Αυγούστου στις 20:30 στο Πνευματικό Κέντρο του Μύτικα.
Θα ήταν μεγάλη τιμή και χαρά για όσους συντελέσαμε σ' αυτή την προσπάθεια να σας έχουμε κοντά μας.
(Με όλα τα μέτρα προφύλαξης που αρμόζουν στους καιρούς που ζούμε).

1 σχόλιο:

  1. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου για την αναγνώριση της προσφοράς μου!!Να είστε πάντα καλά και να ενημερώνετε τον κόσμο!Καλό σας Καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο