Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ: Υπάρχει προοπτική για τη πατρίδα μας; Προτάσεις- λύσεις για διάλογο

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ;
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ- ΛΥΣΕΙΣ για ΔΙΑΛΟΓΟ

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

     
    Σε τούτη τη  δύσκολη  ιστορική περίοδο της πατρίδας μας είναι αναγκαία η κατάθεση προτάσεων από όλους μας. Η διεξαγωγή ενός δημόσιου διαλόγου με επιχειρήματα , χωρίς κραυγές και ισοπεδωτικές λογικές είναι όρος επιβίωσης του έθνους μας κυριολεκτικά και μεταφορικά.
    Μέσα από τούτη τη φιλόξενη ενημερωτική ιστοσελίδα καταθέτουμε τις απόψεις μας, τις προτάσεις μας και τις λύσεις που προτείνουμε , ενόψει των εθνικών εκλογών της 20ης Σεπτεμβρίου 2015.

         
Το δίλλημα δεν είναι ευρώ ή δραχμή. Το νόμισμα είναι εργαλείο στην οικονομία. Το ζητούμενο είναι ποιός έχει τα κλειδιά της οικονομίας στα χέρια του.

Το πρόβλημα είναι:
1)-Εθνική κυριαρχία ή πλήρης υποταγή; Ισότιμοι εταίροι ή κομπάρσοι;
2)-Λαός κυρίαρχος ή υποταγμένος.
3)-Ευρώπη των λαών ή Ευρώπη της Γερμανίας .
4)-Παιδεία, Υγεία, Πολιτισμός, Κοινωνική ασφάλιση κοινωνικά αγαθά  ή εμπορεύματα χοντρής ενθυλάκωσης απέραντου πλούτου.
5)-Ανομία, ατιμωρησία ή σεβασμός και εφαρμογή  των  νόμων  από όλους.
6)-Διαπλοκή, διαφθορά, κακοδιαχείριση ή διαφάνεια και χρηστή διοίκηση.
7)-Ρουσφέτι, χρηματισμός, πελατειακές σχέσεις ή ίσες ευκαιρίες σε όλους.
8)-Αυτοδιοίκηση, Αγροτικοί Συνεταιρισμοί, Συνδικαλισμός βάθρα της Δημοκρατίας ή μέσα με νομιμοφανείς διαδικασίας κονόμας και εκμαυλισμός συνειδήσεων.
9)-Ανεργία, μετανάστευση επιστημόνων και εργατικού δυναμικού ή εκμετάλλευση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που τόπου μας που μας δώρισε απλόχερα ο Δημιουργός.
10)-Τούτο το μπαλκόνι εκπάγλου σοφίας, πνεύματος, φυσικής, ιστορικής, πολιτιστικής καλλονής που γεννηθήκαμε, ζούμε, και δημιουργούμε θα το παραδώσουμε σε ξένους ή θα διορθώσουμε τα λάθη μας και τις παθογένειες μας.......



Τι πρέπει να γίνει;
     Η ύφεση, η έλλειψη επενδύσεων, το πάγωμα των οικοδομικών δραστηριοτήτων , το κλείσιμο ή η μεταφορά μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε γειτονικές Βαλκανικές Χώρες αν συνεχιστούν τελειώσαμε. Η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας είναι όρος επιβίωσης μας.

      Με δεδομένο τα περιορισμένα δημοσιονομικά περιθώρια, οι δημόσιες δαπάνες και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων  θα πρέπει να προσανατολιστούν σε έργα υποδομής στρατηγικής σημασίας που συνδέονται με επενδύσεις και ανάπτυξη, αξιοποιώντας καλύτερα τα ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης  και δημιουργώντας ένα πιο πρόσφορο περιβάλλον για ιδιωτικές επενδύσεις.

     Η απόδοση του ΦΠΑ μπορεί να γίνει αποτελεσματικά με τη σύνδεση όλων των εισπρακτικών μηχανών με την εφορία και τη χρήση ηλεκτρονικών καρτών στις συναλλαγές από το πρώτο ευρώ.

     Η πληρωμή με δόσεις των υποχρεώσεων των πολιτών στους Δήμους, στην εφορία, στα ασφαλιστικά ταμεία είναι αναγκαία προϋπόθεση για να μειώσουμε το εξωτερικό δανεισμό. Δεν επιτρέπεται να χρωστά κάποιος για παράδειγμα με την ανοχή των δημοτικών αρχών πολλές δεκάδες ευρώ για υπηρεσίες που του προσφέρει υπηρεσίες και ταυτόχρονα να διάγει βίο χλιδής. Τα παραδείγματα πολλά και επώνυμα.

    Η αγροτική παραγωγή πρέπει να αυξηθεί ποιοτικά και ποσοτικά. Στον πρωτογενή τομέα είναι ανάγκη να εκσυγχρονίσουμε την αγροτική μας παραγωγή. Να πολλαπλασιάσουμε το αγροτικό προϊόν και να βελτιώσουμε την ποιότητα και την αξία του με τη χρήση έξυπνων τεχνολογικών εφαρμογών.

     Δεν μπορεί, δεν επιτρέπεται στα χωριά μας να τρώμε για παράδειγμα πατάτες, σκόρδα κλπ εισαγωγής.

      Η ηλιακή, η αιολική ενέργεια πρέπει να αξιοποιηθούν. Δεν επιτρέπεται να αγοράζουμε ηλεκτρικό ρεύμα από τις γειτονικές χώρες.
    Να ενισχυθούν η παραγωγικότητα, η επιχειρηματικότητα, η καινοτομία και οι επενδύσεις.

      Να ισχυροποιηθούν οι δεσμοί συνοχής της κοινωνίας μας με πρόνοιες για τα ασθενέστερα και πιο ευάλωτα μέλη της. Η ενίσχυση και επαναδημιουργία του κράτους πρόνοιας.
Νομιμοποίηση περιουσιακών στοιχείων, περιουσιολόγιο και κτηματολόγιο  θα δημιουργήσουν μια νέα φορολογική βάση και θα επιτρέψουν στο κοντινό μέλλον τη δικαιότερη κατανομή των φορολογικών βαρών. Η εφαρμογή του πόθεν έσχες ισότιμα και προς όλες τις κατευθύνσεις.

Η κατάργηση του ΕΝΦΙΑ στη πρώτη κατοικία για όλους.

     Το χτύπημα της γραφειοκρατίας, το  τέλος του διαχωρισμού  των πολιτών σε ημετέρους και μη, το τέλος των πελατειακών σχέσεων , η εξάλειψη του  χρηματισμού των δημόσιων υπαλλήλων- λειτουργών είναι στοιχειώδεις όροι επιβίωσης του έθνους.

     Σημαντική μείωση των αμυντικών δαπανών στο τομέα των προμηθειών των εξοπλισμών. Δεν μπορεί η Ελλάδα να ξοδεύει τεράστια ποσά για εξοπλισμούς τη στιγμή που πολλοί εταίροι και σύμμαχοι ξοδεύουν ελάχιστα.
Αξιοποίηση του πλούσιου ορυκτού πλούτου, των υδρογονανθράκων, των πετρελαίων.
Έλεγχος όλων όσων διαχειριστήκαν δημόσιο χρήμα από τις θέσεις που κατείχαν διαχρονικά και διακομματικά. Υπάρχει πολύς πλούτος που αποκτήθηκε με νομιμοφανείς ή εξόχως παράνομες ενέργειες.
Ανεξάρτητη γρήγορη και δίκαιη απονομή της Δικαιοσύνης.


    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )

5 σχόλια:

  1. κυριε κωστα θα μου επιτρέψετε.....σε ολα που λετε εχετε απολυτο δικαιο .... το ολο θεμα ομως βρισκεται στο παρελθον που μας καταδικασε να ζησουμε τον εφιαλτη του παροντος ..... και για να γινω αντιληπτος , ενα θα πω τι να το κιανω εγω αν ειναι μεσα ο ακης και τον ταιζω..... τι να το κανω αν οι υπολοιποι της ολης αμαρτωλης οικονομικης ιστοριας συνεχιζουν να απολαμβανουν κοτερα , βιλες κ.λ.π. το αποτελεσμα για εμας ειναι το ιδιο ... το μονο που θα μπορουσε να δωσει μια ικανοποιηση στον ελληνικο λαο θα ηταν σε ολους αυτους να γινει αμεσα αρπαγη του πλουτου τους απο το κρατος ετσι ακριβως οπως αρπαγη κανανε και αυτοι ... και μην ξεχναμε ειναι παρα πολλοι αυτοι και ο ενας θα δινει τον αλλο σε μια τετοια ιστορια ... μιλαμε θα μπενανε χρηματα στα ταμια που θα ξεπερνουσε καθε προσδοκια .... αλλα στο φιναλε ποιος θα ηταν αυτος ο προθυπουργος , βουλευτης , η καποιος αλλος που θα εκανε κατι τετοιο ..... ???? και το σπουδεοτερο αν θα το εκανε θα πρεπει τα χερια του να ηταν απολυτως καθαρα ...... αραγε ???? ΑΝ !!!! δεν ξεμπερδεψουμε με το κολασμενο παρελθον μας ... θα ειναι αβέβαιο το μελλον μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστα ειναι ολα αυτα ! το θεμα ειναι ποιος πολιτικος φορεας !
    θα μπορεσει καλυτερα να υλοποιησει ολα αυτα τα σωστα !
    απο Χωριο του Ξηρομερου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οχι δεν υπαρχει φως για την ελλαδα .... απο τοτες που αποφασισαν να μπουμε στην ευρωπη και μετα στο εβρω απλα ερημην του ελληνικου λαου υπεγραψαν και το βιαιο μελλον του τι να λεμε τωρα οτι ολα ηταν τυχαια ??? η οπως πετρέλαια δεν υπαρχουν .... η ιστορια της ελλαδας αν καποτε ελευθεροθουν οι λαοι πρεπει να μηνει στην ιστορια σαν παραδειγμα προς αποφηγη για καθε κρατος ..... ολα ηταν στημενα και σημερα ακομα ποιο στημενα παρα ποτε !!!!παγκοσμιοποιηση ....... γραφικο αλ΄λα αληθινο . αυτο ειναι ολο .... και οι ελληνες ο αγριος λυκος που πρεπει να μπει σε κλουβι . !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το δημοτικό σχολείο της Βόνιτσας άρχισε με το ήμισυ των οργανικών θέσεων σε δασκάλους. Εξι δάσκαλοι για 12 τμήματα. Το αυτό υπάρχει για όλα τα δημοτικά τα γυμνάσια και τα λύκεια της Βονιτσας.
    Ομως αυτό δεν συμβαίνει στο Μεσσολόγγι, στο Αγρίνιο, στη Ναύπακτο.
    Κύριε 30κωνσταντή. ΟΠως καταγγελεται τα πάντα, χρειάζεται να καταγγείλετε και την υπηρεσία σας. Γνωρίζεται τη κατασταση και δεν μιλατε.
    Η αρετή θέλει τόλμη. Την έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε μαθητές , δασκάλους και καθηγητές. Οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τεράστιες. Έζησα όπως πολλοί εκπαιδευτικοί το θέμα. Δούλεψα οκτώ σχολικές χρονιές ως αναπληρωτής καθηγητής ,σε οκτώ διαφορετικές πόλεις και οκτώ διαφορετικά σχολεία.
    Τούτο είναι απαράδεκτο παιδαγωγικά, κοινωνικά, πολιτικά και φυσικά αποβαίνει εις βάρος των μαθητών και της εκπαίδευσης τους. Ο διορισμός του κάθε εκπαιδευτικού μόνιμου, αναπληρωτή ή ωρομίσθιου γίνεται από τη κεντρική υπηρεσία του υπουργείου στο κάθε νομό. Η τοποθέτηση του εκπαιδευτικού σε σχολική μονάδα στο νομό γίνεται από τα υπηρεσιακά συμβούλια του κάθε νομού.
    Διαχρονικά έχουμε προτείνει για να μην υπάρχει η απαράδεκτη αυτή κατάσταση των κενών.
    Προσωπικές θέσεις
    1) Να καλυφθούν όλες οι οργανικές θέσεις με μόνιμους διορισμούς.
    2) Η διαδικασία κάλυψης των κενών να αρχίζει πολύ νωρίς και το τέλος κάθε Ιουνίου να γνωρίζει ο κάθε εκπαιδευτικός που θα διδάξει την επόμενη σχολική χρονιά.
    3) Σε περίπτωση απόσπασης να μην φεύγει ο εκπαιδευτικός πριν έλθει στη σχολική μονάδα ο αντικαταστάτης του.
    4) Να καταργηθεί ο θεσμός του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού.
    5) Να υπάρξει ένα σύστημα διαρκούς επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού.
    6) Να βελτιωθούν οι αποδοχές του εκπαιδευτικού. Σήμερα είναι μισθοί πείνας.
    7) Να υπάρξει ένα σύστημα συνεχούς αξιολόγησης όχι ως τιμωρία αλλά στη κατεύθυνση της βελτίωσης του παραγόμενου έργου.
    8) Μέσα στα πανεπιστήμια από το τρίτο έτος σπουδών και μετά οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί να έχουν ένα σύστημα σπουδών βιωματικό μέσα στη τάξη και παράλληλα να αποκτούν πολλές γνώσεις παιδαγωγικών, ψυχολογίας, κοινωνιολογίας .
    4) Να μην μετακινείται ο εκπαιδευτικός αν δεν διδάξει τουλάχιστον μία τριετία εκεί που θα τοποθετηθεί ως μόνιμος. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη κινητικότητα στο προσωπικό σε όλο το δημόσιο από αυτή του Υπουργείου Παιδείας.
    Αυτά είναι μία δέσμη μέτρων αναγκαία και άμεσα να γίνουν.
    Δεν είναι όμως ικανά να βελτιώσουν την εκπαίδευση.

    Κλείνοντας τονίζω ότι η παιδεία είναι βασική υποχρέωση του κράτους και όχι εμπόρευμα ή χώρος άσκησης κομματικών παιχνιδιών. Είναι εθνικό θέμα ύψιστης σημασίας και μακάρι να αντιμετωπιστεί έτσι από τη πολιτεία.

    Μετά από είκοσι έξι χρόνια επαγγελματικής ενασχόλησης και 39 χρόνια πολιτικής δράσης δυστυχώς είμαι απαισιόδοξος από τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν στο χώρο της Παιδείας πλην ελάχιστων εξαιρέσεων.
    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο