Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Κυκλοφορεί το βιβλίο της Ξηρομερίτισας Όλιας Λουίτζη με τίτλο: "…Έλεος!"

ΤΙΤΛΟΣ: …ΕΛΕΟΣ!
Συγγραφέας:
ΛΟΥΙΤΖΗ ΟΛΙΑ
Εκδόσεις:
Κ.Μ. ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ
Σελίδες: 170

…Κι εγώ νοερά να προσπαθώ να ξεφύγω από τη φυλακή μου, μια φυλακή που μου είχαν επιβάλει, χωρίς να ξέρω το γιατί. Έτσι ευχόμουν να ήμουν ψάρι... να γλιστρούσα τώρα, τούτη τη στιγμή και να έφευγα. Έτσι, θα άφηνα πίσω μου ό,τι με τυραννούσε. Εκεί, λοιπόν, ξαπλωμένη στην παραλία αγαλλίαζα και ξεδίπλωνα τα όνειρά μου. Και ήταν τόσο όμορφα όλα αυτά που ονειρευόμουν... Πόσες μάχες, άραγε, μπορεί να δώσει με τους δαίμονες του ένας άνθρωπος για να κρατηθεί ζωντανός και όρθιος; Τι μπορεί να βοηθήσει μια τρυφερή παιδική ψυχή που βιώνει την αδιαφορία και την προδοσία για να βγει απ' το σκοτάδι στο φως; Πόσο χρόνο και δύναμη χρειάζεται ν' αφήσει πίσω τα φαντάσματα, να προχωρήσει, να συγχωρήσει, να μη χάσει ότι πιο όμορφο ανακαλύπτει;
...Υπάρχει, τελικά, ο από μηχανής Θεός;
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Όλια Λουίτζη ξεκίνησε το ταξίδι της από ένα μικρό συνοικισμό, το Βούστρι Αιτωλοακαρνανίας. Εκεί πήρε και τα πρώτα μαθήματα της ζωής της. Σπούδασε και ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Αθήνα, όπου σήμερα ζει και εργάζεται. Ο τελικός προορισμός τούτου του ταξιδιού της, θέλει να είναι ο μακρινός εκείνος τόπος... Το μυθιστόρημα "Έλεος" είναι το πρώτο δείγμα γραφής της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο