Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2020

Από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο – Ποια αυτοκίνητα αφορά


Κάθε χρόνο αντί για δύο να περνούν από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζουν τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του Περιβάλλοντος....

 Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005).
 Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μεταξύ των στελεχών από συναρμόδια Υπουργεία που ασχολούνται με το μέλλον της αυτοκίνησης και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων ενώ επίσης σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των ΚΤΕΟ ώστε να περνούν πραγματικά τα οχήματα που πρέπει ενώ όσα είναι επικίνδυνα να κόβονται!
 Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο.
 Ελεγκτές «Ράμπο» και από το υπουργείο Μεταφορών
 Ο στόχος πάντως που έχει θέσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την ανανέωση του στόλου των οχημάτων περιλαμβάνει και την ενεργοποίηση μηχανισμών ελέγχου για τα ΚΤΕΟ όπου τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι όλα τα οχήματα που περνούν από τεχνικό έλεγχο είναι σε άριστη κατάσταση με αποτέλεσμα να κόβονται ελάχιστα οχήματα με Επικίνδυνες Ελλείψεις!

Να υπενθυμίσουμε πως όπως αποκάλυψε το Newsauto.gr το 2017 στην Ελλάδα «κόπηκαν» μόλις 45 αυτοκίνητα σε περίπου 2 εκατ. τεχνικούς ελέγχους ενώ το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας μόλις 46 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 1,9 εκατ. τεχνικούς ελέγχους και το 2015 «κόπηκαν» 68 αυτοκίνητα σε σχεδόν 2 εκατ. ελέγχους.


Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ. οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις ούτε 2 εκατ. οχήματα το 2017.

Πέραν των οχημάτων με τις επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2017 καταγράφηκαν 95.154 οχήματα με σοβαρές ελλείψεις έναντι 75.265 οχημάτων το 2016 και 105.025 αυτοκινήτων το 2015. Δηλαδή το 2017 μόλις το 4,77% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο.

Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8 εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!


Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!

Και να είστε σίγουροι πως οι έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία…
aftodioikisi

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν ντρέπονται λίγο ... πιέζουν αφόρητα όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για να αγοράσουν αυτοκίνητο καινούργιο ?? έπεσαν οι πωλήσεις στις αυτοκινητοβιομηχανιες από τα φιλαράκια τους και πάλι εμείς θα πληρώσουμε το μάρμαρο ?? ελεος !

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΜΟΥΓΚΙΑ
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
ΤΩΡΑ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ
ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ. ΑΣ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΑΧΥΡΟ ΣΕ ΔΥΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ας το κάνουν αυτό που οι περισσότεροι εχουμε παλιά αυτοκίνητα και θα πάρουν αυτό που πρέπει στις εκλογές!

Ανώνυμος είπε...

εχουν ξεφυγει τελειως.επειδη πιεζει η γερμανια .δεν ρωτουν τον ελληνα αν επιτρεπει η φτωχεια του να παρει καινουργιο αυτοκινητο. μολις πηγαμε να ανασανουμε λιγο ηρθε ο κορωνοιος,η δουλιες επεσαν,και μετα θα μας ξαναβαλουν φορους για να αποπληρωσουμαι τα δανικα.

Ανώνυμος είπε...

Δωστε μας να πάρουμε καινούργια αυτοκίνητα, εμάς δεν μας τα πληρώνει το κράτος, λαμόγια τη άλλο θα σκεφτείτε.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως κάθε μήνα;Θα μαζέψετε πιο πολλά λεφτά.Αι σιχτιρ πια.Σας σιχαθηκα όλους.Αν έρθουν οι Τούρκοι εδώ δε νομίζω να μας κυβερνούν με τόσο μίσος.

Ανώνυμος είπε...

ΣΧΟΛΙΟ: Η Γερμανια αποτελει προτυπο....κτλ,κτλ.Η ιστορια με το πειραγμενο λογισμικο για χαμηλοτερη ενδειξη στα καυσαερια εχει ξεχαστει.......???????

Ανώνυμος είπε...

Η Γερμανία αποτελεί πρότυπο για το ένα και το άλλο αλλά δεν είδα να πουν πάρτε και μισθούς Γερμανίας στο λαό μισθούς Βουλγαρίας.

Unknown είπε...

Ναι ωραία. Έτσι και στα ραντιστηκα βάλανε Κτεο και ραντιζουν με ότι να ναι. Αεί παλούκι που πάει χαμένο