Κάθε χρόνο αντί για δύο να
περνούν από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα εξετάζουν τα στελέχη του υπουργείου
Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του Περιβάλλοντος....
Να υπενθυμίσουμε πως όπως
αποκάλυψε το Newsauto.gr το 2017 στην Ελλάδα «κόπηκαν» μόλις 45 αυτοκίνητα σε
περίπου 2 εκατ. τεχνικούς ελέγχους ενώ το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία που
έχουμε στην διάθεσή μας μόλις 46 αυτοκίνητα «κόπηκαν» σε 1,9 εκατ. τεχνικούς
ελέγχους και το 2015 «κόπηκαν» 68 αυτοκίνητα σε σχεδόν 2 εκατ. ελέγχους.
Επίσης σύμφωνα με τα στοιχεία
του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων διαπιστώνει κανείς πως σε σύνολο 4,6 εκατ.
οχημάτων, εκ των οποίων το 50% πρέπει να περνά κατά μέσο όρο από ΚΤΕΟ κάθε
χρόνο, θα έπρεπε να ελέγχονται 2,5 εκατ. οχήματα ετησίως αλλά αντ’ αυτού από τα
ΚΤΕΟ πέρασαν μόλις ούτε 2 εκατ. οχήματα το 2017.
Πέραν των οχημάτων με τις
επικίνδυνες ελλείψεις που ήταν μόλις 47 το 2017 καταγράφηκαν 95.154 οχήματα με
σοβαρές ελλείψεις έναντι 75.265 οχημάτων το 2016 και 105.025 αυτοκινήτων το
2015. Δηλαδή το 2017 μόλις το 4,77% του στόλου των οχημάτων που επισκέφθηκαν
κάποιο ΚΤΕΟ «έφυγαν» με σοβαρές ελλείψεις και αναγκαστικά έπρεπε να
ξαναπεράσουν από τεχνικό έλεγχο.
Τα γερμανικά ΚΤΕΟ «κόβουν» 9,8
εκατ. αυτοκίνητο τον χρόνο!
Η Γερμανία αποτελεί μία χώρα
πρότυπο για τους ελέγχους ΚΤΕΟ, όπως επίσης και άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Ωστόσο το
εντυπωσιακό για μια χώρα με πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αποτελεί το γεγονός
πως το ποσοστό των οχημάτων που «κόβονται» από τα γερμανικά ΚΤΕΟ ανέρχεται σε
35,5%! Ειδικότερα σε 27,6 εκατ. ελέγχους που πραγματοποίησαν τα γερμανικά ΚΤΕΟ
«κόπηκαν» σχεδόν 9,8 εκατ. οχήματα με 2,67 βλάβες κατά μέσο όρο!
Και να είστε σίγουροι πως οι
έλεγχοι στα γερμανικά ΚΤΕΟ πραγματοποιούνται για να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα
η οδική ασφάλεια αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος ενώ παράλληλα να
λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις από τον κλάδο αυτοκινήτου που περιλαμβάνει τα
συνεργεία, τα φανοποιεία, την πώληση ανταλλακτικών αλλά και ελαστικών που
αποφέρουν τεράστια έσοδα στη γερμανική οικονομία…
aftodioikisi
δεν ντρέπονται λίγο ... πιέζουν αφόρητα όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για να αγοράσουν αυτοκίνητο καινούργιο ?? έπεσαν οι πωλήσεις στις αυτοκινητοβιομηχανιες από τα φιλαράκια τους και πάλι εμείς θα πληρώσουμε το μάρμαρο ?? ελεος !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΕΣ ΜΟΥΓΚΙΑ
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
ΤΩΡΑ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ
ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ. ΑΣ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΑΧΥΡΟ ΣΕ ΔΥΟ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ
ας το κάνουν αυτό που οι περισσότεροι εχουμε παλιά αυτοκίνητα και θα πάρουν αυτό που πρέπει στις εκλογές!
ΑπάντησηΔιαγραφήεχουν ξεφυγει τελειως.επειδη πιεζει η γερμανια .δεν ρωτουν τον ελληνα αν επιτρεπει η φτωχεια του να παρει καινουργιο αυτοκινητο. μολις πηγαμε να ανασανουμε λιγο ηρθε ο κορωνοιος,η δουλιες επεσαν,και μετα θα μας ξαναβαλουν φορους για να αποπληρωσουμαι τα δανικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔωστε μας να πάρουμε καινούργια αυτοκίνητα, εμάς δεν μας τα πληρώνει το κράτος, λαμόγια τη άλλο θα σκεφτείτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως κάθε μήνα;Θα μαζέψετε πιο πολλά λεφτά.Αι σιχτιρ πια.Σας σιχαθηκα όλους.Αν έρθουν οι Τούρκοι εδώ δε νομίζω να μας κυβερνούν με τόσο μίσος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΧΟΛΙΟ: Η Γερμανια αποτελει προτυπο....κτλ,κτλ.Η ιστορια με το πειραγμενο λογισμικο για χαμηλοτερη ενδειξη στα καυσαερια εχει ξεχαστει.......???????
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Γερμανία αποτελεί πρότυπο για το ένα και το άλλο αλλά δεν είδα να πουν πάρτε και μισθούς Γερμανίας στο λαό μισθούς Βουλγαρίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ωραία. Έτσι και στα ραντιστηκα βάλανε Κτεο και ραντιζουν με ότι να ναι. Αεί παλούκι που πάει χαμένο
ΑπάντησηΔιαγραφή